نحوه تميز كردن نماي آجري ساختمان

۶ بازديد

نحوه تميز كردن نماي آجري ساختمان

در حال حاضر نماي آجري از جمله نماهاي رايج درطراحي ساختمان ها است. شستن نماي آجري از دغدغه هاي مردم است. آجر در اندازه هاي كوچك و بزرگ، در رنگ هايي كه از خانواده قرمز و كرم هستند، توليد مي  شود. نماي آجري بعد از مدت طولاني كثيف خواهد شد و زيبايي كه دارد را از دست مي دهد و ديگر نماي جالبي ندارد. آجرها اجسام بسيار سختي هستند، ولي با اين حال بعضي مواقع ممكن است جرم بگيرند يا بر اثر بارندگي، رشد جلبك يا كپك، يا حتي رنگ كاري و برخي عوامل ديگر، كثيف شوند و احتياج به تمي ز كاري داشته باشند. در ادامه روش هاي تمي ز كردن نماي آجري را بررسي خواهيم كرد.

روش هاي تميز كردن نماي آجري

1/ تميز كردن نماي آجري با سمباده

زماني كه جرم نماي آجري را گرفته، ميتوانيم روي آن آب بپاشيم و هنگامي كه آب از بالا به پايين حركت مي كند، با سنباده غير سيمي، يا مويي، و در مواردي سنگساب دستي، جرم ها را با اين وسيله ها كنده و روي آن دوباره آب بگيريد.

2/ تميز كردن نماي آجري با بخار آب

در اين روش با دستگاه مخصوص، آب گرم و بخار را روي نماي آجري مي پاشيم. مي توانيد درون اين محلول به مقدار كمي مايع صابون، يا حتي مواد كف كننده بريزيد و نماي آجري ساختمان با اين روش تميز كنيد ولي توجه داشته باشيد اگر نماي آجري ساختمان شما چرب شده باشد، بايد تركيب بخارآب و آب گرم را سه بار روي ساختمان بريزيد تا كاملا پاك سازي شده و مثل روز اولش تميز گردد.

3/ تميز كردن نماي آجري با واتر جت

در اين روش آب كه با سيليس تركيب شده است با فشار قوي، بيرون مي آيد  و روي سطوح مورد نظر ريخته مي شود. در نهايت نماي شما از روز اول هم تميزتر مي شود.

 4/ رزين يا نانو

براي اين كه نماي آجري ساختمان شما تميز شده و هم دوام آن بيشتر شود، به شما پيشنهاد ميكنيم از رزين يا نانو استفاده كنيد. نانو و رزين بهترين راه حل براي محفوظ بودن آجر در برابر جرم و رطوبت است. لازم به ذكر است كه بدانيد پوشش نانو هيچ موقع باعث نمي شود رنگ آجر تغيير كند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي  كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي  توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نما شويي

نحوه تميز كردن نماي آجري ساختمان

۶ بازديد

نحوه تميز كردن نماي آجري ساختمان

در حال حاضر نماي آجري از جمله نماهاي رايج درطراحي ساختمان ها است. شستن نماي آجري از دغدغه هاي مردم است. آجر در اندازه هاي كوچك و بزرگ، در رنگ هايي كه از خانواده قرمز و كرم هستند، توليد مي  شود. نماي آجري بعد از مدت طولاني كثيف خواهد شد و زيبايي كه دارد را از دست مي دهد و ديگر نماي جالبي ندارد. آجرها اجسام بسيار سختي هستند، ولي با اين حال بعضي مواقع ممكن است جرم بگيرند يا بر اثر بارندگي، رشد جلبك يا كپك، يا حتي رنگ كاري و برخي عوامل ديگر، كثيف شوند و احتياج به تمي ز كاري داشته باشند. در ادامه روش هاي تمي ز كردن نماي آجري را بررسي خواهيم كرد.

