انجام پيچ رولپلاك سنگ نما

۷ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

انجام پيچ رولپلاك سنگ نما

نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما در نماهاي مختلف متفاوت است. به عنوان نمونه؛ در نماهايي كه نقاط كور و يا دست و پا گير ندارد. كار سريعتر انجام شده و هزينه ي زيادي براي مشتري در بر نخواهد داشت. اما در انواع ساختمان كه شكل نامتعارفي دارند و يا به اصطلاح قناس هستند. نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما سخت تر بوده و در نتيجه نيازمند صرف وقت و انرژي بيشتري خواهد بود و به دنبال آن هزينه ي بيشتري را نيز در پي خواهد داشت. رولپلاك سنگ نما يكي از سخت ترين كارهاي نماي ساختمان محسوب مي شود كه به تخصص و تجربه ي كافي نياز دارد و حتما بايد توسط افراد ماهر و با تجربه انجام بگيرد، تا هم كار زيبا و بدون نقص انجام شود و هم به سنگ ها آسيبي نرسد.

نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما بدون داربست

نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما همچون صخره نوردي مي باشد. يعني با كمك طناب هاي محكم و ايمن انجام مي شود. و نياز به دقت بالا دارد. به اين معني كه در هيچ يك از مراحل  پيچ و رولپلاك سنگ نما از داربست  استفاده نمي شود. بنابراين انرژي و زمان كمتري صرف پيچ و رولپلاك كردن سنگ نماها مي شود. يكي از مهمترين نكاتي كه در نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما حتما بايد مورد توجه قرار بگيرد. استفاده از متريال مرغوب و با كيفيت و ابزار هاي مناسب است تا رولپلاك سنگ ها با عالي ترين كيفيت و زيباترين شكل ممكن انجام شود. چرا كه هدف اصلي سنگ نما ها افزودن بر زيبايي ساختمان ها مي باشد. پس به هيچ وجه نبايد نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما به گونه اي باشد، كه به زيبايي ساختمان و نماي آن صدمه بزند.

نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما و مزاياي آن

اكنون كه با نحوه پيچ و رولپلاك سنگ نما كم و بيش آشنا شديم. بهتر است، كه تعدادي از مزايا آن را ذكر كنيم. شايد مفيد واقع شود. رولپلاك كردن سنگ ها با نهايت دقت و زيبايي انجام خواهد شد و هرگز باعث صدمه زدن به نماي ساختمان نمي شود. به علاوه مانع ريزش و سقوط سنگ هاي بزرگ و كوچك نماي ساختمان مي شود، در نتيجه رولپلاك كردن سنگ نما موجب حفظ ايمني و سلامت افراد خواهد شد. همچنين استفاده از رولپلاك بر طول عمر سنگ ها مي افزايد. و شرايطي را فراهم مي كند كه عمر مفيد نماي ساختمان افزايش يابد. با كمك رولپلاك به هنگام زلزله هاي خفيف و يا وزش بادهاي شديد، سنگ نما ثابت بر جاي خود باقي مي ماند و ريزش نمي كند. يكي ديگر از مهمترين فوايد رولپلاك سنگ نماي ساختمان، حفظ زيبايي نما به صورت هميشگي است چرا كه با ريزش قسمتي و يا تعدادي از سنگ نماها اين زيبايي از بين خواهد رفت. همچنين استفاده از اين روش چون نيازي به داربست ندارد، معمولا سريعتر و كم هزينه تر مي باشد.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.