پيچ و رولپلاك نماي سنگ مرمر

۶ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

پيچ و رولپلاك نماي سنگ مرمر

در كار در ارتفاع در خصوص پيچ و رولپلاك نما مي توان مي توان گفت هر سنگ داراي روش خاص و استاندارد خود در پيچ و رولپلاك نما شدن است. سنگ مرمر يا سنگ سفيد كه سنگ علي گودرز هم نامگذاري مي شود كه در پيچ و رولپلاك نما بسيار پرطرفدار است . و بيشتر براي كار در ارتفاع از اين سنگ استفاده مي شود . اين سنگ در دو نوع ارائه مي شود يك نوع آن داراي عرض 15 سانت . و يك نوع آن داراي عرض 20 سانت است.

براي پيچ و رولپلاك نما اين سنگ از دريل معمولي ( يعني دريلي از سرعت بالايي در سوراخ كردن سنگ بهره مند است و چكش ندارد . )استفاده مي شود . به همين دليل روش استاندارد پيچ و رولپلاك نما كه از اين سنگ ساخته شده باشد . كار در ارتفاع با داربست در نظر گرفت مي شود. در واقع مي توان گفت براي اينكه بتوان از دريل معمولي در پيچ و رولپلاك نما استفاده كرد. بايد زور زيادي پشت اين دريل به كار گرفته شود . به همين دليل براي ايجاد اين زور بايد از كار در ارتفاع  با داربست براي پيچ و رولپلاك نما استفاده كرد.

قيمت پيچ و رولپلاك نماي سنگ مرمر

در سنگ مرمر قيمت پيچ و رولپلاك نما به صورت دونه اي و چكي در نظر گرفته مي شود . اما به صورت كلي براي كار در ارتفاع مي توان گفت هر چه عرض و طول يك ساختمان بيشتر باشد . هزينه پيچ و رولپلاك نما آن نيز بيشتر مي شود.

براي مثال كار در ارتفاع ساختماني كه سنگ نماي آن از سنگ مرمر باشد را در نظر بگيريد . كه در عرض 6 و 4 طبقه ارائه شده باشد. به صورت جحدودي مي توان گفت پيچ و رولپلاك نما اين ساختمان داراي هزينه يك ميليون تا پنج ميليون است. زيرا اين هزينه براي سنگ مرمر در كار در ارتفاع به صورت اوجرت در نظر گرفته مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.