نكاتي مهم درباره پيچ و رولپلاك نما

۶ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

نكاتي مهم درباره پيچ و رولپلاك نما

به صورت كلي و اصولي تعداد پيچ هاي مصرفي در نماي ساختمان به گونه اي مي باشد كه در هر ۴۰ الي ۵۰ سانت يك پيچ و رولپلاك سنگ نما بايد نصب شود. و البته همان طور كه در مطالب بالا گفتيم انجام اين كار با توجه به مساحت نماي ساختمان شما مي باشد. و همچنين بايد توجه گردد كه تعداد پيچ رولپلاك به كار برده شده بسته به تعداد اندازه و ابعاد سنگ هاي شما هم مي باشد.

توجه گردد حتما تجهيزات و ابزارهايي كه در هنگام انجام اين فعاليت به كار برده ميشود جنس خوبي داشته باشد تا در برابر زنگ زدگي و پوسيدگي مقاومت و بازدهي بالايي را دارا باشد. قابل توجه شما باشد كه عده اي هستند با قيمت بسيار پاييني اين خدمات را انجام مي دهند؛ اما در انجام كار كم كاري بسياري مي كنند. مثلا از جنس هاي متفرقه استفاده مي كنند و يا پيچ ها را با فاصله بيشتري مي زنند. و همچنين در هنگام محكم كاري و بستن پيچ كم كاري ميكنند به فرض مثال پيچ هارا به درستي سفت نمي كنند.

حتما بايد در انتهاي كار جهت پوشش جاي پيچ ها و زيبا شدن ظاهر ساختمان و در جهت جلوگيري از نفوذ آب در هنگام بارندگي، سطح پيچ رولپلاك با استفاده از بتونه چسب و موادي مخصوص پوشش داده شود. توجه شود كه رنگ بتونه مصرفي بايد همرنگ سنگ نماي ساختمان باشد به جهت بهتر ديده شدن و مشخص نشدن جاي پيچ ها در سطح نما و…

چرا بايد سنگ نما را پيچ و رولپِلاك كنيم؟

زيرا پيچ و رولپلاك نما موجب جلوگيري از خطرات ناشي از ريزش سنگ هاي شل شده و در حال ريزش از نما و ايجاد خطر براي اعضاي ساختمان و ديگران از بين ميرود. چون تمامي سنگ هاي نماي شما توسط پيچ رولپلاك اسكوپ مي شوند و نماي ساختمان شما از نظر ايمني و محكم بودن سنگ ها و همچنين عدم زيرش سنگ از نماي ساختمان مطمئن مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نماشويي ساختمان چيست ؟

۵ بازديد

نماشويي

نماشويي ساختمان چيست ؟

در حقيقت «نماشويي ساختمان» (كه بعضا با نام هاي «كار در ارتفاع» و يا «راپل كاري» نيز شناخته مي شود) همان گونه كه از نامش پيدا است، به معناي شستن نماي ساختمان است. امروزه با وجود آلاينده هاي موجود در هوا، دود و نيز گرد و غبار و هم چنين كاهش كيفيت نماي سنگ ساختمان ها و كدر شدن در گذر زمان، لزوم شست و شوي دوره اي نماي ساختمان ها در كلان شهر ها احساس مي گردد. چرا كه باران آغشته به اين آلاينده ها پس از مدتي بارش روي ساختمان، مي تواند باعث تثبيت گرد و غبار و آلودگي روي سطح سنگ هاي ساختماني مي گردد.

البته گفتني است كه تنها ساختمان هاي قديمي و يا باد و باران خورده نيستند كه به نماشويي ساختمان نياز دارند. امروزه نياز به خدمات نماشويي ساختمان در بسياري از ساختمان هاي نوساز نيز احساس مي گردند. شايد مي پرسيد چگونه ممكن است؟ بايستي خاطرنشان كنيم كه همان گونه كه مي دانيد، در ساختمان هاي نوساز پس از اتمام عمليات اجرايي ساخت، مشاهده مي شود كه مصالح ساختماني مختلف مثل گچ و سيمان و … روي نماي ساختمان كم و بيش ريخته شده و پاشيده شده است. در نتيجه اين ساختمان ها نيز به شستشوي نما نياز پيدا مي كنند. پس از انجام نماشويي و زدودن مصالح پاشيده شده روي نماي ساختمان، مي توان زيبايي واقعي نما را نظاره نمود.

