نصب توری های مرغی پاسیو

۹ بازديد

نصب توری مرغی
نصب توری های مرغی پاسیو

برای نصب توری مرغی با استفاده از پیچ های فولادی گالوانیزه شده و رولپلاک های مخصوص سنگ توری را از همه طرف به دیوار پیچ می کنیم تا هیچگونه مشکلی از نظر برخورد پرندگان ویا باد و طوفانی ایجاد نشود. توری ها در عرض ۱۸۰سانتی متری ۱۵۰ سانتی ۱۲۰ سانتی و۹۰ سانتی متری در تولید و عرضه می شوند که با توجه به ابعاد حیاط خلوت تهیه شده و مورد استفاده قرار می گیرد. ورود پرندگان به داخل پاسیو می تواند باعث بروز مشکلاتی برای ساختمان و ساکنین ان شود.  مثل ایجاد سروصدا و صلب آسایش ساکنین آن و یا ایجاد آلودگی ناشی از فضله های پرندگان که هم باعث زشت دیده شدن حیاط خلوت بالکن میشود و هم باعث آلودگیهای میکروبی و انگلی احیانا می شود. ما با استفاده از از توری های فلزی گالوانیزه خیال شمارا از شر پرندگان دهها سال راحت می کنیم. نصب انواع ایرانیت های بتونی، پلاستیکی. کارتن پلاست. فایبرگلاس و طلقهای پلاستیکی. درصورت درخاست کارفرما و مالکان محترم قبل از اقدام به نصب توری مرغی ابتدا با استفاده از واتر جت اقدام به شستشو و تمیزکاری و حتی رنگکاری داخل حیاط خلوت میکنیم که بعد از نصب توری سالها تمیز باقی بماند.

نحوه نصب توری مرغی

در این روش ما با استفاده از سیم های بوکسل و وسایل جمع کننده دوپیچ اقدام به شاسی کشی می کنیم نصب توری های مرغی پاسیو که دیگر نیازی به اهن کشی روی سقف پاسیو نباشد چون اهن کشی هزینه بالایی را در بر می گیرد.

ما ابتدا سیم بوکسل ها رو روی سقف می کشیم و سپس با ابزار جمع کننده اقدام به مهار کردن وسفت کردن سیم ها  می کنیم و سپس توری را رو ان میکشیم ونصب نهایی را انجام می دهیم. یکی دیگر از کارهایی که ما قبل توری کشی انجام میدهیم در صورت درخاست مشتری محترم ما اقدام به سمپاشی در درزها وفواصل دیوارها می کنیم تا درصورتیکه لاشه کفتر و یا فضله کفتری جا مانده باشد انرا ضد عفونی و بیماری کنیم.

کلام آخر

برای نصب توری مرغی برای انواع بالکن ها و فضای های مورد نظر می توانید روی کارشناسان تهران پارس راپل حساب باز کنید. این شرکت در زمینه انواع خدمات کار در ارتفاع از جمله نمای شویی و پیچ و رو لپلاک نمای ساختمان خدمات مناسبی ارائه می نماید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.