محکم سازی سنگ نما

۶ بازديد

پیچ کردن نمای ساختمان
محکم سازی سنگ نما

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با استفاده از ابزار مخصوص توسط نما کار صورت می گیرد . که هدف اصلی محکم سازی سنگ نما در جای خود است تا از سقوط و ریزش سنگ نما جلوگیری شود. سنگ های به کار رفته در نمای ساختمان اعم از سرامیک ،گرانیت ،و در برخی موارد تراورتن و سایر سنگ ها ی مصرفی در نما میباشد، که به دلیل سنگینی و قدرت چسبندگی کمی که با ساختمان دارند پس از مدتی شل شده و احتمال سقوط و ایجاد خسارات جانی و مالی جدی می شود. در این راستا ارتفاع نوردان ایران با استفاده از تکنیک راپل، کار با طناب پیچ رولپلاک نمای ساختمان شما را جهت محکم سازی سنگ نما به انجام می رساند.

 مراحل پیچ و رولپلاک سنگ نما

مرحله اول شناسایی سنگ نمای ساختمان و محاسبه ابعاد و اندازه پیچ و مصالح مورد استفاده می باشد. در هر 50 سانت از سنگ نمای ساختمان یک پیچ 6 یا 7 سانتی که گالوانیزه است نصب می شود. اگر ابعاد سنگ حدود 50 سانت باشد روی هر سنگ دو عدد پیچ زده می شود. اگر ابعاد سنگ در قسمتهایی مانند ستون و یا جاهای دیگر نما حدود 10 سانت باشد باید ابتدا با دریل معمولی سنگ را سوراخ کنیم تا به بتن پشت سنگ برسیم. پیچ و رولپلاک مناسب نما را در محل قرار می دهیم و محکم سازی سنگ نما را انجام میدهیم . مرحله مهم که باید  برای حفظ زیبایی نما انجام شود پوشاندن روی پیچ و رولپلاک با بتونه و چسب همرنگ سنگ نما می باشد.

کلام آخر

شرکت تهران پارس راپل در زمینه کار در ارتفاع، پیچ و روپلاک نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان فعالیت می کند. در صورت نیاز به همکاری با این شرکت می توانید با شماره های داخل سایت تهران پارس راپل تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.