انواع توری مرغی

۱۰ بازديد

نصب توری مرغی
انواع توری مرغی

توری مرغی را می توانید از انواع پلاستیکی و فلزی یافت. هر کدام ویژگی و مشخصات خاص خود را دارند:

توری مرغی پلاستیکی

توری پلاستیکی تنوع محصول بسیار بالایی دارد به طوری که می توان آن را در ابعاد، دهانه های مختلف، وزن و ضخامت متفاوت خریداری کرد. این محصول در نتیجه فرایند اکستروژن، گسترش و بافندگی پلاستیک تولید می شود. در فرایند اکستروژن می توان با اضافه نمودن رنگ های مختلف رنگ توری را سبز، قرمز، آبی و … نمود. همچنین این قابلیت وجود دارد که دهانه توری را نیز در اشکال مختلف تولید نمود. قالب پذیر بودن پلاستیک این قابلیت را فراهم می کند که چشمه های را به شکل مربعی، لانه زنبوری و به صورت کلی در وجوه 2 تا 40 ضلعی تولید نمود. این امکان وجود دارد که توری مرغی پلاستیکی را در عرض های 90 سانتی متر، 1.2، 1.5 و 2 متر تهیه کنید.

توری مرغی فلزی

شاید این تصور ایجاد شود که فلز در فضای باز ممکن است زنگ بزند؛ اما بد نیست بدانید که توری مرغی فلزی از گالوانیزه گرم تولید می شود و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت دارد. این محصول از مفتول های نازک فلزی ساخته می شود. در بازار دو مدل ایرانی و چینی وجود دارد که می توان گفت توری مرغی ایرانی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به مدل چینی دارد. مدل چینی از گالوانیزه سرد است و سبک تر طراحی شده است.

اما توری ایرانی از ضخامت و وزن بیشتری برخودار است و در تولید آن از گالوانیزه گرم استفاده شده است. می توانید آن را در عرض های 90، 100، 120، 150 و 180 سانتی متر تهیه کنید. از توری مرغی علاوه بر پیشگیری از ورود پرندگان می توانید به عنوان حصار در اطراف باغ، ویلا و در صنایع مختلف استفاده می شود. ضخامت مدل ایرانی از 0.4 تا 0.7 اینچ متفاوت است. نوعی دیگر از انواع فنس یا توری مرغی مدل های گالوانیزه با روکش پی وی سی است. این محصول زیبایی بیشتری داشته و در برابر عوامل محیطی اعم از ضربه و رطوبت مقاومت بیشتری دارد. اما قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

کلام آخر

برای نصب توری مرغی برای انواع بالکن ها و فضای های مورد نظر می توانید روی کارشناسان تهران پارس راپل حساب باز کنید. این شرکت در زمینه انواع خدمات کار در ارتفاع از جمله نمای شویی و پیچ و رو لپلاک نمای ساختمان خدمات مناسبی ارائه می نماید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.