روش هاي تمي ز كردن نماي آجري

1/ روش سند بلاست

بعضي از افراد فكر مي  كنند كه نماي آجري ساختمان ها را مي  توان با روشي مشابه كارواش تمي ز كنند اما اشتباه مي  كنند. به دليل اين كه اين امر فقط يك لايه سطحي از كثيفي آجر را پاك مي كند و سنگ نما ساختمان به طور كامل پاك سازي نمي  شود. براي اين كه جرم ها از روي نماي آجري تميز شود، از روش سند بلاست بهره بگيريد. سند بلاست روشي است براي صيقل دادن سطح دلخواه كه در اين فرايند دانه هاي شن و يا سيليس با سرعت و يا فشار زياد هوا و يا آب بر روي سطح مورد نظر پاشيده شده و باعث پاك سازي لايه هاي آلوده سطوح مي  شود.

 

2/ شستشو نماي آجري با آب

در ميان اين همه روش هاي مختلف براي تمي زكردن نماي آجري ساختمان، بدون شك شما بايد بهترين گزينه را انتخاب كنيد، از نظر ما بهترين روش پاك سازي نماي آجر با آب خالي است. البته مي توانيد از پودر لباس شويي دستي، محلول سركه، اسيد و حتي مايع سفيد كننده هم بهره بگيريد. اما آيا مي  دانيد اين مواد چه تاثيراتي بر روي نماي ساختمان شما مي گذارد؟ آيا مي دانستيد اسيد، بعد از شست و شوي نماي اجري ساختمان شما، آجر را بعد از چند دقيقه از ببين مي برد و بافت آن را تخريب مي كند؟ آيا مي دانيد استفاده از مواد شوينده موجب مي شود سطح  آجر خشن تر شده و زودتر خراب شود؟  با همه اين ها پس نتيجه مي گيريم آب خالي بدون هيچ كدام از آن مواد، بهترين راه براي تمي ز كردن نماي آجري است.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي  كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي  توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نما شويي

انواع روش‌هاي شستن نماي ساختمان

۸ بازديد

انواع روش‌هاي شستن نماي ساختمان

روش ‌هاي شستن نماي ساختمان شامل « شستشو با طناب»، « شستشوي با داربست»، « شستشو با كمربند» و «شستن نماي ساختمان با راپل» هستند. استفاده از داربست در نماشويي از لحاظ امنيتي ارجحيت دارد. داربست تكيه‌گاه مطمئني براي كارگر است و مي‌توان در كنار آن به صورت همزمان از كمربند محافظ هم استفاده كرد و در اين صورت احتمال خطر بسيار كمتر خواهد شد. ارتفاع ساختمان تعيين‌ كننده روش كار است. اما نصب داربست مشكلاتي هم دارد و هميشه نمي‌توان از داربست براي نماشويي استفاده كرد. محدوديت فضا بزرگ‌ترين مشكل نصب داربست است. در حال حاضر اين شيوه تقريباً منسوخ شده است و از شيوه‌هاي به روزتري براي نماشويي استفاده مي‌شود. در شستشوي نماي ساختمان با طناب آب با فشار قوي بر نما پمپ مي‌شود تا كثيفي را از بين ببرد. كيفيت كار نماشويي در اين روش بسته به تخصص فردي است كه اقدام به شستشوي نماي ساختمان مي‌كند.

نماشويي با طناب مزاياي زياد و صرفه‌جويي بسيار بالايي در وقت و هزينه دارد. در اين روش نماكار طناب را در پشت بام به يك ميله يا سر ستون محكم مي‌كند و با داشتن يك طناب اصلي و طناب اطمينان دوم (طناب ترمز) از نماي ساختمان آويزان مي‌شود و با در دست داشتن اهرم روي نما و در ارتفاع مختلف اقدام به شستن نماي ساختمان مي‌كند. در خدمات نماشويي براي ايجاد تعادل بيشتر يك كمربند محافظ به بدن فردي كه كار شستشوي نما را بر عهده دارد، وصل مي شود. اين كمربند با اتصال‌هاي محكم نگهداري مي‌شود. از كمربند محافظ اغلب براي كار روي داربست استفاده مي شود.

