انواع نماي ساختمان و شستشوي آنها

۸ بازديد

نماشويي

انواع نماي ساختمان و شستشوي آنها

انواع نماي ساختمان، كه با توجه به نوع مصالح مورد استفاده مي تواند از بتني تا شيشه اي متفاوت باشد، با توجه به شرايط اقليمي و مهم تر از آن علاقه افراد و هزينه اي كه مي توانند بابت نما بپردازند، طراحي و به كار گرفته مي شوند. نما، نخستين المان از سازه است كه با آن مواجه مي شويم. اين بخش نه تنها در ظاهر سازه و ديد مخاطب نسبت به آن و حتي در زيبايي شهر تاثير داشته، بلكه عايق صوتي و حرارتي ساختمان را نيز تامين مي كند. از اين رو مصالحي كه براي انواع نماي ساختمان به كار مي روند بايستي نيازهاي مذكور را رفع نمايند. در ادامه بيشتر با روش هاي شستشوي نماي ساختمان آشنا مي شويم.

نماي شيشه اي

شيشه، يكي از مصالح پر طرفدار در بين انواع نماي ساختمان است. اين ماده به سازه ظاهري زيبا بخشيده و علاوه بر آن، بهترين انتخاب براي استفاده حداكثر از نور خورشيد جهت تامين نور داخل ساختمان، مي باشد. آنچه كه ممكن است به هنگام استفاده از شيشه در نماي سازه كمي سوال برانگيز باشد، اين است كه آيا اين ماده مي تواند عايق صوتي و حرارتي خوبي را نيز فراهم كند؟ پاسخ اين است كه در صورتي كه شيشه مورد استفاده با كيفيت بوده و دوجداره يا سه جداره نصب گردد، تمامي اين نيازها را به خوبي رفع مي كند. البته لازم به ذكر است كه طبيعتا استفاده از شيشه در نماي ساختمان باعث اتلاف انرژي زيادي شده كه اين از معايب اين روش مي باشد.

شستشوي نماي شيشه اي

در گذشته براي شستشوي نماي شيشه اي تنها از داربست استفاده ميشد و افراد با استفاده از طي و دستمال شيشه ها را تميز ميكردند ولي امروز گروههاي متخصص در زمينه نماشويي با استفاده از طناب راپل و به صورت معلق شيشه ها را پاك ميكنند و براي ماندگاري طولاني مدت تميزي شيشه از مواد نانو استفاده ميكنند تا گرد و غبار به راحتي روي شيشه نشيند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.