علت شستشوي نما

۶ بازديد

نماشويي

علت شستشوي نما

در هوا آلاينده هايي از جمله دود كارخانه ها، دود وسايل نقليه، باران هاي غبار آلود و… وجود دارد كه همه اين عوامل دست به دست همديگر مي دهند و باعث مي شوند حاله از سياهي ها و چركين بودن نما بر ساختمان كشيده شود كه تصوير منزل شما را غم انگيز و كثيف نشان مي دهد. اين آلودگي ها رفته رفته به نماي شما نفوذ مي كند و مهم نيست جنس نماي شما از چه متريالي است، در اين مقاله قصد داريم شستشوي نماي ساختمان را بيشتر براي شما شرح دهيم.

ساختمان هاي نوساز نياز به شستشو نما دارند؟

در ساختمان هايي كه به مراحل پاياني ساخت خود نزديك مي شوند، به علت هاي مختلف كه مهم ترين آنها سنگ كاري نما و يا برش كاري سنگ ها در محيط آپارتمان و يا در پاركينگ صورت مي گيرد غبارهاي حاصل از آنها بر روي سطوح ريزو درشت نفوذ مي كند و مي ماند و در پايان موجب كدر شدن نماهاي نصب شده مي شود. عامل اصلي ديگر كه موجب كثيفي نما مي شود به علت نداشتن سليقه نظافت بعضي از نصاب ها كه وقتي ملات آبكي را به پشت سنگ نما مي ريزند مقداري از اين ملات قطعا به بيرون نماي ساختمان درز مي كند كه بعد از خشك شدن چهره ساختمان را زشت مي كند، به همين جهت بايد مشكل خود را با نماشويي در ميان بگذاريد.

شستشوي نماي ساختمان هاي قديمي

نوع بعدي آپارتمان هاي قديمي است كه مدت زمان زيادي از ساخت آنها مي گذرد و هيچوقت نظافتي برخود نديده اند، و همين امر باعث شده رنگ سنگ ها كاملا تغيير كند، پيشنهاد ما به شما براي رفع اين موضوع استفاده ازدستگاه واترجت دويستو بيست و مواد مخصوص است.

نماشويي ساختمان هاي شيشه اي

ساختمان هاي شيشه اي از ايمني بالاتري نسبت به بقيه نماهاي ديگر دارند، از ويژگي هاي خوبي از جمله تابش نور كامل به محيط داخلي ساختمان و نوع هاي مختلف آن زيبايي منحصر به فرد خود را دارند، در مقابل معايبي نيز دارند؛ مانند: خيلي زود كثيف مي شوند مخصوصا در فصل پاييز و زمستان در حين بارندگي و باقي ماندن لكه هاي بارش و خشك شدن آن كه بصورت لكه لكه باقي مي ماند، شستشوي نماي شيشه اي هر 3 ماه يك بار بايد انجام شود. نماشويي شيشه را به طور مفصل در اين لينك > نماشويي شيشه ببينيد.

نماشويي ساختمان با نماهاي كامپوزيتي

آپارتمان هايي كه جنس نماي آنها از شاسي كشي و ورق هاي كامپوزيتي ساخته شده است، بخصوص آنهايي كه در مركز شهر و محل هاي پر تردد مانند خيابان ها قرار دارند بسيار در معرض دود و آلودگي هوا هستند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.