اندازه پيچ مناسب براي پيچ كردن نما

۱۰ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

پيچ و رولپلاك سنگ چيست ؟

به زبان ساده به عمل محكم كردن سنگ به بتن پشت سنگ توسط ابزار هاي خارجي مانند پيچ و رولپلاك نما  كه توسط يك فرد نماكار با دريل انجام مي شود را پيچ و رولپلاك نما گوييم . بايد دقت داشته باشيم كه اگر سنگي از نما شل شده باشد احتمال افتادن ان در شرايطي مانند زلزله و طوفان و نشست هاي كه در اثر وزن ساختمان اتفاق مي افتد بسيار زياد است و علاوه بر خطرات مالي خطرات جاني بسياري نيز دارد.

اندازه پيچ مناسب براي پيچ كردن نما

در جواب اين سوال كاملا ابعاد و طول پيچ و رولپلاك مصرفي در نما به سنگ و وزن ان بستگي دارد طبيعي است كه پيچ هاي مقاوم تر براي سنگ هاي سنگين تر مانند گرانيت مصرف مي شود عمل دوم در تعيين طول پيچ ضخامت و سختي سنگ است براي سنگ هاي ضخيم از پيچ هاي دراز تر استفاده مي شود تا گيرش لازم براي نگه داشتن سنگ بررروي نما را داشته باشد .

به عنوان مثال پيچ ۶ سانتي براي سنگهاي با ضخامت ۱٫۵الي ۲ سانتي متر مناسب است و پيچ ۸ سانتي براي سنگ هاي ۲٫۵ سانتي به بالا استفاده مي شود .

انواع رولپلاك از ديد تخصصي

رولپلاك پروانه : اين نوع رولپلاك به دليل داشتن شاخه هاي زياد در شرايطي مصرف دارد كه پشت كار شل باشد يا حتي خالي باشد مانند رابيتس ،كناف و … با باز شدن شاخك ها سطح تماس خوبي مي دهد و مقاومت خوبي دارد.

رولپلاك فيشر : اين رولپلاك با نام رولپلاك آلماني هم شناخته مي شود . اين رولپلاك با جمع شدن در پشت قطعه براي سطوح محكم ولي تو خالي بسيار مناسب است و براي نگه داري قطعات استفاده مي شود .

رولپلاك توكار : رولپلاك مصرفي در پيچ رولپلاك نما است.اين نوع پيچ براي سطوح است كه پشت آن سفت است مانند بتن يا ملات كه تمامي نماهاي سنگي به اين شكل هستند اين رولپلاك با قرار گرفتن داخل بتن و بستن پيچ باز مي شود و داخل بتن گير مي كند با اين روش سنگ را به نما اسكوپ مي كند .

تمامي خدمات گروه با كيفيتي عالي و تضمين كيفيت انجام ميگيرد پيچ و رولپلاك سنگ نماي ساختمان هاي بلند با طناب مي توان گفت كه بيشتر و يا صدردصد سنگ هاي كه در نماي ساختمان كار مي شوند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.