محاسبه قيمت پيچ و رولپلاك سنگ نما چگونه است؟

۱۰ بازديد

محاسبه قيمت پيچ و رولپلاك سنگ نما چگونه است؟

براي محاسبه قيمت پيچ و رولپلاك سنگ نما بايد از ساختماني كه نياز به پيچ شدن دارد و سنگ هاي آن دچار سقوط از نما شدند بايد بازديد به عمل آورد. بهر ساختمان يعني عرض نما و تعداد طبقات آن ديده مي شود. نوع سنگ نما باريك و پهن بودن آن و نوع ابزار سنگ ها و رابيتس بودن و يا نبودن آن مورد بررسي قرار مي گيرد.

جلوگيري از افتادن سنگ نما با پيچ كردن نمابعضي مواقع لازم است كه از افتادن سنگ نما جلوگيري كرد حال به هر روشي كه مد نظر باشد.گاهي اوقات براي جلوگيري از ريزش سنگ نما مي توان سنگ ها را چسب كاري موقتي كرد. در گاهي مواقع براي پيشگيري از سقوط سنگ نما مي توان سنگ هاي اضافه روي نما را كند.

منظور از سنگ هاي اضافه روي نما دندان موشي هايي هستند كه با چسب روي نما جهت زيبايي كار ميكنند.كندن سنگ دندان موشي روي نماكندن سنگ دندان موشي روي نما كه معمولا به صورت مربع هاي كوچك مي باشد زياد هزينه ندارد.چسب اين سنگها بعد از مدتي فاسد و با يك ضربه كوچك از جاي خود كنده ميشود.اين سنگ هاي كوچك قابل پيچ شدن نيستند و مي توانند خساراتي را به مرور زمان به بار بي آورند. پيچ و رولپلاك نما بدون داربستپيچ هاي 6 تا 8 سانتي متري گالوانيزه، رولپلاك پروانه اي يا مخصوص به همراه دريل معمولي يا گاها دريل هاي مخصوص براي برخي سنگ ها، ابزار اصلي كار پيچ و رولپلاك سنگ نماي ساختمان هستند.

البته طناب راپل هم تكميل كننده اين پكيج است كه سرويس كاران به وسيله اين طناب در ارتفاع ساختمان حركت مي كنند و براي هر سنگ به تعداد پيچي كه لازم باشد، اقدام مي كنند.پيچ رولپلاك نما بدون داربستموثرترين روش براي فيكس كردن سنگ در جاي خود روش پيچ رولپلاك نما بدون داربست مي باشد. اين امر بسيار ضروري و در حين حال باعث جلوگيري از ريزش و افتادن سنگ است.بهترين زمان پيچ و رولپلاك سنگ نما بدون داربست موقعي است كه سنگ ها يا دچار ترك شده اندو يا تكه سنگي از نما ريزش كرده است.

پيچ رولپلاك نماي ساختمان خدمات بدون داربست هم از نظر سرعت و هم از نظر ايمني براي خدمات دهي هر چه بهتر امروزه كاربرد بسياري دارد.پيچ و رولپلاك نما نياز به مجوز ندارد!اين نوع خدمات كه براي امنيت و ايمني مردم و عابرين مي باشد نياز به مجوز شهرداري و يا ارگاني ندارد و اگر هر چه زودتر انجام شود بهتر است.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

بهترين زمان براي اجراي پيچ و رولپلاك نما كي است

۶ بازديد

بهترين زمان براي اجراي پيچ و رولپلاك نما كي است

پيچ و رولپلاك نماي ساختمان  را مي توان در تمام فصول سال انجام داد فقط در روزهايي كه برف و باران به صورت شديد باشد امكان اجراي پيچ كردن سنگ نماي ساختمان وجود ندارد در مواقع بارش باران و برف ابزارآلات خيس شده و هر لحظه امكان اتصال برق وجود دارد در زمان هايي كه باد و طوفان شديد است ريزش سنگ هاي نما نيز زياد مي شود و در مواقعي كه بارش برف و باران نيز زياد است بيشتر افراد پيچ رولپلاك نماي ساختمان خود را در فصل بهار و تابستان انجام مي دهند و برخي افراد نيز در روزهاي نزديك عيد نوروز

