شستشوي نماي آجري

۸ بازديد

نماشويي

نماي آجري

تا چند سال پيش، با شنيدن نام آجر نخستين چيزي كه در ذهنمان تداعي مي گشت، مصالحي زرد رنگ و عمدتا شكسته و بدون هيچ گونه صافي روي بدنه، بودند. امروزه آجرها تفاوت بسياري نسبت به گذشته كرده اند؛ تا جايي كه مي توان با اطمينان خاطر اين مصالح را حتي در نماي سازه، به كار برده و چه بسا نسبت به ساير مصالح، ظاهر دلنشين تري را نيز براي ساختمان ايجاد كرد. چنين چيزي به لطف آجرهاي رنگي و نسوز امكان پذير است. اين ماده طول عمر بالايي داشته و عايق مناسب صوتي و حرارتي است. همچنين به دليل ساختار آن، براي محيط زيست نيز آسيبي را به همراه ندارد از همه مهمتر شستشوي نماي آجري به آن آسيب نمي زند.

در گذشته نحوه نصب آجرها در بين ساير انواع نماي ساختمان باعث مي شد كه هم وزن سازه افزايش يافته و هم سازه مقاومت لرزه اي بالايي نداشته باشد. البته امروزه با استفاده از روش هاي جديد نصب، اين مشكلات برطرف شده اند.

شستشوي نماي آجري

نماهاي آجري جزو سخت ترين سطوح نما ميباشند كه به دليل جذب سريع غبار دچار شورابه هاي سنگين مي شوند. شوره سفيد رنگ در سطح نماهاي آجري به علت جذب آب توسط آجر و بيرون زدن نمكهاي موجود در آن ايجاد ميشود. همچنين رطوبت موضعي مانند تركيدن لوله در خاك و ديوار نيز ممكن است باعث ايجاد شوره گردد.

شستشوي نماي ساختمان آجري، شستشوي نما ديوارها و جرم گيري تمامي سطوح و … با جرم زياد و آلودگي بيش از حدچندين ساله بادستگاهي به نام واترجت و همراه سيليس ( واتر سند بلاست) انجام مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

شستشوي نماي سنگي

۹ بازديد

نماشويي

نماي سنگي 

يكي از مصالحي كه در بين انواع نماي ساختمان، استفاده از آن در ايران بسيار مرسوم است، سنگ مي باشد. از بين انواع سنگ هاي مورد استفاده، سنگ تراورتن يكي از پركاربردترين ها مي باشد. نكته مهمي كه به هنگام استفاده از سنگ براي نماي سازه بايستي به آن توجه شود، اين است كه سنگي استفاده گردد كه چسبندگي كافي را با بدنه نما بدست دهد. يكي از دلايل استفاده متداول از سنگ تراورتن بدين منظور نيز همين مساله است. اين سنگ روي بدنه خود داراي حفره هايي بوده كه حضور آن ها، چسبندگي مناسبي را بدست مي دهد.

انواع نماي ساختمان، كه با توجه به نوع مصالح مورد استفاده مي تواند از بتني تا شيشه اي متفاوت باشد، با توجه به شرايط اقليمي و مهم تر از آن علاقه افراد و هزينه اي كه مي توانند بابت نما بپردازند، طراحي و به كار گرفته مي شوند.

شستشوي نماي سنگي

شستشوي نماي ساختمان سنگي بسته به نوع سنگ به كار رفته در نماي ساختمان متفاوت است و از مواد تميز كننده و ابزار ويژه استفاده مي شود. در شستشو نماهاي سنگي استفاده از دستگاه واترجت و گاهي اوقات كه سنگ جرم داشته باشد و يا روي نما سيمان پاشيده شده باشد (بروش شستشو سنتي) صورت مي گيرد. گاهي اوقات سنگ نما جرم ميگيرد كه در اين مواقع در سنگ هاي براق هم استفاده از دستگاه لايه بردار (سندبلاست) بايد انجام شود.

