خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما

۷ بازديد

پیچ کردن نمای ساختمان
خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما

باید در نظر داشت که با توجه به ملات پشت سنگ و سنگ مصرفی در نما عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما را آغاز کرد. در ساختمان‌ها به علت اصول مهندسی سفال و بلوک سیمانی را جایگزین آجر کرده‌ و برای تیغه بندی ساختمان و برای اینکه بار اضافی را از ساختمان بردارند دیگر کارگذاری نمی شود. پیچ مصرفی پیچ 6 سانت باید استفاده شود. تمرکز بر این است که رولپلاک درون ملات باز شود نه پشت ملات. نحوه انجام کار محکم سازی سنگ نما با عرض 20 به بالا با دریل هیلتی و سنگ‌های زیر 20 سانت با دریل معمولی برای ایمن سازی نما می باشد. پیچ رولپلاک سنگ تراورتن, پیچ رولپلاک سنگ گرانیت, پیچ رولپلاک سنگ مرمر, پیچ و رولپلاک سنگ تیشه‌ای, پیچ رولپلاک سرامیک.

نماها با جنس و اندازه سنگ های مختلف

در نمای ساختمانهایی که از ابزار بندی با نماهایی که به رومی معروفند. این موارد از نماها آسیب پذیری بالایی دارند نمایی که با هزینه زیاد طراحی و ذوق و سلیقه و هنر انجام شده ، به دلیل ابزار بندی سنگها از تکه سنگهای کوچکتر و باریک با شکل دار و یا از سنگ های یک تکه و بزرگ استفاده شده و از ابزاری چون راویز استفاده شده ، در معرض خطر و ا=آسیب پذیری بیشتری قرار دارند . لذا جهت پیشگیری و محکم سازی سنگ نما در این موارد لازم به اجراست. روا نیست با افتادن یک سنگ از نمای ساختمان موجب شود که آزرده خاطر شوید. نمایی که با ذوق هنری و مهارت و کلی هزینه اضافه ساخته و اجرا شده باعث دغدغه خاطر و دفرمه شدن وباعث دلزدگی ساکنین ساختمان شود. گذشته از حوادث و ضررهایی که ممکن است خدای نکرده در بر داشته باشد. این پیشگیری و محکم سازی سنگ نما توسط پیچ و رولپلاک کردن  ساختمان امکان پذیر است . خدمات فوق را به ارتفاع کاران بدون داربست اجرا با طناب به روش صخره نوردی تحت نظارت تهران پارس راپل بسپارید. حتما در ارائه خدمات محکم سازی سنگ نما و سایر خدمات در ارتفاع و مشاوره همیار شما خواهیم بود. بازدید و مشاوره رایگان و کارشناسی در کلیه امور خدماتی نمای ساختمان رایگان می باشد.

کلام آخر

شرکت تهران پارس راپل در زمینه کار در ارتفاع، پیچ و روپلاک نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان فعالیت می کند. در صورت نیاز به همکاری با این شرکت می توانید با شماره های داخل سایت تهران پارس راپل تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.