شستشوي نماي آجري

۹ بازديد

نماشويي

نماي آجري

تا چند سال پيش، با شنيدن نام آجر نخستين چيزي كه در ذهنمان تداعي مي گشت، مصالحي زرد رنگ و عمدتا شكسته و بدون هيچ گونه صافي روي بدنه، بودند. امروزه آجرها تفاوت بسياري نسبت به گذشته كرده اند؛ تا جايي كه مي توان با اطمينان خاطر اين مصالح را حتي در نماي سازه، به كار برده و چه بسا نسبت به ساير مصالح، ظاهر دلنشين تري را نيز براي ساختمان ايجاد كرد. چنين چيزي به لطف آجرهاي رنگي و نسوز امكان پذير است. اين ماده طول عمر بالايي داشته و عايق مناسب صوتي و حرارتي است. همچنين به دليل ساختار آن، براي محيط زيست نيز آسيبي را به همراه ندارد از همه مهمتر شستشوي نماي آجري به آن آسيب نمي زند.

در گذشته نحوه نصب آجرها در بين ساير انواع نماي ساختمان باعث مي شد كه هم وزن سازه افزايش يافته و هم سازه مقاومت لرزه اي بالايي نداشته باشد. البته امروزه با استفاده از روش هاي جديد نصب، اين مشكلات برطرف شده اند.

شستشوي نماي آجري

نماهاي آجري جزو سخت ترين سطوح نما ميباشند كه به دليل جذب سريع غبار دچار شورابه هاي سنگين مي شوند. شوره سفيد رنگ در سطح نماهاي آجري به علت جذب آب توسط آجر و بيرون زدن نمكهاي موجود در آن ايجاد ميشود. همچنين رطوبت موضعي مانند تركيدن لوله در خاك و ديوار نيز ممكن است باعث ايجاد شوره گردد.

شستشوي نماي ساختمان آجري، شستشوي نما ديوارها و جرم گيري تمامي سطوح و … با جرم زياد و آلودگي بيش از حدچندين ساله بادستگاهي به نام واترجت و همراه سيليس ( واتر سند بلاست) انجام مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.