به علاوه توجه داشته باشيد كه با شستن نما و راپل كاري سنگ نماي ترك خورده تا حدي ترميم مي گردد. لذا هميشه توصيه شده است كه لااقل سالانه يكبار خدمات نماشويي را براي ساختمان انجام دهيد. با اين حال بسياري به علت مشغله ها و عدم اطلاع از آسيب سنگ نما، هميشه عمليات نماشويي را به تعويق مي اندازند. اين امر خود باعث اين مي شود كه ريزترك ها و خوردگي هاي سطحي سنگ نما به مرور پيشروي كنند. بعضا نيز اين پيشرفت تا جايي ادامه مي يابد كه سنگ نما لق شده و سنگ ها كم كم شروع به افتادن و سقوط مي كنند. راه چاره اين حالت تعويض نما است كه هزينه آن به نسبت نماشويي به مراتب بالاتر است.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

انجام پيچ رولپلاك سنگ نما

۶ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

انجام پيچ رولپلاك سنگ نما

نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما در نماهاي مختلف متفاوت است. به عنوان نمونه؛ در نماهايي كه نقاط كور و يا دست و پا گير ندارد. كار سريعتر انجام شده و هزينه ي زيادي براي مشتري در بر نخواهد داشت. اما در انواع ساختمان كه شكل نامتعارفي دارند و يا به اصطلاح قناس هستند. نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما سخت تر بوده و در نتيجه نيازمند صرف وقت و انرژي بيشتري خواهد بود و به دنبال آن هزينه ي بيشتري را نيز در پي خواهد داشت. رولپلاك سنگ نما يكي از سخت ترين كارهاي نماي ساختمان محسوب مي شود كه به تخصص و تجربه ي كافي نياز دارد و حتما بايد توسط افراد ماهر و با تجربه انجام بگيرد، تا هم كار زيبا و بدون نقص انجام شود و هم به سنگ ها آسيبي نرسد.

نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما بدون داربست

نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما همچون صخره نوردي مي باشد. يعني با كمك طناب هاي محكم و ايمن انجام مي شود. و نياز به دقت بالا دارد. به اين معني كه در هيچ يك از مراحل  پيچ و رولپلاك سنگ نما از داربست  استفاده نمي شود. بنابراين انرژي و زمان كمتري صرف پيچ و رولپلاك كردن سنگ نماها مي شود. يكي از مهمترين نكاتي كه در نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما حتما بايد مورد توجه قرار بگيرد. استفاده از متريال مرغوب و با كيفيت و ابزار هاي مناسب است تا رولپلاك سنگ ها با عالي ترين كيفيت و زيباترين شكل ممكن انجام شود. چرا كه هدف اصلي سنگ نما ها افزودن بر زيبايي ساختمان ها مي باشد. پس به هيچ وجه نبايد نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما به گونه اي باشد، كه به زيبايي ساختمان و نماي آن صدمه بزند.

نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما و مزاياي آن

اكنون كه با نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما كم و بيش آشنا شديم. بهتر است، كه تعدادي از مزايا آن را ذكر كنيم. شايد مفيد واقع شود. رولپلاك كردن سنگ ها با نهايت دقت و زيبايي انجام خواهد شد و هرگز باعث صدمه زدن به نماي ساختمان نمي شود. به علاوه مانع ريزش و سقوط سنگ هاي بزرگ و كوچك نماي ساختمان مي شود، در نتيجه رولپلاك كردن سنگ نما موجب حفظ ايمني و سلامت افراد خواهد شد. همچنين استفاده از رولپلاك بر طول عمر سنگ ها مي افزايد. و شرايطي را فراهم مي كند كه عمر مفيد نماي ساختمان افزايش يابد. با كمك رولپلاك به هنگام زلزله هاي خفيف و يا وزش بادهاي شديد، سنگ نما ثابت بر جاي خود باقي مي ماند و ريزش نمي كند. يكي ديگر از مهمترين فوايد رولپلاك سنگ نماي ساختمان، حفظ زيبايي نما به صورت هميشگي است چرا كه با ريزش قسمتي و يا تعدادي از سنگ نماها اين زيبايي از بين خواهد رفت. همچنين استفاده از اين روش چون نيازي به داربست ندارد، معمولا سريعتر و كم هزينه تر مي باشد.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