پيچ كردن سنگ نماي ساختمان آيا خطري هم براي استادكاران دارد

 طبق شعار سازمان جهاني قبل از كار بايد از ايمني آن اطمينان حاصل كرد يا به عبارت ديگر اول ايمني بعد كار پيچ رولپلاك نماي ساختمان با طناب نيز مثل بقيه كارها خطراتي دارد مي‌توان با رعايت نكات ايمني و استفاده از ابزار و طناب هاي مناسب اين خطرات را به حداقل كاهش داد خوشبختانه در كشور ما سقوط و افتادن از نما براي كساني كه با طناب كار مي كنند بسيار كمتر است و دليل آن اين است كه در كاردر ارتفاع اول به بحث ايمني پرداخته مي شود و سپس كار  استفاده از ابزارهاي مناسب استفاده كردن از دو طناب يكي طناب اصلي و ديگري طناب ايمني و خريد لوازم كار در ارتفاع با كيفيت چك كردن مكرر ابزارها و بستن طناب به يك جاي مطمئن و محكم از نكات ايمني است كه در موقع پيچ رولپلاك نماي ساختمان بايد رعايت شد پيچ رولپلاك كار موظف است كه  خود و كارگران خود را بيمه مسئوليت نمايد بهترين بيمه مسئوليت در ايران بيمه مسئوليت ايران بوده قبل از شروع كار بايد بيمه به ساحت كار نشان داده شود و در داخل قرارداد نيز به صورت پيش‌نويس قيد شود كه صاحت كار و ساكنين و مدير ساختمان هيچ گونه مسئوليتي در قبال جان استاد كار و نيروهايش ندارد و كليه حوادث جاني در طول كار به پاي استاد كار مي باشد امضا و مهر زده يك نسخه قرار داد به صاحب كار داده شود

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

رولپلاك سنگ نماي نماهاي رومي يا ابزار دار

۵ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

رولپلاك سنگ نماي نماهاي رومي يا ابزار دار

 ابزار نما يعني سنگ هايي كه به منظور زيبايي و دكوراسيون نما بر روي سنگ هاي بدنه نما نصب مي شود و معمولاً عرض كمتري نسبت به سنگ هاي بدنه نما دارد  مشتريان وقتي با ما تماس مي‌گيرند و مي‌گويند كه ما مي‌خواهيم فقط سنگ‌هاي ابزارهاي نما را رولپلاك نما كنيم. رولپلاك سنگ هاي  ابزار نما زماني انجام مي‌شود كه از اسكوپ بودن و محكم بودن سنگ بدنه نما اطمينان داشته باشيم اگر سنگ بدنه نما اسكوپ نشده باشد و يا يكي از سنگ هاي بدنه شل شده باشد بهتر است بدنه نما نيز رولپلاك شود در رابطه با پيچ و رولپلاك نماي ساختمان سنگ ابزارهاي نما اگر عرض ابزار سنگ ابزار كمتر از ۱۰ سانت باشد بهتر است روي آن چسب هاي مخصوص اپوكسي و چسب سنگ زده شود و اگر بيشتر از ده سانت باشد به كمك پيچ رولپلاك محكم مي شود

 پيچ كردن سنگ ابزار دندون خرگوشي و دندان موشي نيز به وسيله  چست هاي اپوكسي و يا چسب سنگ يا چسب هاي سيليكوني امكان پذير است در موقع پيچ كردن سنگ ابزار نما بهتر است احتياط رعايت شود سنگ هاي ابزار نما با توجه به عرض كم بسيار حساس بوده و هر لحظه امكان شكستن آن ها وجود دارد قيمت سنگ نما وابسته به ميزان ابزار نما و شلوغي ابزارهاي نما است هرچقدر ابزارهاي بيشتري در نما باشد و نما بزرگتر باشد قيمت بيشتري نيز خواهد داشت

