پاكسازي نماي ساختمان با طناب

۵ بازديد

نماشويي

پاكسازي نماي ساختمان با طناب

شستشوي نماي ساختمان  و پاكسازي نماي ساختمان هاي شيشه اي، كامپوزيت، سنگ ، آجر و … با مواد شوينده‌ آلماني با خاصيت رسوب زدايي و از بين برنده جرم و چربي و دوده از سطوح نماي ساختمان صورت مي گيرد و نماي زيبا و شفاف ارائه مي دهد.

در شهرهاي بزرگ مانند تهران روز به روز بر تعداد ساختمانهاي بلند و برجها افزوده ميشود و در كنار آن آلودگي هوا و دود و همچنين گرد و غبار افزايش پيدا كرده و پاكسازي نماي ساختمان از اين آلودگي ها بسيار دشوار ، زمانبر و هزينه بردار شده است. با توجه به نياز مبرم جهت نظافت و شستشوي نماي ساختمان بدون داربست و با هزينه مناسب پاكسازي نماي ساختمان با استفاده از طناب در تهران مرسوم شده است.

چه زماني نماشويي كنيم؟

نماشويي ساختمان در شهرهايي كه مقدار آلودگي در آنها بالاست بايد به صورت دوره اي انجام شود. نماشويي موجب ميشود جرم و هر آلودگي كه باعث ناپاك و قبيح شدن ساختمان ميشود از بين برود. پاكسازي نماي ساختمان براي هر ساختماني انجام ميشود. نماي آجري، سنگي، كامپوزيتي، سيماني و شيشه اي از انواع نماهايي ميباشند كه ميتوان از نماشويي بر روي آنها بهره‌گيري كرد.

امروزه براي دسترسي به ظاهر از يك طريق كاربرد ميشود كه به آن rope access يا دسترسي با ريسمان مي گويند. نماشويي با طناب از جديدترين و در ضمن تنها ترين روش نماشويي محسوب ميشود كه مدت هاي زياديست جايگزين نماشويي با داربست شده است.

طناب تنها مايه دسترسي شما به نما ميشود و براي اينكه بتوانيد پاكسازي نماي ساختمان را انجام دهيد بايد از مواد شوينده و وانگهي تجهيزات مخصوصي استفاده كنيد. براي پاكسازي نماي ساختمان موعد مشخصي وجود ندارد اما اگر بخواهيد بدانيد كه بهترين موعد براي نماشويي چه زمانيست بايد در ادامه با ما به اتفاق باشيد.

بهترين سررسيد براي پاكسازي نماي ساختمان مي تواند در فصولي باشد كه گمان كردن بارندگي كم است. اگر در فصول سرد و پربارش سال پاكسازي نماي ساختمان را انجام دهيد ممكن است بعد از نماشويي مجدد باران يا برف ببارد و نماي ساختمان شما را آلوده كند.

بهترين زمان براي شستشوي نماي ساختمان را مي توان زماني دانست كه نماي ساختمان از جرم و آلودگي بسيار زيادي برخوردار باشد. جرم و آلودگي اگر به حدي زيادي باشد كه چهره ساختمان را بسيار نازيبا كرده باشد بايد نماشويي ساختمان را انجام داد.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.