وسايل مورد نياز براي پيچ ورولپلاك سنگ نما

۷ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

وسايل مورد نياز براي پيچ ورولپلاك سنگ نما

براي هر كاري نياز به ابزاري وجود دارد و پيچ و رولپلاك سنگ نماي ساختمان نيز نياز به ابزار و وسايل مدرن دارد.

دريل :

قبل شروع پيچ ورولپلاك نما بايد يك دريل مناسب براي اين كار انتخاب شود . به صورت پيشنهادي گفته مي شود كه  از يك دريل مناسب و بسيار قوي كه مختص اين كار باشد يعني داراي مته چهار شيار باشد بهتر است استفاده كرد . البته براي نوع دريل مي توان به دريل چكشي نيز اشاره كرد . اين دريل داراي ديمر براي تنظيم سرعت سوراخكاري در ساختمان ها است . همچنين بسيار سبك است و لرزش كمي هم دارد .

پيچ ورولپلاك :

براي استفاده از پيچ ورولپلاك نما پيشنهاد مي شود . كه از پيچ هاي گالوانيزه بهره گرفته شود . اين پيچ ها با طول شيش سانتي متر و بهترين كيفيت ارائه مي شوند . همچنين داراي رولپلاك مخصوص خود هستند .

بتونه همرنگ سنگ :

اين بتونه براي پنهان كردن پيچ و رولپلاك روي سنگ استفاده مي شود . و بايد حتما همرنگ سنگ باشد . تا قابل تشخيص نباشد . اين كار باعث مي شود. تا پيچ ورولپلاك نما در بهترين حالت انجام شود .

چسب اپوكسي و پلي يورتان :

اين چسب ها براي زماني قابل استفاده هستند كه سنگ هاي استفاده شده در سنگ نما داراي عرض كم باشند . يا بسيار قطور يا حجيم باشند . در اين صورت امكان استفاده از پيچ ورولپلاك نما براي تثبيت آنها وجو ندارد . و بايد براي مقاوم سازي و محكم سازي آنها از اين چسب ها استفاده شود . البته استفاده از اين چسب براي تثبيت سنگ ها جز خدمات كار در ارتفاع قرار مي گيرد .

بست ال شكل و تسمه فلزي:

براي اينكه بتوان در پيچ ورولپلاك نما ، سنگ هاي بسيار قطور و سنگين را مهار كرد . بايد در دركاردرارتفاع از بست هاي ال شكل استفاده كرد . همچنين استفاده از تسمه هاي فلزي شكل در اين شرايط مي تواند كمك شاياني كند .

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

عوامل موثر بر قيمت نماشويي ساختمان

۸ بازديد

نماشويي

عوامل موثر بر قيمت نماشويي ساختمان

نماشويي ساختمان قيمت متنوعي دارد كه تخمين آن وابسته به عوامل گوناگوني مي‌باشد كه برخي از آنها عبارت اند از:

  • ارتفاع ساختمان
  • ميزان آلودگي موجود در سطح بيروني ساختمان
  • جنس و نوع سنگ مورد استفاده در نماي ساختمان
  • مدت زمان و شرايط انجام عمليات نماشوي
  • روش انجام نماشويي (شستشوي نما با طناب، شستشو نما با داربست و يا شستشو با كمربند محافظ)

كارشناسان و متخصصان نماشويي شركت تهران پارس راپل، بعد از مراجعه به محل مورد نظر و بررسي‌هاي دقيق قيمت نهايي عمليات نماشويي ساختمان را با توجه به فاكتورهاي گفته شده و به صورت كاملاً رايگان تخمين زده و به شما اعلام مي‌كنند.

