تعویض لوله فرسوده و یا سوراخ شده

۹ بازديد

نصب لوله بخاری
تعویض لوله فرسوده و یا سوراخ شده

قبلا هم گفته شد که نصب لوله بخاری سیمانی در زمان ساخت بنا در بین دیوارها قرار داده می شوند. اما در ساختمان های قدیمی ممکن است این لوله های سیمانی دچار مشکل شده و گاه نیاز به تعویض داشته باشند. فرسوده شدن، گرفتگی و یا شکستگی در لوله بخاری سیمانی از جمله شایع ترین مشکلاتی است که در ساختمان های قدیمی رخ می دهد. برای نصب لوله بخاری سیمانی بعد از اتمام کار ساخت و ساز ساختمان باید از راپل کاران کمک بگیرید. نصب لوله بخاری با طناب یکی از مشاغل ساده برای افرادی است که در زمینه کار در ارتفاع فعالیت می کنند. راپل کاران شرکت تهران پارس راپل ابتدا لوله قدیمی و یا آسیب دیده را از جای خود خارج کرده و به جای آن لوله سیمانی سالم را جایگزین می کند. این کار نیاز به مهارت در زمینه کار در ارتفاع و همچنین ساختمان سازی دارد.

باز کردن لوله های گرفته

یکی از مشکلات شایع دیگر ساخت لانه پرندگان در سر لوله های سیمانی بخاری، در فصل های گرم سال است. بقایای این لانه ها و دیگر زباله ها ممکن است تا متراژها در لوله سقوط کرده و راه لوله را مسدود کند. این مشکل در ساختمان هایی که از سری H استفاده نمی کنند بیشتر دیده می شود. برای باز کردن این گرفتگی نیز ناچار هستید از افرادی که به نصب لوله بخاری سیمانی با طناب آشنایی دارند کمک بگیرید. این افراد با بررسی محل گرفتگی با طناب قسمت گرفته شده را سوراخ کرده و باز می کنند. ممکن است این قسمت از لوله سیمانی تعویض شود.

کلام آخر

برای نصب لوله بخاری برای انواع بالکن ها و فضای های مورد نظر می توانید روی کارشناسان تهران پارس راپل حساب باز کنید. این شرکت در زمینه انواع خدمات کار در ارتفاع از جمله نمای شویی و پیچ و رو لپلاک نمای ساختمان خدمات مناسبی ارائه می نماید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.