ساختمان‌ها داراي نماهاي مختلفي از نظر جنس و نوع هستند كه شستشوي نماي ساختمان متناسب با هر كدام از اين نماها به شكل‌هاي مختلف انجام مي‌شود:

شستن نماي ساختمان‌هاي آجري

شوره سفيدرنگ در سطح نماهاي آجري به علت جذب آب توسط آجر و بيرون زدن نمك‌هاي موجود در آن ظاهر مي‌شود. رطوبت موضعي مانند تركيدگي لوله در خاك و ديوار نيز ممكن است باعث ايجاد شوره شود. در زمينه شستشوي نماي آجري در صورتي ‌كه مقدار شوره كم باشد، مي‌توان آن را توسط جارو يا برس تميز كرد. اگر حجم شوره زياد باشد بايد آن را چند بار به ‌وسيله آب ‌و جارو شست. شستشوي نماي آجري بهتر است توسط متخصص انجام شود.

شستن نماي ساختمان با سنگ گرانيت

شستشوي سنگ نماي ساختمان مانند سنگ گرانيت كه يكي از مصالح معمول براي استفاده در نماي ساختمان هاست، پيچيدگي‌هاي خودش را دارد. شستن نماي ساختمان با سنگ گرانيت به دليل شفاف و آيينه‌اي بودن اين نوع سنگ بايد در دو مرحله انجام شود تا نما كاملاً تميز و براق شود. مرحله اول شستشوي سنگ نماي ساختمان در اين نوع نماها با دستگاه واترجت انجام مي‌شود. اين كار باعث جرم‌زدايي از لبه سنگ‌ها و آبچكان‌ها مي‌شود، اما شستشوي نماي ساختمان با واترجت به تنهايي نمي‌تواند سنگ گرانيت را به صورت كامل تميز كند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نما شويي

عوامل موثر بر قيمت نماشويي ساختمان

۶ بازديد

عوامل موثر بر قيمت نماشويي ساختمان

قيمت شستشوي نما  در تهران با قيمت نماشويي در شهرستان متفاوت است. براي درك بهتر، در ادامه فاكتورهاي موثر بر قيمت نماشويي ساختمان و خدمات نماشويي شيشه را آورده‌ايم:

روش نماشويي ساختمان

شستشوي نما را به دو روش كلي مي‌توان انجام داد، نماشويي با طناب يا با كلايمر و داربست. به دليل چالش‌ها و خطراتي كه در روش نماشويي با طناب وجود دارد، قيمت نماشويي ساختمان به اين روش اصولا در مقايسه با روش ديگر بيشتر است.

علاوه بر اين، نوع واترجتي كه در روند نماشويي در تهران، شيراز، كرج و ... استفاده مي‌شود (واترجت آب گرم، آب سرد، بنزيني و غيره) نيز بر قيمت نماشويي ساختمان تاثير مي‌گذارد.

لوازم و مواد نماشويي

در نماشويي شيشه يا خود ساختمان، نوع موارد مورد استفاده نيز مي‌تواند بر قيمت نماشويي ساختمان تاثير بگذارد، البته در صورتي كه شركت مدنظر سرويس‌ها گوناگون با كيفيت مختلف را ارائه دهد. به طور غير مستقيم، ميزان كثيفي ساختمان نيز هزينه نماشويي شيشه و ساختمان را افزايش مي‌دهد.

در نماشويي با طناب يا همان راپل، هزينه وسايل استفاده شده شامل پيچ و رولپلاك نيز به فاكتور نهايي افزوده مي‌شود.

نوع نما، ابعاد و طبقات ساختمان

لازم به ذكر نيست كه هر چه تعداد طبقات ساختمان شما و ابعاد آن بيشتر باشد، قيمت نماشويي در تهران و ساير شهرها نيز بيشتر خواهد شد. اين مسئاه هم حجم كار متخصص نماشويي ساختمان را بالا مي‌برد، و هم ميزان استفاده از مواد نماشويي را. البته جنس نما نيز بر قيمت نماشويي ساختمان بي‌تاثير نيست.

خدمات نماشويي شامل چه مواردي مي‌شود؟

از جمله محبوب‌ترين خدمات نماشويي در تهران و ساير شهرها كه هم‌اكنون مي‌توانيد درخواست‌تان را براي آنها ثبت كنيد، مي‌توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

  • نماشويي با طناب يا همان راپل
  • نماشويي سندبلاست و ماشويي شيشه
  • نماشويي سنگ ساختمان سنتي به صورت و يا نماشويي واترجت
  • شستشوي نماي تالارهاي پذيرايي هتل‌ها، رستوران‌ها، مجتمع‌هاي تجاري و ...