نماشويي ساختمان چيست؟

نماشويي ساختمان يك مكانيزم كاملا فني براي از بين بردن هر گونه كثيفي و لكه و الودگي هاي ناشي از گرد و غبار و همچنين شن و ماسه باقي مانده بر روي نما به وسيله دستگاه هاي پيشرفته و مواد استاندارد و تاييد شده كه براي صنعت حوزه نماشويي تعبيه و توليد شده است مي باشد.

نماشويي ساختمان از بررسي تا برنامه ريزي و اجرا توسط متدهاي علمي و تخصصي و بر اساس تجربه براي گرفتن نتيجه ايده ال بهره مي گيرد و بر خلاف ديدگاه عوام تنها اب گرفتن بر روي نماي ساختمان نيست كه در ادامه به تمامي موارد حوزه نماشويي خواهيم پرداخت.

نماشويي ساختمان از اواخر دهه هفتاد به يك نياز لوكس در مراكز اقتصادي نظير رستوان ها ، هتل ها و مراكز فروش و همچنين شركت ها و بيمارستان و پس از ان كليه ساختمان ها تبديل شد و توجه به اين خدمات براي حفظ ظاهر ديزاين خارجي مورد توجه قرار گرفت.

يكي از جذابيت‌هاي استفاده از خدمات تهران پارس راپل، امكان استعلام رايگان تعرفه خدمات آن حتي قبل از خريد و ثبت سفارش مي‌باشد. به اين ترتيب شما مي‌توانيد با اطلاعات كامل و بعد از برآورد هزينه ها، اقدام به ثبت نهايي سفارش مورد نظر خود نماييد.

بنابراين با توجه به اين كه نظافت و شستشوي نماي بيروني ساختمان‌ها نياز به تجربه و مهارت خاصي دارد، شركت خدماتي نظافتي آنلاين تهران پارس راپل با در اختيار داشتن افراد متخصص در حوزه نماشويي، آماده خدمت‌رساني به مشتريان خود مي‌باشد. تهران پارس راپل از تمام توان و انرژي خود براي ارائه خدمات باكيفيت و مقرون به صرفه استفاده مي‌كند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نماشويي ساختمان

۵ بازديد

نماشويي

نماشويي ساختمان

همان طور كه مي‌دانيد سطح بيروني ساختمان‌ها بعد از گذشت مدتي و به دليل قرارگيري در معرض ذرات و آلودگي هاي گوناگون؛ اعم از آلودگي هوا، دود ماشين ها و كارخانجات و... ظاهري كثيف و سياه پيدا مي‌كند كه اين عامل نه تنها ظاهر ساختمان بلكه نماي شهر و محله را نيز تحت تاثير خود قرار داده و از كيفيت بصري شهرها مي‌كاهد. اما خدمات نماشويي ساختمان‌ها علاوه بر لايه‌برداري و نظافت نما، ميزان طول عمر و ماندگاري مصالح به كار رفته در نما را نيز افزايش مي‌دهد.

نماشويي ساختمان‌ها طي مراحلي و با استفاده از مواد و دستگاه‌هاي پيشرفته صورت مي‌گيرد كه انتخاب اين مواد و شيوه نماشويي، بستگي به نظر كارشناس فني، ميزان كثيفي، جنس نما و بودجه مشتري دارد.

روش‌هاي نماشويي ساختمان

به طوركلي دستگاه واترجت و يا دستگاه سندبلاست براي نماشويي ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. استفاده از واترجت براي شستشوي نما زماني صورت مي‌گيرد كه كه نماي ساختمان آلودگي زيادي نداشته باشد. به طور كلي روش‌هاي نماشويي عبارت اند از:

نماشويي ساختمان با داربست:

نماشويي ساختمان‌ها علي الخصوص ساختمان‌هاي بلندمرتبه، كار بسيار خطرناك و پرريسكي است و انجام آن بدون داشتن تجربه و مهارت كافي ممكن نمي‌باشد. به همين دليل نماشويي ساختمان بايد توسط نماشوي حرفه‌اي و به كمك وسايل امنيتي مناسب انجام شود. 

نماشويي ساختمان با طناب:

نماشويي با طناب در مقايسه با روش قبلي به دليل اتصالاتي كه توسط طناب انجام مي شود از امنيت بسيار بالاتري برخوردار مي باشد.

