نكاتي مهم درباره پيچ و رولپلاك نما

۷ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

نكاتي مهم درباره پيچ و رولپلاك نما

به صورت كلي و اصولي تعداد پيچ هاي مصرفي در نماي ساختمان به گونه اي مي باشد كه در هر ۴۰ الي ۵۰ سانت يك پيچ و رولپلاك سنگ نما بايد نصب شود. و البته همان طور كه در مطالب بالا گفتيم انجام اين كار با توجه به مساحت نماي ساختمان شما مي باشد. و همچنين بايد توجه گردد كه تعداد پيچ رولپلاك به كار برده شده بسته به تعداد اندازه و ابعاد سنگ هاي شما هم مي باشد.

توجه گردد حتما تجهيزات و ابزارهايي كه در هنگام انجام اين فعاليت به كار برده ميشود جنس خوبي داشته باشد تا در برابر زنگ زدگي و پوسيدگي مقاومت و بازدهي بالايي را دارا باشد. قابل توجه شما باشد كه عده اي هستند با قيمت بسيار پاييني اين خدمات را انجام مي دهند؛ اما در انجام كار كم كاري بسياري مي كنند. مثلا از جنس هاي متفرقه استفاده مي كنند و يا پيچ ها را با فاصله بيشتري مي زنند. و همچنين در هنگام محكم كاري و بستن پيچ كم كاري ميكنند به فرض مثال پيچ هارا به درستي سفت نمي كنند.

حتما بايد در انتهاي كار جهت پوشش جاي پيچ ها و زيبا شدن ظاهر ساختمان و در جهت جلوگيري از نفوذ آب در هنگام بارندگي، سطح پيچ رولپلاك با استفاده از بتونه چسب و موادي مخصوص پوشش داده شود. توجه شود كه رنگ بتونه مصرفي بايد همرنگ سنگ نماي ساختمان باشد به جهت بهتر ديده شدن و مشخص نشدن جاي پيچ ها در سطح نما و…

چرا بايد سنگ نما را پيچ و رولپِلاك كنيم؟

زيرا پيچ و رولپلاك نما موجب جلوگيري از خطرات ناشي از ريزش سنگ هاي شل شده و در حال ريزش از نما و ايجاد خطر براي اعضاي ساختمان و ديگران از بين ميرود. چون تمامي سنگ هاي نماي شما توسط پيچ رولپلاك اسكوپ مي شوند و نماي ساختمان شما از نظر ايمني و محكم بودن سنگ ها و همچنين عدم زيرش سنگ از نماي ساختمان مطمئن مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.