مزاياي نماشويي ساختمان چيست؟

  • ثبت سفارش و تخمين قيمت نماشويي در تهران و شهرهاي ديگر به صورت رايگان
  • رفع دوده، لكه و جرم و زنگ آب از سطح نما با كمك نماشويي با طناب (راپل) يا كلايمر
  • كسب رضايت از خدمات نماشويي ساختمان و شيشه با كمك از زبده‌ترين شركت‌هاي فعال در بازار
  • افزايش زيبايي و درخشندگي سطح نماي ساختمان با استفاده از خدمات نماشويي در تهران و شهر شما

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نما شويي

شستشوي آجر نما

۶ بازديد

شستشوي آجر نما

نماي سنگي و آجري ساختمان ها به صورت مداوم در معرض عوامل محيط زيستي هستند و به همين دليل شستشوي نما  الزامي است. آلودگي ناشي از ترافيك يا ساير منابع هوايي باعث لكه دار شدن نما شده و نهايتا نماي ساختمان را فرسوده و ساييده مي كند. علاوه بر اين ، آب و هواي خشك و نامناسب باعث آسيب هاي ساختاري و زيبايي مي شود. آجرها از خاك رس و مواد ديگري تهيه شده اند و جهت افزايش دوام و استحكام در داخل كوره ها قرار گرفته و شكل مي گيرند. آجرهاي قرمز حاوي مقادير زيادي آهن بوده و آجرهاي زرد حاوي آهن كمي هستند.

جهت شستشوي نماي ساختمان آجر سه سانتي باعث افزايش طول عمر نماي آجري ساختمان مي شود. آجر يكي از متداول ترين مواد براي نماي ساختمان ها است ، زيرا دوام زياد داشته و نياز به نگهداري كمي دارد. اما شستشوي آجر نما براي حفظ زيبايي و سطح ناهموار خود ، بايد و نبايدهاي خاصي مي طلبد و اينطور نيست كه بتوانيد از همان پاك كننده هايي كه براي سنگ فرش يا حياط خود استفاده كرده ايد استفاده كنيد. همانطور كه پشم و پنبه را به طور متفاوتي تميز مي كنيد ، همين امر در مورد انواع آجر نيز صدق مي كند. آجرها بسته به كاربردشان به سه دسته اصلي تقسيم مي شوند :

آجر روكار

 آجر روكار براي قسمت خارجي يا قابل مشاهده يك سازه استفاده مي شود. از نظر زيبايي براي چشم خوشايند است و در طيف گسترده اي از رنگ ها و بافت ها ارائه مي شود. آجرهاي روكار در برابر عناصر بيروني و نوردهي مقاوم هستند ، زيرا هميشه در ديوارهاي خارجي استفاده مي شوند. اين دسته از آجرها را مي توان به دو دسته تقسيم كرد : آجرهاي گلي نرم يا آجرهاي سفالي كه با دست قالب گيري شده و سپس از طريق ماشين آلات ساخته مي شوند. آجرهاي اكسترود شده يا آجرهاي سيم كشي شده توسط ماشين آلات توليد مي شوند. آنها بافت ، شكل و قوام يكنواخت تري دارند.

آجرهاي پشتي

 اين دسته از آجرها براي ديوارهاي داخلي يا عقب استفاده مي شود. آنها براي كاربردي بودن خود محبوبيت دارند ، نه زيبايي. آجرهاي پشتي به آجرهاي معمولي نيز معروف هستند. آنها معمولا پس از ساخت پوشانده شده يا ارائه داده مي شوند. آجرهاي پشتي براي پشتيباني داخلي كه در آن ديده نمي شوند استفاده مي شوند.