نماشويي ساختمان با استفاده از كمربند محافظ:

در اين روش نيز مانند روش قبلي به دليل استفاده از كمربندهاي محافظ توسط نماشوي ساختمان، امنيتي بيشتري وي در حين كار در ارتفاع تضمين مي‌شود. همانطور كه تاكنون متوجه شديد، نماشويي ساختمان‌هاي گوناگون، مانند نماشويي كامپوزيت يك كار كاملاً تخصصي بوده و بايد توسط فرد باتجربه و ماهر انجام شود. اما چطور مي‌توانيد بهترين فرد متخصص را براي شستشو نماي بيروني ساختمان‌هاي خود پيدا كنيد؟

اصلاً نيازي نيست كه براي پيدا كردن فرد مناسب اين كار  خود را به دردسر بيندازيد، چراكه شركت خدماتي نظافتي تهران پارس راپل با بهره‌مندي از كادري مجرب، دستگاه­هاي فوق پيشرفته، مواد نانو و ضد آب آماده ارائه خدمات نماشويي باكيفيت و با ماندگاري بالا مي‌باشد. ناگفته نماند قيمت نماشويي ساختمان در تهران پارس راپل بر اساس عوامل متعددي محاسبه و به مشتريان ارائه مي‌گردد.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

قيمت پيچ و رولپلاك سنگ نما چقدر است؟

۶ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

قيمت پيچ و رولپلاك سنگ نما چقدر است؟

يكي از مهم ترين مسائلي كه در انجام كارهاي ساختماني مطرح مي شود مسئله ي هزينه ها است در واقع بايد پيش از آن كه براي انجام كارهاي ساختماني اقدام كنيد همه ي هزينه ها را به طور تقريبي محاسبه و برآورد كنيد. براي مقاوم سازي نماي ساختمان نيز برآورد قيمت پيچ و رولپلاك نما ضروري است و براي انجام اين كار بايد عوامل موثر در هزينه ها را به طور دقيق بررسي كنيد.

پيش از بررسي قيمت رولپلاك سنگ نما بايد بدانيد كه رولپلاك به نوعي بست گفته مي شود كه از جنس فيبر يا پلاستيك ساخته مي شود و باعث افزايش تحمل وزن مي شود. در نماي ساختمان ها نيز به منظور محكم تر كردن نما و جلوگيري از ريزش نماي ساختمان استفاده مي شود. اگر نماي ساختمان ريزش كند يا خراب شود مجبورمي شويد هزينه ي بسيار زيادي را صرف تعمير يا تعويض نما كنيد پس بهترين راه حل استفاده از پيچ و رولپلاك براي مقاوم ساختن سنگ نما است. عوامل موثر بر قيمت رولپلاك سنگ نما عبارت است از:

در انجام هر كاري همواره قيمت وسايل مورد نياز يكي از مهم ترين عوامل موثر در هزينه ها است. قيمت رولپلاك نيز از جمله عوامل تاثير گذار در قيمت پيچ و رولپلاك نما است و افزايش قيمت آن باعث افزايش يافتن هزينه هاي كلي شما مي شود.

يكي از عوامل تعيين كننده ي قيمت پيچ و رولپلاك نما دستمزد پيچ و رولپلاك كار است كه اهميت بسيار زيادي دارد و در هنگام انتخاب رولپلاك كار بايد دقت زيادي داشته باشيد چرا كه انتخاب فرد غير حرفه اي باعث ضرر مالي و اتلاف وقت شما مي شود. در صورتي كه نصب پيچ و رولپلاك درست انجام نشود پس از مدتي نماي ساختمان دچار آسيب و ريزش مي شود و براي تعمير آن مجبور به صرف هزينه هاي بيشتر مي شويد.

تعداد طبقات ساختمان و متراژ آن نيز با قيمت پيچ و رولپلاك نما رابطه ي مستقيم دارد هر چه تعداد طبقات ساختمان و متراژ نماي ساختمان بيشتر باشد هزينه پيچ و رولپلاك نما نيز افزايش مي يابد. در اين موارد بهتر است كه با يك فرد آگاه در اين زمينه مشورت كنيد تا بتوانيد انتخاب صحيحي داشته باشيد چرا كه مشورت با افراد متخصص در هر زمينه اي احتمال خطا و انتخاب اشتباه را كاهش مي دهد.