نصب سنگ هاي ريخته شده از نما به كمك طناب يا داربست

مواقعي كه سنگ از نماي ساختمان جدا شده باشد امكان نصب سنگ هاي ريخته شده و محكم كردن اين سنگ ها با طناب وجود دارد روش نصب سنگهاي افتاده از نماي به اين صورت است كه بعد از نوشتن قرارداد با صاحب كار شخص پيچ رولپلاك كار از نماي ساختمان آويزان شده و اندازه سنگ هاي افتاده را به طور دقيق اندازه گيري مي نمايد و اندازه سنگ هاي ريخته شده ره به صاحب كار اعلام كرده و صاحب كار نسبت به تهيه اين سنگ ها اقدام مي كند در موقع تهيه سنگ هاي افتاده بهتر است چسب سنگ مارك جلاسنج نيز گرفته شود بايد دقت شود كه شكل و اندازه و رنگ خريداري شده با سنگ افتاد يكسان باشد پيچ ورولپلاك كار چسب را به پشت سنگ زده در جاي خود قرار مي دهد و بعد از مدتي براي احتياط بيشتر روي آن پيچ رولپلاك مي‌زند و روي آن بتونه مي كشد

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

مراحل كلي پيچ و رولپلاك نما :

۱۱ بازديد

مراحل كلي پيچ و رولپلاك نما :

مراحل پيچ و رولپلاك نما ي ساختمان كار بسيار پيچيده و حساسي است كه بايد توسط متخصصان اين امر انجام شود.

در هر ۵۰ سانتي متر از نماي ساختمان نصب مي شود.

اگر عرض نما كمتر از ۵۰ سانتي متر باشد برروي پيچ و رولپلاك نما هر يك از پلاك ها دوپيچ زده مي شود.

براي ثابت نگه داشتن نما هاي سنگي كه عرض آنها باريك تر از ۱۰سانتي متر باشد.

 ابتدا توسط يك دريل معمولي سنگ را سوراخ مي كنند. زماني كه به بتن زير سنگ رسيدند توسط يك دريل چكشي با دقت بالا بتن را سوارخ كرده و سنگ را توسط پيچ و رولپلاك نما محكم مي كنند. توسط بتونه اي همرنگ سنگ نماي ساختمان روي تمامي پيچ و  رولپلاك نما مي زنند تا روي زيباي ظاهري ساختمان تاثير منفي نگذارد.

 اگر قسمتي از سنگ نماي ساختمان ريزش كرده باشد به صورت زير عمل مي كنند:

در روش پيچ و رولپلاك نما ابتدا محلي كه سنگ نما ريزش كرده را تميز مي كنند وتمامي نخاله هاي به جا مانده از سنگ نما را بدون اينكه به ساير سنگ هاي نما آسيبي برسد جمع مي كنند. سپس پشت سنگ جديد توسط ابزا سنگ فرز شكاف داده مي شود و با چسب هاي مخصوص سراميك، پودر سنگ و سيمان سفيد پر مي شود. در نهايت با دقت در محل مورد نظر نصب مي شود.

در مرحله بعد از يك پيچ ۸ سانتي متري كه براي اطمينان از استحكام آن استفاده مي كنند. در نهايت با استفاده از چسب هاي مخصوص سراميك، پودر سنگ و سيمان سفيد بسته به نوع متريال نما درز هاي باقي مانده مي پوشانند تا مانع از نفوذ آب به پشت سنگ نماي جايگزين شود و با استفاده از پيچ و رولپلاك نما آن را مستحكم مي كنند.

*در آخر مي توان به اين نتيجه رسيد كه پيچ و رولپلاك نما ساختمان  با تمام ويژگي هايي كه دارد باعث مقرون به  صرفه بودن و امنيت بسيار بيشتر براي همه است. از طرفي دردسرهاي مربوط به نصب و جمع آوري داربست را نداشته و در زمان بسيار كوتاه تر نسبت به روش هاي پيشين قابل اجراست از طرفي عمر كار انجام شده در قسمت هايي كه از اين روش براي محكم كردن سنگ نما استفاده كرده اند به شدت افزايش يافته و در ادامه نياز به هزينه هاي دوباره براي متريال و نيرو و ساير خدمات نيست.