نكته: قبل از اقدام پيچ رولپلاك نماي سنگي نبايد شستشو نما انجام شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

انواع نماي ساختمان و شستشوي آنها

۷ بازديد

نماشويي

انواع نماي ساختمان و شستشوي آنها

انواع نماي ساختمان، كه با توجه به نوع مصالح مورد استفاده مي تواند از بتني تا شيشه اي متفاوت باشد، با توجه به شرايط اقليمي و مهم تر از آن علاقه افراد و هزينه اي كه مي توانند بابت نما بپردازند، طراحي و به كار گرفته مي شوند. نما، نخستين المان از سازه است كه با آن مواجه مي شويم. اين بخش نه تنها در ظاهر سازه و ديد مخاطب نسبت به آن و حتي در زيبايي شهر تاثير داشته، بلكه عايق صوتي و حرارتي ساختمان را نيز تامين مي كند. از اين رو مصالحي كه براي انواع نماي ساختمان به كار مي روند بايستي نيازهاي مذكور را رفع نمايند. در ادامه بيشتر با روش هاي شستشوي نماي ساختمان آشنا مي شويم.

نماي شيشه اي

شيشه، يكي از مصالح پر طرفدار در بين انواع نماي ساختمان است. اين ماده به سازه ظاهري زيبا بخشيده و علاوه بر آن، بهترين انتخاب براي استفاده حداكثر از نور خورشيد جهت تامين نور داخل ساختمان، مي باشد. آنچه كه ممكن است به هنگام استفاده از شيشه در نماي سازه كمي سوال برانگيز باشد، اين است كه آيا اين ماده مي تواند عايق صوتي و حرارتي خوبي را نيز فراهم كند؟ پاسخ اين است كه در صورتي كه شيشه مورد استفاده با كيفيت بوده و دوجداره يا سه جداره نصب گردد، تمامي اين نيازها را به خوبي رفع مي كند. البته لازم به ذكر است كه طبيعتا استفاده از شيشه در نماي ساختمان باعث اتلاف انرژي زيادي شده كه اين از معايب اين روش مي باشد.

شستشوي نماي شيشه اي

در گذشته براي شستشوي نماي شيشه اي تنها از داربست استفاده ميشد و افراد با استفاده از طي و دستمال شيشه ها را تميز ميكردند ولي امروز گروههاي متخصص در زمينه نماشويي با استفاده از طناب راپل و به صورت معلق شيشه ها را پاك ميكنند و براي ماندگاري طولاني مدت تميزي شيشه از مواد نانو استفاده ميكنند تا گرد و غبار به راحتي روي شيشه نشيند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

۲۷ روش افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت چهارم)

۹ بازديد

خريد فالوور

۲۷ روش افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت چهارم)

روش هاي زيادي براي افزايش فالوور اينستاگرام وجود دارد اما ساده ترين اين روش ها خريد فالوور واقعي است. اما روش هايي ديگري نيز وجود دارد كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم:

۵ برخي از مطالب خود را سازماندهي كنيد

اگر چه بهترين گزينه اين است كه فقط يك نفر يا دو نفر حساب شما را اداره كنند. يك يا دو نفر نمي توانند در هر جايي يك عكس را بگيرند. گستره زيادي از مطالب وجود دارد كه مي خواهيد در اينستاگرام خود پست بگذاريد. يك نفر قادر نخواهد بود همه چيز را پيگيري كند.

يك راه حل: سيستمي را ايجاد كنيد كه بتوانيد عكس ها و محتواهاي اعضاي تيم خود را سازماندهي كنيد. چند راه براي انجام اين كار وجود دارد. يكي از راه ها ايجاد يك آدرس ايميل خاص براي كارمندان است تا عكس ها، ويدئو هاي كوتاه،memes و hyperlapses و چيز هاي ديگر خود را ارسال كنند.

فقط مردم را تشويق كنيد تا خطوط موضوعي خود را در ايميل ها قرار دهند طوري كه بتوانيد از طريق عكس هاي ارسال شده  راحت تر آنها را مرتب كنيد. در حالي كه به نظر نمي رسد اين راحت ترين راه براي سازماندهي عكس ها باشد، اين در واقع ساده ترين كار براي افرادي است كه براي شما عكس ارسال مي كنند.