يكي ديگر از عوامل موثر در قيمت پيچ و رولپلاك نماي ساختمان اين است كه نصب پيچ و رولپلاك در زمان نصب نما انجام شود يا پس از آن چرا كه اگر هنگام نصب نما پيچ و رولپلاك انجام شود به لحاظ زمان نيز صرفه جويي مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

پيچ و رولپلاك نماي سنگ مرمر

۵ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

پيچ و رولپلاك نماي سنگ مرمر

در كار در ارتفاع در خصوص پيچ و رولپلاك نما مي توان مي توان گفت هر سنگ داراي روش خاص و استاندارد خود در پيچ و رولپلاك نما شدن است. سنگ مرمر يا سنگ سفيد كه سنگ علي گودرز هم نامگذاري مي شود كه در پيچ و رولپلاك نما بسيار پرطرفدار است . و بيشتر براي كار در ارتفاع از اين سنگ استفاده مي شود . اين سنگ در دو نوع ارائه مي شود يك نوع آن داراي عرض 15 سانت . و يك نوع آن داراي عرض 20 سانت است.

براي پيچ و رولپلاك نما اين سنگ از دريل معمولي ( يعني دريلي از سرعت بالايي در سوراخ كردن سنگ بهره مند است و چكش ندارد . )استفاده مي شود . به همين دليل روش استاندارد پيچ و رولپلاك نما كه از اين سنگ ساخته شده باشد . كار در ارتفاع با داربست در نظر گرفت مي شود. در واقع مي توان گفت براي اينكه بتوان از دريل معمولي در پيچ و رولپلاك نما استفاده كرد. بايد زور زيادي پشت اين دريل به كار گرفته شود . به همين دليل براي ايجاد اين زور بايد از كار در ارتفاع  با داربست براي پيچ و رولپلاك نما استفاده كرد.

قيمت پيچ و رولپلاك نماي سنگ مرمر

در سنگ مرمر قيمت پيچ و رولپلاك نما به صورت دونه اي و چكي در نظر گرفته مي شود . اما به صورت كلي براي كار در ارتفاع مي توان گفت هر چه عرض و طول يك ساختمان بيشتر باشد . هزينه پيچ و رولپلاك نما آن نيز بيشتر مي شود.

براي مثال كار در ارتفاع ساختماني كه سنگ نماي آن از سنگ مرمر باشد را در نظر بگيريد . كه در عرض 6 و 4 طبقه ارائه شده باشد. به صورت جحدودي مي توان گفت پيچ و رولپلاك نما اين ساختمان داراي هزينه يك ميليون تا پنج ميليون است. زيرا اين هزينه براي سنگ مرمر در كار در ارتفاع به صورت اوجرت در نظر گرفته مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

قيمت پيچ و رولپلاك نما

۷ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

قيمت پيچ و رولپلاك نما :

در اجراي پيچ و رولپلاك نما مي توان گفت قيمت ثابتي وجود ندارد بلكه مي توان اين قيمت را بسته به موارد گوناگوني دانست . دسترسي با طناب از مواردي كه قيمت را مشخص مي كند مي توان  به ساختار ساختمان ، رنگ ، جنس ، شرايط وجود سنگ ها روي ساختمان و… اشاره كرد .

در واقع مي توان گفت قيمت گذاري پيچ وروپلاك نما در دو حوزه استفاده از راپل كه براي ساختمان هايي كه امكان داربست زدن ندارند مورد استفاده قرار مي گيرد و با ساختمان هايي كه براي كاردرارتفاع امكان  داربست زدن دارند بسيار متفاوت بوده است .

مي توان گفت در كاردرارتفاع  در حوزه استفاده از راپل براي پيچ و رولپلاك نما ارزان تر از زدن داربست ارائه مي شود. به صورت كلي مي توان قيمت حدودي كه براي پيچ و رولپلاك  نما را در سال 99 مشخص شده را در بين 5 تا 12 هزار تومن براي يك متر مربع در نظر گرفت.