*اگر تصميم به استفاده از روش پيچ و رولپلاك نما داريد، گروه اوج كاران از بزرگترين مجريان كار در ارتفاع است. خدمات ما شامل پيچ و رولپلاك نما ي ساختمان. شستشوي نما. رنگ نما. نورپردازي نما. سيمان كاري. رفع شوره نما. زدن نانو. رزين. نصب سنگ. نصب توري مرغي براي رفع مزاحمت پرندگان. بازديد سازه هاي صنعتي…مي باشد كه اعضاي گروه ما همه اين خدمات را  با گذراندن دوره هاي تخصصي كار در ارتفاع يا irete  زير نظر مربيان مجرب داخلي وخارجي طي كرده است.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

پيچ و رولپلاك نما چيست و چگونه انجام مي شود؟

۱۰ بازديد

پيچ و رولپلاك نما چيست و چگونه انجام مي شود؟

حتما براي شما هم پيش آمده كه هنگام عبور از مكاني چيزي به سرعت از كنار سرتان  عبور كند و بر زمين بيافتد و نفس شما را در سينه حبس كند يا حتي شاهد اين باشيد كه فردي به خاطر اين موضوع آسيب ببيند! يا مثلا صداي محكم افتادن شي اي روي سقف ماشين پارك شده حواس شما را پرت كند و شما را بترساند. تابه حال به اين فكر كرده ايد كه چرا اين اتفاقات رخ ميدهد يا مثلا افرادي را در حال كار روي نماي ساختمان ببينيد كه مشغول تعويض يا نصب متريالي روي نماي ساختمان هستند. بعضي ازاين افراد مشغول پيچ و رولپلاك نما ي ساختمان هستند!

آيا تا به حال به فكر تعويض متريال نماي ساختمان خود افتاده ايد؟

 در ادامه صحبت قبل گاهي اوقات پيش مي آيد كه  قسمتي از نماي ساختمان خود شما ريزش مي كند. مثلا جنس نما آجر بوده است و بعد از متريالي از جنس سنگ. اما بعد از گذشت چندسال زودتر از انتظار شما اين نماي جديد هم كم كم شروع به ريزش مي كند. سوالي كه براي شما پيش و مي آيد و احتمالا دليل آن را نمي دانيد، اين خواهد بود با اين كه مثلا نماي جديد كه سنگي است و مقاوم تر از قبل است چرا مانند متريال قبل به سرعت خرد مي شود يا به طور كامل جدا شده و از نما مي افتد. دليل هم كاملا روشن است! بر اثر عوامل محيطي مانند زلزله، انقباض و انبساط در اثر تغييرات آب و هوايي، ريختن سيمان خشكه، وجود گرد و غبار و خاك پشت سنگ ها، بتونه و دوغاب نامناسب، انتخاب سنگ نامناسب براي نما بدون توجه به شرايط جوي و اقليمي، سنگ كاري در هواي سرد كه باعث يخ زدن آب مي شود و... و. اگر از ابتداي ساخت نما  يا براي اولين  تعمير از روش پيچ و رولپلاك نما استفاده كنيد، مجبور نيستيد هزينه هاي بعدي بيشتري متحمل شويد.

پيچ و رولپلاك نما چيست و چگونه انجام مي شود؟

پيچ و رولپلاك نما ساختمان براي جلوگيري از شل شدن سنگ نماي ساختمان در اثر عوامل مختلف كه در بالا به آن اشاره شد استفاده مي شود. پيچ و رولپلاك نما بدون داربست وبا طناب، به منظور محكم سازي و مقاوم سازي وتثبيت سنگهاي نماي ساختمان انجام مي شود تا  خطرات احتمالي پيشگيري كرد و امنيت ساختمان را افزايش داد.

رولپلاك نوعي بست است كه روي ديوار نصب مي شود. جنس آن ها معمولا پلاستيكي و مخروطي شكل است و  بهترين نوع پيچ را كه بايد در اسكوپ كردن سنگ ها به كار برد پيچ گالوانيزه است زيرا در برابر شرايط جوي مقاومت بيشتري از خود نشان ميدهد و بهتر است كه اين پيچ ها بر روي بتونه كار شوند. بد نيست بدانيدكه اين  بعد از پيچ و رولپلاك نما، اين پيچ ها در ظاهر ساختمان  از فاصله حداقل ۵ متري قابل رويت نيستند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