مي‌توانيد ارسال محتوا را براي آنها آسان تر كنيد، بدين ترتيب محتواي بيشتري دريافت خواهيد كرد. اگر تيم شما حساب  Box  يا  Dropbox براي به اشتراك گذاري داشته باشند، همچنين مي توانيد يك پوشه مشترك ايجاد كنيد كه مردم بتوانند به طور خودكار عكس ها و ويدئوهاي خود را در آنجا بگذارند. اين كار باعث مي شود تا گام هاي بيشتري را در جهت ارسال محتوا برداريد، و نه اينكه هر كسي كه برنامه داشت از تلفن خود آنها را دانلود كند.

راي شروع پست گذاشتن در اينستاگرام، ابتدا قالب هاي محتوايي رسانه هاي اجتماعي را دانلود كنيد و شروع به برنامه ريزي پست هاي اينستاگرام خود كنيد. با گذشت زمان، مي خواهيد كه عكس ها را با تاريخي كه دارند دسته بندي كنيد و كنار هم بگذاريد، مانند آخر هفته يا وقتي كه به تعطيلات مي رويد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

مزايا استفاده از پيچ رولپلاك نما با طناب

۸ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

مزايا استفاده از پيچ رولپلاك نما با طناب

پيچ و رولپلاك نما با طناب ، از سرعت و دقت بالايي در اجرا برخوردار ميباشد.

پيچ و رولپلاك سنگ نما آسودگي خاطر و رفع خطرات احتمالي سقوط سنگ نما ميشود.

به هنگام انجام عمليات پيچ رولپلاك نماي ساختمان، بايد به جنس و رنگ سنگ و رگه هاي موجود در سنگ و نوع ملات استفاده شده در پشت سنگ نما توجه كرد.

از آنجا كه انجام عمليات در ارتفاع خطرناك است ، مي بايست توسط افراد زبده و آموزش ديده صورت پذيرد.

پيچ و رولپلاك نماي تراورتن با طناب يا راپل

اشكالات و نواقص احتمالي پس از پيچ و رولپلاك كردن سنگ نما

استفاده كمتر ازپيچ در حين كار و عمليات پيچ و رولپلاك سنگ نما

عدم توجه به ترك و رگه سنگ و پيچ نكردن آنها .

عدم بكارگيري از طناب دوم(طناب حمايتي) براي حمايت از راپل كننده

بكارگيري چكش بجاي دريل براي بستن پيچ ها.

بيمه نبودن اجراي عمليات (عدم وجود بيمه مسئوليت)

گذاشتن علامت توسط دريل ، بجاي پيچ كردن سنگ اكه از طرف افراد سود جو صورت ميپذيرد.

زدن بتونه كه رنگ آن با رنگ سنگ هم خواني ندارد. كه موجب ايجاد تصويري نا خوشايند از نما مي شود.

اگر عمليات پيچ رولپلاك سنگ نما بطوركامل اجرا نشود و ناقص باشد ممكن است كه با ايجاد تنش و لرزه توسط دريل هيلتي ويا زلزله خفيف ، خطر ريزش سنگ ها به مراتب افزايش پيدا كند.

عواملي كه در قيمت و هزينه پيچ و رولپلاك نما تاثير دارد

پيچ و رولپلاك سنگ هاي كوچك گرانتر است و هزينه بيشتري نسبت به ابعاد بزرگتر سنگ دارد.

سنگهاي سخت به علت اينكه براي اجراي عمليات از پيچ و رولپلاك كمتري استفاده ميشود نسبت به سنگهاي نرم از هزينه كمتري را شامل ميشوند.

سنگهاي شل شده و سنگهاي افتاده از لحاظ اجراي پيچ و رولپلاك تفاوت هزينه دارند .

پيچ و رولپلاك با داربست گران تر است و با طناب ارزانتر و سريعتر است

امروزه پيچ و رولپلاك با طناب با اينكه جزو كارهاي خيلي سخت است اما به دليل مقرون به صرفه و سريع تر بودن،روش مناسبي براي كارفرما و مشتريان پيچ و رولپلاك سنگ نما با طناب است.

