قيمت پيچ و رولپلاك نما

۸ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

قيمت پيچ و رولپلاك نما :

در اجراي پيچ و رولپلاك نما مي توان گفت قيمت ثابتي وجود ندارد بلكه مي توان اين قيمت را بسته به موارد گوناگوني دانست . دسترسي با طناب از مواردي كه قيمت را مشخص مي كند مي توان  به ساختار ساختمان ، رنگ ، جنس ، شرايط وجود سنگ ها روي ساختمان و… اشاره كرد .

در واقع مي توان گفت قيمت گذاري پيچ وروپلاك نما در دو حوزه استفاده از راپل كه براي ساختمان هايي كه امكان داربست زدن ندارند مورد استفاده قرار مي گيرد و با ساختمان هايي كه براي كاردرارتفاع امكان  داربست زدن دارند بسيار متفاوت بوده است .

مي توان گفت در كاردرارتفاع  در حوزه استفاده از راپل براي پيچ و رولپلاك نما ارزان تر از زدن داربست ارائه مي شود. به صورت كلي مي توان قيمت حدودي كه براي پيچ و رولپلاك  نما را در سال 99 مشخص شده را در بين 5 تا 12 هزار تومن براي يك متر مربع در نظر گرفت.

عوامل تفاوت قيمت گذاري پبچ ورولپلاك نما

در واقع مي توان براي كار در ارتفاع گفت كه قيمت مشخص شده پيچ ورولپلاك نما  براي سال 99  باز هم در سنگ نما هاي مختلف ، متغير است . براي مثال مي توان گفت در سنگ نما هايي كه از جنس تراورتن هستند .قيمت پيچ و رولپلاك نما نسبت به پيچ و رولپلاك نما در سنگ نمايي كه از جنس مرمر است . با قيمت كمتري ارائه مي شود .

اگر در دو ساختمان جنس سنگ نما ها يكي باشد . اما يكي داراي سنگ هاي كوچك به عرض 10 . و يكي داراي سنگ هاي بزرگ تري به عرض 40 باشد . قيمت پيچ ورولپلاك نما در  آن ساختماني  كه داراي سنگ هاي بزرگ تر است كمتر درنظر گرفته مي شود .زيرا  پيچ ورولپلاك نما در اين ساختمان راحت تر انجام شده و براي اين كاردرارتفاع  قيمت كمتري نيز براي آن در نظر گرفته مي شود .

همچنين قيمت پيچ ورولپلاك نما به راپلكار نيز بستگي دارد .براي مثال اگر از يك راپلكار براي پيچ ورولپلاك نما در كار در ارتفاع استفاده شود . قيمت كمتر در نظر گرفته مي شود . تا اينكه از تعداد نيروي زيادي براي پيچ ورولپلك در كاردرارتفاع استفاده شود .

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.