مراحل شستشوي نماي تازه ساخت

۷ بازديد

نماشويي

مراحل شستشوي نماي تازه ساخت

خوب داربست در محل نصب و اماده اجراي مراحل نماشويي است. در اين زمان يك اكيپ فعال كار در ارتفاع كه اموزش هاي لازم را براي شستشو در هر سطحي ديده اند، و با امادگي بالا به تجهيزات پيشرفته مجهز شده و در محل حاضر مي شوند.

اولين اقدام بررسي ميداني پروژه براي نحوه اجرا، و زمان بندي مشخص براي اتمام كار مي باشد. توسط كارشناس حاضر در محل انجام مي شود. در اين مرحله نكاتي مانند ارتفاع، روش جا به جايي نماشور و همچنين پيش نيازهاي راه اندازي دستگاه ها، در كنار تركيب مواد مورد نياز با دقت مضاعف و تاييد نهايي به سر انجام مي رسد.

حال نوبت اغاز پروژه است، با تقسيم شدن نيروها و اطمينان از امنيت جاني با بستن كمربند محافظ، كار شستشوي نماي ساختمان وارد فاز اجرايي شده، و در حدود 2 تا 5 روز كاري زمان نياز است، تا يك ساختمان سه تا پنج طبقه با رعايت تمامي پروتكل هاي توصيه شده به پايان برسد.

اجراي نانو كاري براي ماندگاري تميزي

شستن نما به پايان رسيد، و حال كارشناس به سراغ كارفرما مي رود. تا تاييد نهايي را گرفته و قرارداد بسته شود. كه در اين زمان يك پيشنهاد شگفت انگيز در اختيار مسئولان پروژه قرار مي گيرد. شايد بتوان گفت اين مرحله مي تواند تا چندين سال خيال انها را از تميزي نما راحت كند.

بله درست حدس زديد، اين پيشنهاد، اجراي نانو بر روي نماي ساختمان است. مي تواند تا پنج سال يك سطح اب گريز با قابليت حفاظتي بالا در مقابل الاينده ها و باران هاي اسيدي، گرد و خاك و تابش مستقيم خورشيد ايجاد كند.

دليل اينكه نانو در پايان كار نماشويي بر روي سطح اعمال مي شود، به دليل ماهيت اين ماده است. خاصيت حل شوندگي در اب را نداشته و حتما بايد در اتمام پروژه مورد استفاده قرار گيرد. هزينه اين مرحله نيز بالاتر از قيمت شستشو بوده و حداقل دو روز كاري نياز است تا اجرايي شود. كه در يك فاكتور مجزا در اختيار كارفرما قرار مي گيرد، كه در صورت تاييد، نانو كاري نيز انجام خواهد شد. لازم به ذكر است كه ماده پوليش نيز براي جلاء دادن به سنگ ها و اجر در ساختمان هاي نوساز كارايي دارد.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.