امروزه پيچ و رول پلاك با طناب بيشترين كاربرد را ايران و جهان دارد و ميتوان گف اگرچه سخت است ولي مقرون به صرفه ترين روش براي كارفرما و مشتريان پيچ و رولپلاك سنگ نما با طناب است.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

روش و چگونگي عمليات پيچ رولپلاك نما با طناب

۸ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

روش و چگونگي عمليات پيچ رولپلاك نما با طناب

قبل از انجام و اجراي يا پيچ و رولپلاك نما و سفت كردن سنگهاي نما  بايد روش كاري مناسب براي شرايط ساختمان موردنظر انتخاب شود. اگر ساختمان داراي داربست باشد آنگاه مي توان با داربست پيچ و رولپلاك نما انجام داد.

در غير اين صورت بايد ازراپل يا طناب مخصوص استفاده كرد كه اين كاردرساختمان هاي بنا شده  به علت اينكه اين مشكلات در زمان نصب نبودن داربست اتفاق مي افتد، بيشتر رواج دارد. طبق استاندارد ها و شرايط كاري معلمول ابتدا بايد سنگ هاي ريزش كرده نصب شوند.و سپس بقيه نما محكم ميشود. و اينكه فاصله پيچ و رولپلاك نصبي ۶ سانتي متر مي باشد و اگر سنگي اندازه اش ۶۰ سانتي متر بود با دوپيچ محكم در جاي خودنصب و ثابت مي شود.

مراحل پيچ و رولپلاك نماي ساختمان

در اين راستا ابتدا كليه سنگها از لحاظ شل بودن بررسي ميشوند . اگرسنگي شل و يا لق بودآنگاه باطناب ياباداربست و دريل هاي مخصوص اقدام به پيچ و رولپلاك كردن سنگ نما ها  كرده و سنگها محكم مي كنيم. براي اطمينان و همچنين زيبايي نما بهتر است كه تمامي سنگها پيچ و رولپلاك شوند. عمليات پيچ رولپلاك نما توسط پيچ ۶ سانتي متري گالوانيزه و رولپلاك مخصوص انجام مي شود.

در پيچ و رولپلاك نما بايد به موارد زير توجه داشت:

پيچ مصرفي پيچ گالوانيزه ۶ سانتي متري ضد آب باشد

رولپلاك مخصوص سنگ ( واشر مخصوص در ابتدا رولپلاك دو باز شونده كه براي محكم شدن پيچ مي باشد)

بتونه كردن و رنگ كردن پيچها كه براي  پوشاندن نازيبايي پيچ ها اجرا مي شود. (بتونه براي نماهاي تراورتن ورنگ براي نماهاي با سنگ مرمر كاربرد دارد)

بتونه باتوجه به نوع رگه هاي سنگ و رنگ سنگ به روي پيچ ها انجام ميشود.

دريلهاي هيلتي و معمولي مناسب ، براي سوراخ كاري نما استفاده ميشود.

استفاده از مته و رولپلاك هاي مناسب براي پيچ ۶ سانتي متر نكته بسيار مهمي است كه بايدبه آن توجه شود.

انواع ،نوع و خاصيت ، پيچ و رولپلاك و مته جهت اجراي عمليات

رولپلاك ساده

رولپلاك پروانه اي: براي نماي پشت رابيتس استفاده ميشود.

رولپلاك فيشر: درنماهايي كه مصالح كم تري در پشت سنگها  وجود دارد ،استفاده ميشود.

انكربولته: براي سنگ ها بزرگ و سنگين كه پيچ و رولپلاك نما به تنهايي توان نگه داشتن سنگ را ندارد، استفاده ميشود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

روش و چگونگي عمليات پيچ رولپلاك نما با طناب

۷ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

روش و چگونگي عمليات پيچ رولپلاك نما با طناب

قبل از انجام و اجراي يا پيچ و رولپلاك نما و سفت كردن سنگهاي نما  بايد روش كاري مناسب براي شرايط ساختمان موردنظر انتخاب شود. اگر ساختمان داراي داربست باشد آنگاه مي توان با داربست پيچ و رولپلاك نما انجام داد.