آيا نماي ساختمان بعد از پيچ و رولپلاك سنگ نما زشت ديده مي شود؟

۸ بازديد

آيا نماي ساختمان بعد از پيچ و رولپلاك سنگ نما زشت ديده مي شود؟

 سنگ هاي تراورتن و سنگ هاي مرمريت بيشترين درصد سنگ هاي نماي ساختمان ها را تشكيل مي‌دهند امكان خزينه كردن دارند (خزينه كردن يعني با انتهاي دريل بر روي سنگ يك جاي كوچك براي گل پيچ ايجاد شود). در پيچ ورولپلاك نما بعد از خزينه كردن بتونه همرنگ سنگ نما روي پيچ كشيده مي شود تا سنگ برجسته ديده نشود و هم گل پبچ هم رنگ سنگ گردد و با به عبارت ديگر پيچ پنهان شود در سنگهاي گرانيت كه امكان خزينه كردن سنگ وجود ندارد بهتر است پيچ هم سطح گرانيت بسته شود و در صورت امكان يك رنگ همرنگ گرانيت بر روي پيچ زده شود بتونه اي كه بر روي پيتچ زده مي‌شود همرنگ سنگ درست مي شود مقاوم و آب گريز است بايد به اين نكته توجه داشت كه هر چقدر هم پيچ كار با كيفيت كار كند بتونه روي پيچ از نماي نزديك با حدودي ديده مي شود.

گرفتن ديگر ايرادهاي نما در موقعيت رولپلاك نماي ساختمان

 به دليل خطرناك بودن ريزش سنگ از نماي ساختمان معمولاً خدمات پيچ رولپلاك نما از بقيه خدمات مانند نماشويي و آب بندي و بستن درز انقطاع و بستن توري مرغي و نصب دودكش و غيره جلوتر انجام مي شود بهتر است شخص پيچ رولپلاك كار در موقعي كه خدمات پيچ رولپلاك نماي ساختمان را انجام مي دهد ايرادهايي كه در نما هست را به صاحب كار بگويد ممكن است نما داراي تركهايي باشد نياز به آب بندي داشته باشد يا بند سنگ هاي نما خالي شده باشد و يا از زير سنگ آب چكان نياز به آب بندي داشته باشد اين خدمات كار در ارتفاع اگرا همراه با پيچ و رولپلاك نما اجرا شود قيمت بسيار مناسبي خواهد داشت با توجه به اينكه پرسنل و استاد كارها ابزارها و وسايلشان را در محل ساختمان مورد نظر مستقر كردند و نياز به حمل و نقل مجدد نيست با قيمت مناسب تري مي توان اين خدمات را انجام داد و از تخفيف ويژه برخوردار شد

بهترين نوع پيچ براي پيچ رولپلاك نماي ساختمان چيست؟

پيچ ها در دو نوع در سه نوع فله اي. دوسو و چهارسو با جنسهاي آهني و گالوانيزه موجود مي باشد بهترين پيچ براي پيچ و رولپلاك نماي ساختمان پيچ چهارسوي ۵ يا ۶ سانتي ضد زنگ گالوانيزه مي باشد گالوانيزه بودن پيچ باعث مي‌شود كه ساليان سال بر روي نما دوام داشته باشد و زنگ نزند چهار سو بودن پيچ هم مهم است چرا كه بر روي نما به راحتي با پيچ گوشتي بسته مي شود

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

چه زماني بايد به پيچ كردن سنگ نماي ساختمان خود اقدام كنيم؟

۸ بازديد

چه زماني بايد به پيچ كردن سنگ نماي ساختمان خود اقدام كنيم؟

چنانچه مشاهده كرديد كه سنگي از نماي ساختمان شما شل شده و احتمال افتادن سنگ وجود دارد. هر چه سريع اقدام به پيچ ورولپلاك نما كنيد اگر شل شدن سنگ را متوجه نشد در اولين فرصت بعد از افتادن تكه سنگي از نماي ساختمان اقدام به اين امر مهم نماييد پس هرگز اجراي پيچ و رولپلاك نماي

ساختمان را به عقب ننداز چون باعث ايجاد خطرات جاني و مالي ميشود كه جبران آن ناممكن است. ما در گروه خدماتي تهران راپل با سابقه درخشان خود اقدام به محكم كردن و مقاوم سازي سنگ نماي ساختمان ها با پيچ هاي گالوانيزه ۶ سانتي ۴ سو ميكنيم ما هميشه سعي ميكنيم از بهترين لوازم براي محكم سازي نماي ساختمان استفاده نماييم.

