انواع روش هاي شستشوي نما

۶ بازديد

نماشويي

انواع روش هاي شستشوي نما

نماشويي  با استفاده از داربست كه روش سنتي و قديمي است ولي به نوبه خود امروزه كاربرد دارد. شستشوي نما با استفاده از طناب يا راپل: نماشوري با راپل داراي ايمني بالاتر و كيفيت بهتر نسبت به داربست است، زيرا در اين روش از ابزار آلات مدرن و پيشرفته استفاده مي شود كه خود باعث تسريع در روند اتمام كار دارد و همچنين مزاحمتي براي عابران پياده يا بقيه همسايه ها ندارد.

براي شستشوي نما از چه نوع ابزارهايي استفاده مي شود؟

سه روش براي شستشوي نما وجود دارد كه عبارت اند از آبي، سمباده اي و شيميايي.

روش سمباده اي روشي است كه به آن سايشي نيز گفته مي شود مانند سند بلاست كه جزئي از لايه سطحي سنگ برداشته مي شود يا به اصطلاح لايه برداري صورت مي گيرد، در اين روش ممكن است مواد اصلي تشكيل دهنده سنگ از بين رود پس نيازمند دقت و ظرافت خاصي است. ما با توجه به تجربه و توصييه متخصصين اين زمينه روش سمباده اي را توصييه نمي كنيم، بنابراين شست و شوي نما بوسيله فشار آب راه حلي كاربردي براي تميزي و درخشش ساختمان شماست.

شستشو نما با استفاده از دستگاه واترجت يا كارواش

نماشوري با استفاده از دستگاه واترجت يا كارواش: اين دستگاه داراي قطعات قدرتمندي در نظافت نما مي باشد كه با فشار و پاشيدن آب شهري بر هر سطوح پست و هموار قادر به بردن هر نوع لكه و جرم است. طرز كار اين دستگاه به اين صورت است كه فشار آب معمولي شير آب را توسط موتور قوي خود به دويست و بيست بار در ثانيه تبديل مي كند.

شستن نما با استفاده از دستگاه واتر سندبلاست

نماشويي با استفاده از دستگاه واتر سند بلاست: سند بلاست براي سطوحي كه داراي آلودگي و جرم زيادي هستند كاربرد دارد، اين سطوح جرمي با استفاده از روش هاي سنتي يا واتر جت رفع نمي شوند. براي نماهايي از جنس زبر و بافت دار از سيليس با دانه بندي شكري استفاده مي شود. نماي فريم يكي از پركاربردترين نماهاي ساختمان بين مهندسين طراحي، به دليل طراحي زيبا و سبك بودن آن است.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.