در غير اين صورت بايد ازراپل يا طناب مخصوص استفاده كرد كه اين كاردرساختمان هاي بنا شده  به علت اينكه اين مشكلات در زمان نصب نبودن داربست اتفاق مي افتد، بيشتر رواج دارد. طبق استاندارد ها و شرايط كاري معلمول ابتدا بايد سنگ هاي ريزش كرده نصب شوند.و سپس بقيه نما محكم ميشود. و اينكه فاصله پيچ و رولپلاك نصبي ۶ سانتي متر مي باشد و اگر سنگي اندازه اش ۶۰ سانتي متر بود با دوپيچ محكم در جاي خودنصب و ثابت مي شود.

مراحل پيچ و رولپلاك نماي ساختمان

در اين راستا ابتدا كليه سنگها از لحاظ شل بودن بررسي ميشوند . اگرسنگي شل و يا لق بودآنگاه باطناب ياباداربست و دريل هاي مخصوص اقدام به پيچ و رولپلاك كردن سنگ نما ها  كرده و سنگها محكم مي كنيم. براي اطمينان و همچنين زيبايي نما بهتر است كه تمامي سنگها پيچ و رولپلاك شوند. عمليات پيچ رولپلاك نما توسط پيچ ۶ سانتي متري گالوانيزه و رولپلاك مخصوص انجام مي شود.

در پيچ و رولپلاك نما بايد به موارد زير توجه داشت:

پيچ مصرفي پيچ گالوانيزه ۶ سانتي متري ضد آب باشد

رولپلاك مخصوص سنگ ( واشر مخصوص در ابتدا رولپلاك دو باز شونده كه براي محكم شدن پيچ مي باشد)

بتونه كردن و رنگ كردن پيچها كه براي  پوشاندن نازيبايي پيچ ها اجرا مي شود. (بتونه براي نماهاي تراورتن ورنگ براي نماهاي با سنگ مرمر كاربرد دارد)

بتونه باتوجه به نوع رگه هاي سنگ و رنگ سنگ به روي پيچ ها انجام ميشود.

دريلهاي هيلتي و معمولي مناسب ، براي سوراخ كاري نما استفاده ميشود.

استفاده از مته و رولپلاك هاي مناسب براي پيچ ۶ سانتي متر نكته بسيار مهمي است كه بايدبه آن توجه شود.

انواع ،نوع و خاصيت ، پيچ و رولپلاك و مته جهت اجراي عمليات

رولپلاك ساده

رولپلاك پروانه اي: براي نماي پشت رابيتس استفاده ميشود.

رولپلاك فيشر: درنماهايي كه مصالح كم تري در پشت سنگها  وجود دارد ،استفاده ميشود.

انكربولته: براي سنگ ها بزرگ و سنگين كه پيچ و رولپلاك نما به تنهايي توان نگه داشتن سنگ را ندارد، استفاده ميشود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

قيمت پيچ و رولپلاك نما چگونه محاسبه مي شود؟

۸ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

قيمت پيچ و رولپلاك نما چگونه محاسبه مي شود؟

قيمت پيچ و رولپلاك سنگ نماي ساختمان در تهران و شهرستان به نوع سنگ، تعداد سنگ، كوچك يا بزرگ بودن سنگ، ظاهر و نماي ساختمان و نرخ كار بستگي دارد. نرخ كار پيچ و رولپلاك نما از متري 6 تا 12 هزار تومان مي باشد. البته اين قيمت ثابت نيست چون متراژ و مساحت نماي ساختمان تاثيرگذار است. در مساحت بالا، تعداد پيچ رولپلاك بيشتري استفاده مي شود. مورد ديگري كه باعث افزايش قيمت مي شود، تعداد سنگ هاي افتاده است.

انواع پيچ و رولپلاك بعد از اينكه به بهترين نوع پيچ ها براي انجام اسكوپ ساختمان اشاره كرديم نوبت به معرفي بهترين رول پلاك مي رسد. مهم ترين نكته در استفاده از انواع پيچ و رولپلاك نما و جنس ملات پشت كار است. زيرا برخي از رول پلاك ها مخصوص استفاده در ملات هاي خشك و برخي ديگر مخصوص استفاده در ملات هاي تر هستند. منظور از ملات هاي تر ملات هايي هستند كه در حين انجام كار ميخواهيم رولپلاك را در آن نصب كنيم و منظور از ملات خشك اين است كه بعد از خشك شدن اقدام به رول پلاك آن كنيم. بعد از بررسي اين جوانب بايد اقدام به تهيه و استفاده از رولپلاك كرد. رولپلاك هايي معمولادر نماسازي از آنها استفاده مي شود : رولپلاك تو كار ، رولپلاك رو كار ، رولپلاك پروانه اي ، رولپلاك فيشر