آجرهاي مهندسي

 آجرهاي مهندسي به دليل استحكام و كيفيت جذب قوي آب مورد استفاده قرار مي گيرند. نمونه هاي متداول استفاده آنها در فاضلاب ، زيرسازي يا ديوارهاي حائل است. آنها از سازه ها پشتيباني مي كنند. آجرهاي مهندسي معمولا در كارخانه هاي تجاري و زيرزميني ديده مي شوند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نما شويي

شستشوي نماي شيشه اي به روش متفاوت

۶ بازديد

شستشوي نماي شيشه اي به  روش متفاوت

براي شستشوي نما مي توانيد از مايع شستشو دهنده كه با تركيب سركه و آب با درصد ۲۰ درصد سركه سفيد و ۸۰ درصد آب بهره بگيريد كه ابتدا محلول شستشو دهنده را به سطح شيشه آغشته كرده سپس با استفاده از تي شيشه آب محلول شستشو دهنده را از سطح شيشه جمع كرده در انتها با استفاده از دستمال نانو و يا دستمالي كه پرز نداشته باشد و حالت حوله اي باشد تميز نمائيد.

يكي ديگر از راه هاي شستشوي شيشه نما استفاده از تركيب آب و الكل مي باشد كه با تركيب ۱۵ درصد الكل و ۷۵ درصد مي توانيد شيشه هاي نما را شستشو داد به روش اسپري كردن محلول شستشو سپس با استفاده از ابر آلودگي و چربي را تميز كرده در مرحله آخر با استفاده از تي آب جمع كن شيشه آب كثيف را از سطح شيشه جمع مي كنيم و در انتها با استفاده از دستمال نانو و يا دستمال حوله اي لكه ها را از بر مي داريم.

توضيح اينكه براي شيشه هاي نماي ساختمان كه دسترسي وجود ندارند و يا بلند مرتبه باشند مي توانيد از مجموعه ارتفاع كاران سايت كه خدمات شستشو نما بدون داربست ارئه مي كنند، بهره بگيريد.

  1. 1.   شستشوي آجر نما

 شستشو به وسيله واتر جت، چنانچه آلودگي روي آجر نما به داخل آجر نفوذ نكرده باشد مي توانيد با استفاده از دستگاه واتر جت يعني شستشو با آب پر فشار سطح آجر را از آلودگي تميز كرد.

واتر سند بلاست چنانچه آلودگي آجر و يا سياهي آن به داخل آجر نفوذ كرده باشد مي توانيد با بهره گيري از سند بلاست يعني شستشو با آب فشار قوي و سليس بهره بگيريد كه در اين روش احتمال از بين رفتن بند بين آجرها وجود دارد.پيشنهاد مي شود پس از واتر سند بلاست نما حتما روي آجر را رزين و يا نانو نمائيد چون سليس  باعث از بين رفتن صيقل آجر شده و آجر نما آسيب پذير مي شود.

  1. 2.    شستشو به وسيله نانو شوينده

اين روش شستشوي آجرنما اغلب براي ساختمان هاي كه داري نماي ارزشمندي هستند همانند ساختمانهاي با پيشينه تاريخي و يا گران قيمت مي توان از نانو شوينده بهره گرفت براي شستشو در اين روش پس از اسپري كردن نانو شوينده به سطح آجر با استفاده از آب سطح آجر را بدون آسيب تميز كرد ولي از آنجا كه اين قبيل شوينده گران مي باشد، كمتر مورد استفاده قرار مي گيرد.

  1. 3.    شستشوي نماي كامپوزيتي

براي شستشوي كامپوزيت نوع شوينده مورد استفاده بسيار مورد اهميت مي باشد كه در انتخاب نوع شوينده بر اساس موقعيت ميزان كثيفي متغير است.استفاده از نانو شوينده ها براي شستشوي كامپوزيت اغلب بهترين نوع انتخاب مي باشد كه در اين خصوص در وب سايت ارتفاع كاران سايت كاملا توضيح داده شده است كه مي توانيد مطالعه فرمايد.

