نصب توری مرغی با طناب، معمول ترین روش

۹ بازديد

نصب توری مرغی
نصب توری مرغی با طناب، معمول ترین روش

همواره در انتخاب مناسب ترین روش کار در ارتفاع، حفظ ایمنی مجری کار دغدغه اصلی می باشد. معیارهای مهم دیگر مانند هزینه، مدت زمان و کیفیت اجرای کار نیز مسائل مهمی است که پس از ایمنی اجرای کار به آنها پرداخته می شود. کار در ارتفاع با طناب تمامی معیار های فوق را در بهترین حالت قرار می دهد و مناسب ترین روش برای نصب توری مرغی برای نورگیر ساختمان می باشد. انجام کار با طناب نیازمند وجود زیر ساخت مناسب در ساختمان به جهت بستن طناب ها یا به اصطلاح کارگاه و نیروی آموزش دیده کار در ارتفاع می باشد. با رعایت تمامی استانداردهای کار در ارتفاع با طناب توسط مجری کار، این روش ایمن ترین راه جهت نصب توری مرغی برای بالکن و نورگیر ساختمان است.

انواع مختلف توری نصب شده در نورگیر چه ویژگی هایی دارند؟

دوام، وزن، زیبایی، اندازه چشمه و قیمت، پنج ویژگی تعیین کننده در انتخاب توری مناسب جهت پوشاندن نورگیر ساختمان می باشد. هر کدام از توری های پلاستیکی، گالوانیزه و فنس ها ویژگی های متفاوتی دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اهمیت دوام در نصب توری مرغی امریست که به مدت زمان هدف شما جهت نگهداری از بالکن ساختمان دارد . در میان انواع توری، توری های پلاستیکی به علت عدم مقاومت کافی در برابر شرایط جوی و تابش خورشید، کم ترین دوام را دارند و پس از آنها توری های گالوانیزه و سپس فنس ها بیشترین دوام را در نمای ساختمان دارند. وزن توری ها هم بستگی به جنس آنها متغیر است، بهتر است که وزن متعادلی را برای نصب توری مرغی در نظر بگیریم. یکی از ویژکی های توری های پلاستیکی رنگ بندی متنوع آنهاست که سبب تناسب استفاده از آنها در بعضی از قسمت های ساختمان می گردد. از لحاظ قیمتی نیز فنس های سنگین بیشترین و توری های پلاستیکی کمترین قیمت را دارند. لازم به ذکر است که توری های نخی نیز استفاده زیادی در نصب توری مرغی نورگیر ساختمان دارند.

کلام آخر

برای نصب توری مرغی برای انواع بالکن ها و فضای های مورد نظر می توانید روی کارشناسان تهران پارس راپل حساب باز کنید. این شرکت در زمینه انواع خدمات کار در ارتفاع از جمله نمای شویی و پیچ و رو لپلاک نمای ساختمان خدمات مناسبی ارائه می نماید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.