رولپلاك توكار اگر قصد داريد در حين ملات زدن سنگ ها را پيچ و رولپلاك كنيد بايد از رول پلاك هاي توكار بهره بگيريد. اين رولپلاك ها قابل استفاده در ملات تر هستند كه به صورت دندانه دندانه ساخته مي شوند و دو يا چهار بر هستند. در كشور ما معمولا در هنگام ملات زدن عمليات پيچ و رولپلاك انجام ميشود به همين دليل رولپلاك توكار استفاده بيشتري را در نماسازي دارد. اين نوع از رولپلاك ها به اين دليل كه هيچ لبه اضافه اي ندارند به خوبي وارد ملات شده و سطح جانبي را بر روي كار ايجاد نميكنند. رول پلاك هاي توكار به راحتي توسط بتونه پوشش داده ميشوند و ظاهر نما را تحت تاثير قرار نمي دهند.

براي چه سنگ هايي مي توان از پيچ و رولپلاك استفاده كرد؟ براي تمامي سنگ هاي بناي ساختمان ها مي توان از پيچ و رولپلاك استفاده كرد. ولي كار پيچ رولپلاك روي هر سنگ به نوع و جنس سنگ بستگي دارد. در فرايند نصب پيچ و رولپلاك نما، به دليل استفاده از ابزارهاي صنعتي، ممكن است نماي ساختمان چهره زيبايي پيدا نكند. در اين حالت ساختمان مانند يك ساختمان گلوله خورده است. شركت ما براي برطرف كردن اين مشكل، از بتون، سيمان، و سفيد رنگ هايي براي رنگ سنگ نما استفاده مي كند. در واقع با استفاده از كارتك و ليسه، گل پيچ رولپلاك پنهان مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

اندازه پيچ مناسب براي پيچ كردن نما

۹ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

پيچ و رولپلاك سنگ چيست ؟

به زبان ساده به عمل محكم كردن سنگ به بتن پشت سنگ توسط ابزار هاي خارجي مانند پيچ و رولپلاك نما  كه توسط يك فرد نماكار با دريل انجام مي شود را پيچ و رولپلاك نما گوييم . بايد دقت داشته باشيم كه اگر سنگي از نما شل شده باشد احتمال افتادن ان در شرايطي مانند زلزله و طوفان و نشست هاي كه در اثر وزن ساختمان اتفاق مي افتد بسيار زياد است و علاوه بر خطرات مالي خطرات جاني بسياري نيز دارد.

اندازه پيچ مناسب براي پيچ كردن نما

در جواب اين سوال كاملا ابعاد و طول پيچ و رولپلاك مصرفي در نما به سنگ و وزن ان بستگي دارد طبيعي است كه پيچ هاي مقاوم تر براي سنگ هاي سنگين تر مانند گرانيت مصرف مي شود عمل دوم در تعيين طول پيچ ضخامت و سختي سنگ است براي سنگ هاي ضخيم از پيچ هاي دراز تر استفاده مي شود تا گيرش لازم براي نگه داشتن سنگ بررروي نما را داشته باشد .

به عنوان مثال پيچ ۶ سانتي براي سنگهاي با ضخامت ۱٫۵الي ۲ سانتي متر مناسب است و پيچ ۸ سانتي براي سنگ هاي ۲٫۵ سانتي به بالا استفاده مي شود .

انواع رولپلاك از ديد تخصصي

رولپلاك پروانه : اين نوع رولپلاك به دليل داشتن شاخه هاي زياد در شرايطي مصرف دارد كه پشت كار شل باشد يا حتي خالي باشد مانند رابيتس ،كناف و … با باز شدن شاخك ها سطح تماس خوبي مي دهد و مقاومت خوبي دارد.