پيچ كردن سنگ نما براي چه سنگ هايي مناسب است؟

براي همه انواع سنگ هاي نما از قبيل تراورتن , مرمر , مرميت رومي با ابزار بادبر و گرانيت يا حتي سراميك هم مناسب است كه روش پيچ كردن هر بسته به نوع سنگ و آن آن متفاوت است.

به منظور استحكام بيشتر سنگ ها بعد از محكم كردن فاصله سوراخ هايي كه روي سنگ زده مي شود بر اساس نوع سنگ متفاوت است به عنوان مثال براي سنگ تراورتن كه اغلب اندازه بزرگتري نيز دارد هر ۴۰ سانت يك سوراخ زده مي شود و براي سنگ هاي مرمر كه اغلب اندازه كوچكتري دارند هر سنگ ۲۰ در سي سانت يك پيچ بسته مي شود

 فاصله هر پيچ در پلاك نماي ساختمان از همديگر چقدر بايد باشد

  اين سوالي است كه بيشتر مشتري هاي ما از ما مي پرسند در جواب اين سوال بايد بگويم كه فاصله هر پيچ با پيچ كناري يا بالايي بر روي سنگ نماي ساختمان كاملا وابسته به نوع سنگ و اندازه سنگ دارد سنگ هاي كوچك مانند سنگ هاي مرمر اليگودرز و سنگ هاي كوچك بادبر كه ارتفاع آنها اغلب ۱۵ الي ۲۰ سانت مي باشد نسبت به سنگ هاي تراورتن كه در رنگهاي كرم و شكلاتي موجود مي باشد فاصله پيچ ها نزديك تر زده مي شود يك قانون كلي وجود دارد كه مورد تاييد اتحاديه است فاصله استاندارد هر پيچ به طور طبيعي و قانوني هر ۴۵ الي ۵۰ سانت مي باشد مثلا براي يك سنگ تراورتن كه ارتفاع ۴۰ دارد و طول ۸۰ سانت دو عدد پيچ و رولپلاك زده ميشود مي توان گفت كه در سنگهاي تراورتن ارتفاع ۴۰ درهرمترمربع معمولاً ۵ الي ۶ عدد پيچ و رولپلاك زده مي‌شود و در سنگ هاي اليگودرز به ارتفاع ۲۰ سانت در هر متر مربع ۸ الي ۹ عدد پيچ و رولپلاك زده مي شود

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

پيشگيري بهتر از درمان است

۷ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

پيشگيري بهتر از درمان است

پيچ و رولپلاك سنگ نما

همانطور كه ميدانيد از مهم ترين دلايل شل شدن و افتادن سنگ نما نفوذ آب به پشت سنگ ها از بند ها يا از خود سنگ ها مي باشد براي حل اين مشكل بايد از مواد ضد آب كننده استفاده گردد حتما تا مطالبي در باره مواد نانو شنيده ايد موادي با مولكول هاي كوچك تر از مولكول هاي آب كه كاملا ضد آب و ضد جرم مي باشد با اجراي نانو بر روي سنگ نما مي توان سنگ نما را هم ضد آب و هم ضد جرم كرد. پيچ و رولپلاك كردن نماي ساختمان  و محكم كردن  كه به صورت راپل يا همان كار با طناب انجام مي دهيم از پيچ گالوانيزه ۶ سانتي استفاده مي كنيم و رولپلاك مخصوص و بتونه هم رنگ نما و تعمير و نصب سنگ هاي افتاده را نيز در طول پيچ و رولپلاك سنگ نما انجام مي دهيم

اقدامات لازم قبل از محكم سازي سنگ نما

نوع و رنگ سنگ نما، رگه هاي موجود در سنگ و كيفيت سنگ نما، قطر و ابعاد سنگ، رولپلاك سنگ نما با طناب، زير كاري و نوع مواد مصرفي پشت سنگ

ساختار و جنس ديواري كه سنگ بر روي آن قرار گرفته كه همه اين موارد بر روي قيمت تعمير سنگ نما  ساختمان تاثير گذار است.

