نماشويي ساختمان

۶ بازديد

نماشويي

نماشويي ساختمان

همان طور كه مي‌دانيد سطح بيروني ساختمان‌ها بعد از گذشت مدتي و به دليل قرارگيري در معرض ذرات و آلودگي هاي گوناگون؛ اعم از آلودگي هوا، دود ماشين ها و كارخانجات و... ظاهري كثيف و سياه پيدا مي‌كند كه اين عامل نه تنها ظاهر ساختمان بلكه نماي شهر و محله را نيز تحت تاثير خود قرار داده و از كيفيت بصري شهرها مي‌كاهد. اما خدمات نماشويي ساختمان‌ها علاوه بر لايه‌برداري و نظافت نما، ميزان طول عمر و ماندگاري مصالح به كار رفته در نما را نيز افزايش مي‌دهد.

نماشويي ساختمان‌ها طي مراحلي و با استفاده از مواد و دستگاه‌هاي پيشرفته صورت مي‌گيرد كه انتخاب اين مواد و شيوه نماشويي، بستگي به نظر كارشناس فني، ميزان كثيفي، جنس نما و بودجه مشتري دارد.

روش‌هاي نماشويي ساختمان

به طوركلي دستگاه واترجت و يا دستگاه سندبلاست براي نماشويي ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. استفاده از واترجت براي شستشوي نما زماني صورت مي‌گيرد كه كه نماي ساختمان آلودگي زيادي نداشته باشد. به طور كلي روش‌هاي نماشويي عبارت اند از:

نماشويي ساختمان با داربست:

نماشويي ساختمان‌ها علي الخصوص ساختمان‌هاي بلندمرتبه، كار بسيار خطرناك و پرريسكي است و انجام آن بدون داشتن تجربه و مهارت كافي ممكن نمي‌باشد. به همين دليل نماشويي ساختمان بايد توسط نماشوي حرفه‌اي و به كمك وسايل امنيتي مناسب انجام شود. 

نماشويي ساختمان با طناب:

نماشويي با طناب در مقايسه با روش قبلي به دليل اتصالاتي كه توسط طناب انجام مي شود از امنيت بسيار بالاتري برخوردار مي باشد.

نماشويي ساختمان با استفاده از كمربند محافظ:

در اين روش نيز مانند روش قبلي به دليل استفاده از كمربندهاي محافظ توسط نماشوي ساختمان، امنيتي بيشتري وي در حين كار در ارتفاع تضمين مي‌شود. همانطور كه تاكنون متوجه شديد، نماشويي ساختمان‌هاي گوناگون، مانند نماشويي كامپوزيت يك كار كاملاً تخصصي بوده و بايد توسط فرد باتجربه و ماهر انجام شود. اما چطور مي‌توانيد بهترين فرد متخصص را براي شستشو نماي بيروني ساختمان‌هاي خود پيدا كنيد؟

اصلاً نيازي نيست كه براي پيدا كردن فرد مناسب اين كار  خود را به دردسر بيندازيد، چراكه شركت خدماتي نظافتي تهران پارس راپل با بهره‌مندي از كادري مجرب، دستگاه­هاي فوق پيشرفته، مواد نانو و ضد آب آماده ارائه خدمات نماشويي باكيفيت و با ماندگاري بالا مي‌باشد. ناگفته نماند قيمت نماشويي ساختمان در تهران پارس راپل بر اساس عوامل متعددي محاسبه و به مشتريان ارائه مي‌گردد.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.