شستشوي نماي سنگي

۱۰ بازديد

نماشويي

نماي سنگي 

يكي از مصالحي كه در بين انواع نماي ساختمان، استفاده از آن در ايران بسيار مرسوم است، سنگ مي باشد. از بين انواع سنگ هاي مورد استفاده، سنگ تراورتن يكي از پركاربردترين ها مي باشد. نكته مهمي كه به هنگام استفاده از سنگ براي نماي سازه بايستي به آن توجه شود، اين است كه سنگي استفاده گردد كه چسبندگي كافي را با بدنه نما بدست دهد. يكي از دلايل استفاده متداول از سنگ تراورتن بدين منظور نيز همين مساله است. اين سنگ روي بدنه خود داراي حفره هايي بوده كه حضور آن ها، چسبندگي مناسبي را بدست مي دهد.

انواع نماي ساختمان، كه با توجه به نوع مصالح مورد استفاده مي تواند از بتني تا شيشه اي متفاوت باشد، با توجه به شرايط اقليمي و مهم تر از آن علاقه افراد و هزينه اي كه مي توانند بابت نما بپردازند، طراحي و به كار گرفته مي شوند.

شستشوي نماي سنگي

شستشوي نماي ساختمان سنگي بسته به نوع سنگ به كار رفته در نماي ساختمان متفاوت است و از مواد تميز كننده و ابزار ويژه استفاده مي شود. در شستشو نماهاي سنگي استفاده از دستگاه واترجت و گاهي اوقات كه سنگ جرم داشته باشد و يا روي نما سيمان پاشيده شده باشد (بروش شستشو سنتي) صورت مي گيرد. گاهي اوقات سنگ نما جرم ميگيرد كه در اين مواقع در سنگ هاي براق هم استفاده از دستگاه لايه بردار (سندبلاست) بايد انجام شود.

نكته: قبل از اقدام پيچ رولپلاك نماي سنگي نبايد شستشو نما انجام شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.