نكته در خصوص شستشوي كامپوزيت نما اين است كه به هيچ وجه از شوينده هاي اسيدي همانند جوهر نمك و يا اسيد استفاده نشود چون باعث از بين رفتن سطح رنگ كامپوزيت نما مي شود. براي شستشوي كامپوزيت نما نمي توان از شوينده هاي ظروف استفاده كرد چون باعث ايجاد رد بروي كامپوزيت مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نما شويي

شستشوي سنگ نماي ساختمان

۶ بازديد

شستشوي سنگ نماي ساختمان

زماني كه بحث شستشوي نماي ساختمان هاي تجاري مطرح است ، استفاده از طناب براي پايين آمدن از نماي ساختمان يك روش آزمايش شده اي است كه هر بار به ذهنمان خطور مي كند. تكنسين هاي فوق حرفه اي از طريق آويزان شدن با طناب از نماي ساختمان ، قادر خواهند بود تمامي قسمت هاي مختلف نما را تميز كنند. اكثر مشاغل مي خواهند املاك و پنجره هاي خود را به بهترين وجه جلوه دهند. هنگام تصميم گيري در مورد خدمات صحيح تميز كردن ساختمان خود ، گاهي اوقات تنها راه حل مناسب ، شستشوي سنگ نما مي باشد. اين مورد اغلب در مورد ساختمان هاي مرتفعي صورت مي گيرد كه هيچ گزينه ديگري امكان پذير نيست.

مزاياي شستشوي سنگ نماي ساختمان

متد شستشوي سنگ نما شركت خدماتي آس يكي از سريعترين و كارآمدترين روشه اي تميز كردن پنجره مي باشد. براي انجام اين كار نيازي نيست كه ورودي ساختمان بسته شود و يا وسايل سنگين از داخل ساختمان جا به جا شوند. اين متد فوايد فراواني همچون موارد ذكر شده در ليست زير دارد :

  • هيچ محدوديتي در ارتفاع وجود ندارد
  • ميزان خسارت ها به حداقل مي رسد
  • ايده آل براي شرايطي با دسترسي سخت
  • ايمن براي پنجره هايي كه دسترسي به آن ها خطرناك است
  • قابل استفاده در انواع ساختمان هاي تجاري
  • يك جايگزين انعطاف پذير براي انواع متدهاي شست و شوي نما

فوايد نماشويي ساختمان چيست ؟

امروزه در ساخت و ساز ساختمان ها علاوه بر نماهاي سنگي ، از شيشه نيز بسيار استفاده مي شود. اين كار مزاياي فراواني همچون افزايش ميزان نور طبيعي در دسترس براي افراد داخل ساختمان و افزايش جذابيت نماي ساختمان دارد. با اين حال ، شيشه ها هميشه بايد تميز باشند و اين موضوع چالش برانگيز است. شست و شوي نما يك راه حل ايده آل ، انعطاف پذير ، سريع و موثر براي اطمينان از تميز بودن پنجره ها و نما بدون توجه به محل قرارگيري آن ها مي باشد.

شستشوي سنگ نما با طناب چيست ؟

متخصصان ماهر از طناب هاي محكم صنعتي براي پايين آمدن از نماي ساختمان جهت شستشوي سنگ نماي ساختمان استفاده مي كنند. شست و شوي نما به عنوان يكي از سريع ترين و موثرترين روش هاي شستن نما و شيشه ، صرف نظر از مدل طراحي آن ساختمان ، در نظر گرفته شده است. اين روش يك جايگزين عالي براي ساير متدهاي نماشويي كه نيازمند تجهيزات زيادي است ، بوده و قابل اجرا بر روي تمامي ساختمان ها ( حتي ساختمان هاي مرتفع ) مي باشد.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نما شويي

تميز كردن نما ساختمان

۷ بازديد

تميز كردن نما ساختمان

چنانچه تصميم به شستشو نما ساختمان خود داريد با بررسي شيوه ها و ايمني در اجراي شستشوي نما روشهاي شستشوي نماي ساختمان متناسب با جنس نما كاربرد نانو ذرات در شستشوي نماي، ساختمان دوره زماني اجرا و قيمت شستشوي نماي ساختمان كه در ادامه به آنها خواهيم پرداخت، بهترين تصميم را اتخاذ كنيد .

شستشوي نماي ساختمان با كدام شيوه كارآمد تر است؟

براي دسترسي به نماي ساختمان از روش هايي چون استفاده از بالابر، كلايمر، داربست و طناب مي توان استفاده كرد .

