هزينه و قيمت نماشويي چقدر است ؟

۵ بازديد

نماشويي

هزينه و قيمت نماشويي چقدر است ؟

هزينه و قيمت نماشويي ساختمان، يكي از سوالاتي است كه كليه مشتريان عزيز در تماس با ما مطرح مي سازند. در اين مورد نيز بايستي اين مورد را براي شما مطرح سازيم كه تعرفه و قيمت نماشويي معمولا به عوامل كاملا مختلفي بستگي دارد كه در اين جا به طور مثال به چند مورد آن ها اشاره خواهيم نمود.

آيتم اول موثر در هزينه نماشويي ساختمان: ارتفاع

بسياري از فعالان حوزه نماشويي ساختمان, ارتفاع ساختمان را مهم ترين گزينه موثر در قيمت نماشويي ساختمان مي دانند. چرا كه اگر ارتفاع ساختماني كه مي خواهيد خدمات «نماشويي» براي آن انجام گردد از حد مشخصي بيشتر باشد، قطعا نياز به داربست خواهيد داشت. در نتيجه، هزينه بالتبع اندكي بالا خواهد رفت. با اين همه، در بسياري از ساختمان ها كه ارتفاع آن ها به مراتب كمتر است، مي‌توان عمليات نماشويي ساختمان را به صورت حرفه اي و با استفاده از طناب (البته با هماهنگي كارفرما) و با هزينه به نسبت كمتر انجام داد.

آيتم دوم موثر در قيمت نماشويي ساختمان: جنس سنگ

به جرئت مي توانيم اظهار كنيم كه جنس سنگ يكي از مهم ترين مورد موثر در برآورد تعرفه و قيمت نماشويي ساختمان قلمداد مي گردد. طبيعي است كه هر نوع سنگ، از ويژگي هاي فيزيكي خاص خود همانند سختي و … برخوردار بوده و به همين دليل همواره تاكيد مي گردد كه برآورد قيمت نماشويي ساختمان در محل و با بازديد صورت گيرد. با اين حال اگر جنس سنگ را مي دانيد يا مي توانيد از آن عكس تهيه نماييد و در تلگرام ارسال بفرماييد، از اين بابت جاي نگراني نخواهد بود.

آيتم سوم موثر در هزينه نماشويي ساختمان: وجود آب و برق سه فاز

در هر پروژه اي امكانات موجود بر تعرفه تاثيرگذار است. از جمله وجود آب و برق سه فاز نيز عوامل تاثيرگذار بر انجام نماشويي هستند. لذا تيم بازديدكننده نماشويي در برآورد هزينه حتما امكانات را در نظر خواهد گرفت.

آيتم چهارم موثر در قيمت نماشويي ساختمان: ميزان آلودگي و عمر سنگ مصرفي در نما

بايد اين مورد بررسي شود كه نماشويي ساختمان براي چه مدت انجام نشده است. در بعضي ساختمان ها اين پديده مشاهده مي شود كه سطح سنگ نماي ساختمان براي مدت ها شسته نشده و در نتيجه آلودگي هاي سطحي سنگ، در عمق آن تثبيت گشته است. طبيعي است كه پاك كردن اين نوع آلودگي ها به نسبت دشوارتر بوده و زمان بيشتري را مي طلبد. بنابراين اين مورد نيز بر قيمت ها تاثيرگذار خواهد بود.

آيتم پنجم موثر در هزينه نماشويي ساختمان: ترميم سنگ نما

البته همان گونه كه به آن اشاره گرديد، در پروسه نماشويي ساختمان امكان انجام ترميم سنگ نما نيز وجود دارد. با اين حال انجام آن، كاملا بسته به نظر كارفرما خواهد بود. لذا در اين مورد بايستي با كارفرما توافق شود كه در صورت خواست كارفرما، بالطبع، هزينه نماشويي اندكي بيشتر خواهد گرديد.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.