لازم به ذكر است كه بررسي و كارشناسي نماي ساختمان قبل از رولپلاك كردن نما و هم چنين انتخاب ابزار و ادوات مناسب به عهده كارشناسان و پيچ و رولپلاك زنان ماهر است. اگر كارشناس نداند چطور سنگ هاي  را پيچ  كند با وارد كردن تنش هاي غير مجاز با هيلتي به نماي سنگي ساختمان باعث آسيب به سنگ نما شده و به مرور سنگ هاي نما شل خواهد شد كه در نهايت منجر به سقوط سنگ خواهد شد

پيچ رولپلاك نما تهران

رعايت اين شرايط در هنگام محكم سازي سنگ نما باعث ميشود كار با كيفيت بهتري انجام شود

۱)استفاده از دريل مناسب و قوي و مته چهار شيار

۲)الماسه با كيفيت

فرايند بتونه كشي روي گل پيچ و رولپلاك سنگ نما بعد از اجراي پيچ و روپلاك سنگ نما به منظور استتار پيچ  روپلاك و نديده شدن آن انجام ميشود علاوه برا اين فرايند بتونه كشي به منظور ضد آب سازي جاي پيچ و رولپلاك نيز انجام ميشود تا آب باران و برف از اين طريق به پشت سنگ نفوذ نكنند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

اسكوپ سنگ نما با سيم مفتول چيست؟

۹ بازديد

اسكوپ سنگ نما با سيم مفتول چيست؟

در پيچ و رولپلاك كردن نماي ساختمان  اسكوب سنگ نما يعني سنگ كار در زمان سنگ كاري نماي ساختمان در پشت سنگ ها شياي جهت بستن سيم مفتولي درست كند و در موقع اجرا سيم ها را در اين شيار ها قرار دهد تا سنگ در طول عمر ساختمان دير تر ريزش كند بايد دقت كرد كه اسكوپ كردن سنگ به معناي اين نيست كه سنگي كه اسكوپ شده باشد مي افتد در طول دوران كاري خود ديده ام كه سنگي كه ۶ ماه قبل اسكوپ شده بود نيز ريزش كرده است. در آخر مي توان نتيجه گرفت كه اسكوپ اگر درست اجرا شود مي توان زمان ريخته شدن سنگ را به تاخير بياندازد و به هيچ عنوان نمي تواند جلوي صددرصدي سنگ نماي ساختمان را بگيرد براي اين كه خيالمان از بابت ريزش سنگ نما راحت شود تنها راه و موثرين ترين راه پيچ و رولپلاك كردن سنگ نما است

در ساختمان هايي كه چندين نفر ساكن هستند و هر واحد براي كسي است خرج پيچ و رولپلاك نما به عهده كيست؟

در اين گونه ساختمان ها مدير ساختمان موظف است كه به تعداد واحد هر كس در ساختمان پول از صاحب واحد ها بگيرد و بعد با اين پول و شارژ گرفته شده از صاحبين واحد ها هر چه سريع تر اقدام به محكم كدن سنگ نما با پيچ و رولپلاك نمايد.

 چند نكته مهم در استفاده از ابزار پيج و رولپلاك نما است كه لازم دانستم توضيح بدهم

همه لوازمي كه در بالا ذكر شد بايد به وسيله كش محكم به طناب يا شخص پيچ و رولپلاك كار بسته شود تا امكان سقوط و خطر آفريني براي افراد و اشيا را نداشته باشد هميشه از پيچ و رولپلاك جنس خوب و كيفيت بالا براي پيچ و رولپلاك نماي ساختمان استفاده كنيد طناب را موقع بستن به خوبي سفت كنيد و از روي اشيا تيز يا سنگ هايي كه لق شدن يا شكسته شدن و لبه تيز دارنند عبور ندهيد اين كار امكان پاره شدن طناب را بالا مي برد و بسيار خطرناك است