عوامل تفاوت قيمت گذاري پبچ ورولپلاك نما

در واقع مي توان براي كار در ارتفاع گفت كه قيمت مشخص شده پيچ ورولپلاك نما  براي سال 99  باز هم در سنگ نما هاي مختلف ، متغير است . براي مثال مي توان گفت در سنگ نما هايي كه از جنس تراورتن هستند .قيمت پيچ و رولپلاك نما نسبت به پيچ و رولپلاك نما در سنگ نمايي كه از جنس مرمر است . با قيمت كمتري ارائه مي شود .

اگر در دو ساختمان جنس سنگ نما ها يكي باشد . اما يكي داراي سنگ هاي كوچك به عرض 10 . و يكي داراي سنگ هاي بزرگ تري به عرض 40 باشد . قيمت پيچ ورولپلاك نما در  آن ساختماني  كه داراي سنگ هاي بزرگ تر است كمتر درنظر گرفته مي شود .زيرا  پيچ ورولپلاك نما در اين ساختمان راحت تر انجام شده و براي اين كاردرارتفاع  قيمت كمتري نيز براي آن در نظر گرفته مي شود .

همچنين قيمت پيچ ورولپلاك نما به راپلكار نيز بستگي دارد .براي مثال اگر از يك راپلكار براي پيچ ورولپلاك نما در كار در ارتفاع استفاده شود . قيمت كمتر در نظر گرفته مي شود . تا اينكه از تعداد نيروي زيادي براي پيچ ورولپلك در كاردرارتفاع استفاده شود .

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

انواع روش هاي شستشوي نما

۵ بازديد

نماشويي

انواع روش هاي شستشوي نما

نماشويي  با استفاده از داربست كه روش سنتي و قديمي است ولي به نوبه خود امروزه كاربرد دارد. شستشوي نما با استفاده از طناب يا راپل: نماشوري با راپل داراي ايمني بالاتر و كيفيت بهتر نسبت به داربست است، زيرا در اين روش از ابزار آلات مدرن و پيشرفته استفاده مي شود كه خود باعث تسريع در روند اتمام كار دارد و همچنين مزاحمتي براي عابران پياده يا بقيه همسايه ها ندارد.

براي شستشوي نما از چه نوع ابزارهايي استفاده مي شود؟

سه روش براي شستشوي نما وجود دارد كه عبارت اند از آبي، سمباده اي و شيميايي.

روش سمباده اي روشي است كه به آن سايشي نيز گفته مي شود مانند سند بلاست كه جزئي از لايه سطحي سنگ برداشته مي شود يا به اصطلاح لايه برداري صورت مي گيرد، در اين روش ممكن است مواد اصلي تشكيل دهنده سنگ از بين رود پس نيازمند دقت و ظرافت خاصي است. ما با توجه به تجربه و توصييه متخصصين اين زمينه روش سمباده اي را توصييه نمي كنيم، بنابراين شست و شوي نما بوسيله فشار آب راه حلي كاربردي براي تميزي و درخشش ساختمان شماست.

شستشو نما با استفاده از دستگاه واترجت يا كارواش

نماشوري با استفاده از دستگاه واترجت يا كارواش: اين دستگاه داراي قطعات قدرتمندي در نظافت نما مي باشد كه با فشار و پاشيدن آب شهري بر هر سطوح پست و هموار قادر به بردن هر نوع لكه و جرم است. طرز كار اين دستگاه به اين صورت است كه فشار آب معمولي شير آب را توسط موتور قوي خود به دويست و بيست بار در ثانيه تبديل مي كند.

شستن نما با استفاده از دستگاه واتر سندبلاست

نماشويي با استفاده از دستگاه واتر سند بلاست: سند بلاست براي سطوحي كه داراي آلودگي و جرم زيادي هستند كاربرد دارد، اين سطوح جرمي با استفاده از روش هاي سنتي يا واتر جت رفع نمي شوند. براي نماهايي از جنس زبر و بافت دار از سيليس با دانه بندي شكري استفاده مي شود. نماي فريم يكي از پركاربردترين نماهاي ساختمان بين مهندسين طراحي، به دليل طراحي زيبا و سبك بودن آن است.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.