هزینه نصب توری مرغی

۸ بازديد

نصب توری مرغی
هزینه نصب توری مرغی

هزینه نصب توری مرغی علاوه بر خرید توری مرغی که در انواع و اشکال مختلف در بازار وجود دارد، شامل هزینه نصب نیز خواهد شد. در ادامه مقاله بیشتر با انواع توری مرغی آشنا خواهیم شد؛ اما اگر بخواهیم از قیمت نصب توری مرغی صحبت کنیم باید بگوییم که این مورد به عوامل زیر بستگی دارد:

میزان سختی کار

اگر نصب توری مرغی با چالش هایی نظیر بد مسیر بودن بالکن یا نورگیر، متریال خاص دیوار و … مواجه باشد و زمان انجام کار را به تاخیر بی اندازد، ممکن است که هزینه نصب را افزایش دهد.

میزان متراژ کار

هر چه فضای بالکن، نورگیر و … بزرگتر باشد، هم باید توری مرغی بیشتری خریداری کنید و هم باید هزینه بیشتری برای نصب آن پرداخت نمایید.

عوامل موثر در قیمت توری مرغی

توری مرغی بر اساس جنس، متراژ، کیفیت و برند تولیدکننده قیمت های متفاوتی دارد. برای مثال قیمت مدل های چینی پایین تر است؛ اما بدیهی است که کیفیت پایین تری داشته باشند. مدل های ایرانی از متریال بهتری ساخته شده است، ضخیم تر هستند و در نتیجه گران تر خواهند بود. از دیگر عوامل متراژ مورد نیاز است. اغلب شرکت های این محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند و در صورتی که متراژ پایین در خواست نمایید، قیمت هر متر بیشتر خواهد بود. از آنجایی که امکان نصب توری مرغی در کوتاه مدت مقدور نیست بهتر است برای خرید آن هزینه را فدای کیفیت نکنید؛ مگر آنکه نصب آن به صورت موقت برای شما کافی باشد.

کلام آخر

برای نصب توری مرغی برای انواع بالکن ها و فضای های مورد نظر می توانید روی کارشناسان تهران پارس راپل حساب باز کنید. این شرکت در زمینه انواع خدمات کار در ارتفاع از جمله نمای شویی و پیچ و رو لپلاک نمای ساختمان خدمات مناسبی ارائه می نماید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.