پيچ و رولپلاك نماي ساختمان

كار در نماي ساختمان و در ارتفاع بسيار دقت مي خواهد پس بدون هيچ گونه عجله مقدمات لازم براي بستن طناب و اجراي فرود را انجام دهيد پيج و رولپلاك نما در تهران و شهرستان هاي استان تهران از قبيل شهرستان دماوند اسلامشهر رودهنرباط كريم – شهريار – قدس – نسيم شهر – گلستان – سلطان آباد – بومهن – شهر ري – چهاردنگه و … با استادكاران بسيار كاربلد و زبر دست و ماهر در خدمت همه هم استاني هاي عزيز هستيم ما بر اين باوريم كه كار به عمل برآيد نه سخن راني و اين كيفيت كار را در عمل به شما ثابت خواهيم كرد

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

عواملي كه در قيمت و هزينه پيچ و رولپلاك نما تاثير دارد

۵ بازديد

عواملي كه در قيمت و هزينه پيچ و رولپلاك نما تاثير دارد

قيمت پيچ و رولپلاك كردن نماي ساختمان به عوامل متعددي بستگي دارد كه از مهم ترين آن ها بايد به موارد زير اشاره داشت:

۱)ابعاد سنگها نصب شده

همانگونه كه در بالا هم بيان شد فاصله استاندارد پيچ و رولپلاك هاي نصبي در نما ۵۰ سانتي متر است اگر سنگ نما كوچك باشد اجراي پيچ و رولپلاك سخت و هزينه بيشتر مي شود.

۲)جنس سنگهاي نما يا ديوار:

سنگهايي سخت كه ميزان جذب آب كمتري دارنند معمولا پيچ و رولپلاك كمتري نسيت به سنگها نرم و ابدوست دارنند از جمله سنگ هاي سخت مي توان به گرانيت و از جمله سنگ هاي نرم مي توان به تراورتن اشاره كرد سنگ گرانيت در هر ۶۰ سانت يه پيچ نياز دارد و سنگ نما تراورتن در هر ۴۰ سانت يك عدد

۳)قيمت پيچ و رولپلاك سنگهاي شل شده با سنگهاي افتاده تفاوت داد

۴)ملات پشت سنگ نما

توانايي نگه داشتن پيچ و رولپلاك را داشته باشد يا نه برخي مواقع ملات پشت سنگ در بعضي قسمتها خالي ميشود و پيچ و رولپلاك كار بايد قيمت هاي مختلف سنگ را براي يافتن يك قسمتي كه بتواند پيچ در آن محكم شود را بيابد

 

۵)استفاده يا عدم استفاد از تجهيزات كار در ارتفاع

اينكه پيچ و رولپلاك با داربست انجام شود يا با طناب انجام پيچ و رولپلاك سنگ نما اگرچه با داربست راحت تر است اما به دليل گران بودن براي كارفرما بيشتر استفاده نمي شود و فقط موقعي پيچ و رولپلاك با داربست انجام ميشود كه داربست نصب شده از قبل در نما موجود باشد امروزه پيچ و رول پلاك با طناب بيشترين كاربرد را ايران و جهان دارد و مي توان گفت اگرچه سخت است ولي مقرون به صرفه ترين روش براي كارفرما و مشتريان پيچ و رولپلاك سنگ نما با طناب است.

پيچ و رولپلاك سنگ نما

همان طور كه مي دانيد از مهم ترين دلايل شل شدن و افتادن سنگ نما نفوذ آب به پشت سنگ ها از بند ها يا از خود سنگ ها ميباشد براي حل اين مشكل بايد از مواد ضد آب كننده استفاده گردد حتما تا مطالبي در باره مواد نانو شنيده ايد موادي با مولكولهاي كوچك تر از مولكول هاي آب كه كاملا ضد آب و ضد جرم مي باشد با اجراي نانو بر روي سنگ نما ميتوان سنگ نما را هم ضد آب و هم ضد جرم كرد پيچ و رولپلاك نماي ساختمان و محكم كردن  كه به صورت راپل يا همان كار با طناب انجام مي دهيم از پيچ گالوانيزه ۶ سانتي استفاده مي كنيم و رولپلاك مخصوص و بتونه هم رنگ نما و تعمير و نصب سنگ هاي افتاده را نيز در طول پيچ و رولپلاك سنگ نما انجام مي دهيم.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان