عوامل موثر بر قيمت نماشويي ساختمان

۹ بازديد

نماشويي

عوامل موثر بر قيمت نماشويي ساختمان

نماشويي ساختمان قيمت متنوعي دارد كه تخمين آن وابسته به عوامل گوناگوني مي‌باشد كه برخي از آنها عبارت اند از:

  • ارتفاع ساختمان
  • ميزان آلودگي موجود در سطح بيروني ساختمان
  • جنس و نوع سنگ مورد استفاده در نماي ساختمان
  • مدت زمان و شرايط انجام عمليات نماشوي
  • روش انجام نماشويي (شستشوي نما با طناب، شستشو نما با داربست و يا شستشو با كمربند محافظ)

كارشناسان و متخصصان نماشويي شركت تهران پارس راپل، بعد از مراجعه به محل مورد نظر و بررسي‌هاي دقيق قيمت نهايي عمليات نماشويي ساختمان را با توجه به فاكتورهاي گفته شده و به صورت كاملاً رايگان تخمين زده و به شما اعلام مي‌كنند.

نماشويي ساختمان چيست؟

نماشويي ساختمان يك مكانيزم كاملا فني براي از بين بردن هر گونه كثيفي و لكه و الودگي هاي ناشي از گرد و غبار و همچنين شن و ماسه باقي مانده بر روي نما به وسيله دستگاه هاي پيشرفته و مواد استاندارد و تاييد شده كه براي صنعت حوزه نماشويي تعبيه و توليد شده است مي باشد.

نماشويي ساختمان از بررسي تا برنامه ريزي و اجرا توسط متدهاي علمي و تخصصي و بر اساس تجربه براي گرفتن نتيجه ايده ال بهره مي گيرد و بر خلاف ديدگاه عوام تنها اب گرفتن بر روي نماي ساختمان نيست كه در ادامه به تمامي موارد حوزه نماشويي خواهيم پرداخت.

نماشويي ساختمان از اواخر دهه هفتاد به يك نياز لوكس در مراكز اقتصادي نظير رستوان ها ، هتل ها و مراكز فروش و همچنين شركت ها و بيمارستان و پس از ان كليه ساختمان ها تبديل شد و توجه به اين خدمات براي حفظ ظاهر ديزاين خارجي مورد توجه قرار گرفت.

يكي از جذابيت‌هاي استفاده از خدمات تهران پارس راپل، امكان استعلام رايگان تعرفه خدمات آن حتي قبل از خريد و ثبت سفارش مي‌باشد. به اين ترتيب شما مي‌توانيد با اطلاعات كامل و بعد از برآورد هزينه ها، اقدام به ثبت نهايي سفارش مورد نظر خود نماييد.

بنابراين با توجه به اين كه نظافت و شستشوي نماي بيروني ساختمان‌ها نياز به تجربه و مهارت خاصي دارد، شركت خدماتي نظافتي آنلاين تهران پارس راپل با در اختيار داشتن افراد متخصص در حوزه نماشويي، آماده خدمت‌رساني به مشتريان خود مي‌باشد. تهران پارس راپل از تمام توان و انرژي خود براي ارائه خدمات باكيفيت و مقرون به صرفه استفاده مي‌كند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.