رولپلاك فيشر : اين رولپلاك با نام رولپلاك آلماني هم شناخته مي شود . اين رولپلاك با جمع شدن در پشت قطعه براي سطوح محكم ولي تو خالي بسيار مناسب است و براي نگه داري قطعات استفاده مي شود .

رولپلاك توكار : رولپلاك مصرفي در پيچ رولپلاك نما است.اين نوع پيچ براي سطوح است كه پشت آن سفت است مانند بتن يا ملات كه تمامي نماهاي سنگي به اين شكل هستند اين رولپلاك با قرار گرفتن داخل بتن و بستن پيچ باز مي شود و داخل بتن گير مي كند با اين روش سنگ را به نما اسكوپ مي كند .

تمامي خدمات گروه با كيفيتي عالي و تضمين كيفيت انجام ميگيرد پيچ و رولپلاك سنگ نماي ساختمان هاي بلند با طناب مي توان گفت كه بيشتر و يا صدردصد سنگ هاي كه در نماي ساختمان كار مي شوند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

انواع نماشويي ساختمان و روند كار آن

۶ بازديد

نماشويي

انواع نماشويي ساختمان و روند كار آن

به طور كلي نماشويي  با دستگاه هايي از جمله سندبلاست(واتر سندبلاست)، واترجت و … انجام مي گردد. لذا افراد مختلف با توجه به وضعيت كلي ساختمان و نيز بودجه خود، از روش هاي زير براي نماشويي ساختمان استفاده مي نمايند:

الف) استفاده از داربست براي شست و شوي نما (نماشويي با داربست)

ب) استفاده از طناب براي نماشويي ساختمان (نماشويي باطناب يا نماشويي بدون داربست)

ج) استفاده از كمربند محافظ

اگر در مورد خدمات نماشويي ساختمان شروع به تحفيق كنيد، با اندكي تحقيق درخواهيد يافت كه شغل راپل كاري يا نماشويي ساختمان امروزه در سراسر جهان به عنوان يكي از پرخطرترين مشاغل شناخته مي گردد. چرا كه اولا چون شغل اين گروه، در «نما»ي ساختمان است، بايد كليه نقاط نما به خوبي شسته شده و غفلت از شستن هر نقطه سبب مي شود كه نما لكه دار شده و زيبايي ساختمان به كلي از دست برود. ثانيا همان گونه كه بارها بر آن تاكيد گرديده است، اين گونه عمليات بايستي حتما توسط نيروي انساني كارآزموده و باتجربه انجام گيرد. چرا كه خطر سقوط افراد در اين كار همواره وجود دارد.

روش هاي شستشوي نماي ساختمان

در مجموع در انجام خدمات نماشويي ساختمان، سه روش كلي به كار گرفته مي گردد كه در مورد هر كدام از اين موارد در زير به صورت خلاصه توضيح خواهيم داد:

روش اول: در اين روش، شست و شو به كمك آب انجام مي گيرد. چرا كه اين روش جرم و آلودگي سطحي نماي ساختمان زياد بوده و با استفاده از آب، نماي ساختمان زيبايي خود را به دست خواهد آورد.

روش دوم: در اين روش، از آب و سيليس براي شستن نماي ساختمان استفاده مي گردد. اين روش نسبت به روش اول قوي تر بوده و لكه ها و جرم هاي سختي كه در نماي ساختمان تثبيت شده است، معمولا در اين روش پاك مي گردد.

روش سوم: كارايي روش سوم در از بين بردن ماسه شسته و تميزيري گرانيت و برخي سنگ ها بوده و در آن از اسيد استفاده مي گردد كه در اصطلاح به آن اسيدشويي مي گويند. البته اين روش به دليل استفاده از اسيد اندكي حساس بوده و مي بايست حتما توسط نيروي متخصص و ماهر انجام گردد.

با اين تفاسير در ميان مواردي كه در بالا ذكر گرديد، روش نماشويي با داربست داراي امنيت نسبي بيشتري نسبت به ساير روش ها است. چرا كه در روش استفاده از داربست، علاوه بر تكيه گاهي كه داربست ايجاد مي نمايد، كمربند محافظي نيز براي نماشويي ساختمان به كار گرفته شده و تعادل به وسيله آن حفظ مي گردد.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.