در گام اول بايد مشخص شود كه كدام يك از روش هاي فوق براي ساختمان شما كارايي دارند، به طور مثال امكان استفاده از بالابر در سطوح شيب دار و استفاده از طناب براي ساختمان هايي كه پيشاني دارند وجود ندارد .

موضوع مهم ديگر براي اجراي شستشوي نماي ساختمان مبحث ايمني در حين اجرا مي باشد . در اين خصوص كار با طناب ايمني و آزادي عمل را توأمان براي مجري كار فراهم مي كند و از اين لحاظ نسبت به ديگر شيوه ها برتري دارد . در صورتي كه از ديگر شيوه هاي اجرا براي شستشوي نماي ساختمان استفاده مي كنيد بايد دقت فوق العاده اي در تامين ايمني مجري كار داشته باشيد .

هزينه و مدت زمان اجراي پروژه نيز به طور مستقيم به شيوه ي اجراي كار بستگي دارد، هر دو اين معيارها در شيوه ي استفاده از طناب در حالت بهينه قرار مي گيرند.

در كل پيشنهاد ميشود در صورت امكان اجراي كار با طناب، از اين روش براي شستشوي نماي ساختمان استفاده كنيد .

زيرساخت، ايمني و ابزار كار در ارتفاع با طناب جهت شست و شوي نماي ساختمان(راپل)

زيرساخت هاي اساسي شستشوي نماي ساختمان با طناب، روي بام ساختمان تعبيه شده است و به معني محل هايي براي بستن طناب به جهت اجراي كار مي باشد ، وجود اين زير ساخت هاست كه اجراي كار را شدني مي كند. مي توان از پايه هاي موتور و گيره گاور نر آسانسور، ستون هاي ساختمان يا هواساز ها به اين منظور استفاده كرد . به بستن طناب به اين زيرساخت ها اصطلاحا كارگاه گرفتن گفته مي شود .

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نما شويي

تميز كردن نما ساختمان

۶ بازديد

تميز كردن نما ساختمان

برخي افراد هم شستشو نما انجام مي دهند هم كفسابي اما بايد توجه داشت كه هر كدام از اين مشاغل نياز استاد كار خود هستند كه فقط در زمينه خودشان فعاليت كنند گروه كاري درخشان با دارا بودن۳نماشو و ۴ كفساب با تجربه متخصص ترين افراد براي هر نوع كار برمي گزيند

بايد توجه داشت كه اخيرا افرادي در شبكه هاي اجتماعي و منابع پخش آگهي مانند ديوار يا شيپور نيازمنديها و غيره اقدام به درج آگهي ميكنند كه اغلب شغلشان كفسابي يا نماشويي نيست و هيچ گونه تعهدي نيز در قبال كار خود نمي دهند و آگهي آنها بعد از چند روز منقضي شده و در دسترس نمي باشند

روش هاي شستشوي نما بر اساس نوع نما

نماشويي به چند روش انجام مي شود

شستن نما با آب يا با آب و مواد شوينده :اين روش براي نمايي به كار ميرود كه اغلب نوع نماي آنها كامپوزيتي يا شيشه ايي است

نماشويي با و ماسه نماشويي (سيليس):اين روش براي شستن نماي ساختمانهايي كه جرم و كثيفي آنها بيشتر است مخصوصا نماي هاي سنگي _ نماي آجري – نماي سراميكي برجسته _ نماي ساختمانهاي قديمي و غيره مي باشد

نماشويي با اسيد رقيق شده :اين نوع شستشو هم براي نماهاي گرانيتي استفاده ميشود

شستشوي نما با مواد نانو

همانگونه كه مي دانيد مواد نانو به شدت ضد آب و ضد جرم هستند. استفاده از مواد نانو هم در امر كفسابي و هم در نماشويي ماندگاري كاري بيشتر مي كند. پيشگيري از نفوذ آب به زير و عمق سنگ ها در نما و ديوار با كمك مواد نانو ما بعد از اجراي نما شويي در پايان از مواد نانو براي ضد آب سازي نما استفاده مي كنيم تا هم از ورود آب به عمق و زير سنگ جلو گيري كنيم و هم آلودگي و جرم ها نتوانند به سنگ بچسبند.

هزينه نماشويي ساختمان

 بعد از ارسال عكس نماي مورد نظرتان به تيم درخشان در زماني كه شما تعيين ميكنيد به محل ساختمانتان مي آييم. و به بررسي نماي  ساختمان شما از نظر نوع سنگ ,مساحت و ارتفاع ,و شل بودن يا نبودن سنگ نما يا آسيب به سنگها با ارايه فاكتور شركت و توافق طرفين  قرار داد نوشته مي شود. چنان چه مايل به نانو و ضد آب سازي نما ساختمانتان هستيد از ما درخواست نماييد تا در فاكتور هم قيد كنيم. بعد از عقد قرار داد و ارايه  فاكتور شركت از طرف ما  با شما هماهنگ مي كنيم كه چه زماني  اجراي خدمات نما شويي را شروع كنيم. و در پايان كار ,كار با كيفيت و بدون هيچ گونه جرم و كثيفي را از ما تحويل بگيريد

 

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نما شويي

چرا شستشو نما را بايد به صورت دوره ايي انجام دهيم؟

۸ بازديد

چرا شستشو نما را بايد به صورت دوره ايي انجام دهيم؟

شستشو نما بدون داربست از خدمات تخصصي ما مي باشد كه به كمك تجهيزات و لوازم مدرن انجام مي دهيم شستشو نما ساختمان در همه جاي تهران با بهترين كيفيت توسط گروه خدماتي درخشان انجام مي شود

شستشو نما از جمله خدمات نظافتي چهره و نماي ساختمان حساب مي شود كه در شهر هاي بزرگ خصوصا تهران به فراواني انجام مي شود

چه ساختمان تازه ساخت باشد يا كهنه ساخت نياز به شستشو نما دارد در ساختمان هاي تازه ساخت بعد از ساخته شدن ساختمان براي تميز كردن و شستن مصالح ريخته شده در طول ساخت و ساز و در ساختمان هاي قديمي نيز و كثيفي حاصل از باران و سوخت هاي فسيلي لزوم نماشويي ساختمان هست

چرا شستشو نما را بايد به صورت دوره ايي انجام دهيم؟

نماي ساختمان هم مثل بقيه اجسام نيازمند نگه داري و شستشو است

اگر در مواقعي كه نماي ساختمان جرم گرفته و خيلي كثيف شده باشد شستشو نما انجام نپذيرد اين جرم و آلودگي كه اسيدي هم هستند بر روي سنگ باقي مي ماند و باعث تخريب و سوراخ شدن سنگ نما مي شود در برخي موارد حتي اين آۀودگي به پشت سنگ نفوذ كرده و باعث افتادن سنگ نما مي شود

پس در واقع مي توان گفت نماشويي يك نوع پيشگيري در مقابل تخريب و افتادن سنگ است

نكته ديگري كه در اين مبحث جا دارد در مورد آن صحبت شود اين است كه اگر سنگ نما خيلي شل شده باشد بايد قبل از نماشويي اقدام به پيچ و رولپلاك نما و سپس شستشو شود

ابزار هاي شستشو نما ساختمان

نوع ابزاري كه براي شستشو نما استفاده مي شود را نوع نما و ميزان جرم و كثيفي نما تعيين مي كند بر اساس نوع نما ما چهار روش شستشوي نما داريم

شستشو با ابر و تي براي نماهاي شيشه ايي و كامپوزيتي مناسب است و با ابر و تي شيشه و كامپوزيت نما تميز شده و لكه گيري مي شود

شستشو با دستگاه واترجت :

براي نماهاي سنگي و نماهاي تقريبا تميز استفاده مي شود در واقع در اين روش به كمك دستگاه واترجت آب كم فشار شهري به آب بسيار پرفشار تبديل شده و روي نما پاشيده مي شود و نما كاملا تميز مي شود

شستشو با دستگاه واترسندبلاست :

 اين روش شستشو نما براي نماهاي آجري و نماهايي كه بسيار كثيف و نماهايي كه رنگ و قير بر روي آنها ريخته است كاربرد دارد در اين روش آب با سيليس كه يك ماده شبيه ماسه بادي است به محل مورد نظر گرفته مي شود تا هم عمل شستشو انجام شود و هم عمل لايه برداري

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

شستن نماي ساختمان