نحوه تميز كردن نماي آجري ساختمان

۷ بازديد

نحوه تميز كردن نماي آجري ساختمان

در حال حاضر نماي آجري از جمله نماهاي رايج درطراحي ساختمان ها است. شستن نماي آجري از دغدغه هاي مردم است. آجر در اندازه هاي كوچك و بزرگ، در رنگ هايي كه از خانواده قرمز و كرم هستند، توليد مي  شود. نماي آجري بعد از مدت طولاني كثيف خواهد شد و زيبايي كه دارد را از دست مي دهد و ديگر نماي جالبي ندارد. آجرها اجسام بسيار سختي هستند، ولي با اين حال بعضي مواقع ممكن است جرم بگيرند يا بر اثر بارندگي، رشد جلبك يا كپك، يا حتي رنگ كاري و برخي عوامل ديگر، كثيف شوند و احتياج به تمي ز كاري داشته باشند. در ادامه روش هاي تمي ز كردن نماي آجري را بررسي خواهيم كرد.

روش هاي تميز كردن نماي آجري

1/ تميز كردن نماي آجري با سمباده

زماني كه جرم نماي آجري را گرفته، ميتوانيم روي آن آب بپاشيم و هنگامي كه آب از بالا به پايين حركت مي كند، با سنباده غير سيمي، يا مويي، و در مواردي سنگساب دستي، جرم ها را با اين وسيله ها كنده و روي آن دوباره آب بگيريد.

2/ تميز كردن نماي آجري با بخار آب

در اين روش با دستگاه مخصوص، آب گرم و بخار را روي نماي آجري مي پاشيم. مي توانيد درون اين محلول به مقدار كمي مايع صابون، يا حتي مواد كف كننده بريزيد و نماي آجري ساختمان با اين روش تميز كنيد ولي توجه داشته باشيد اگر نماي آجري ساختمان شما چرب شده باشد، بايد تركيب بخارآب و آب گرم را سه بار روي ساختمان بريزيد تا كاملا پاك سازي شده و مثل روز اولش تميز گردد.

3/ تميز كردن نماي آجري با واتر جت

در اين روش آب كه با سيليس تركيب شده است با فشار قوي، بيرون مي آيد  و روي سطوح مورد نظر ريخته مي شود. در نهايت نماي شما از روز اول هم تميزتر مي شود.

 4/ رزين يا نانو

براي اين كه نماي آجري ساختمان شما تميز شده و هم دوام آن بيشتر شود، به شما پيشنهاد ميكنيم از رزين يا نانو استفاده كنيد. نانو و رزين بهترين راه حل براي محفوظ بودن آجر در برابر جرم و رطوبت است. لازم به ذكر است كه بدانيد پوشش نانو هيچ موقع باعث نمي شود رنگ آجر تغيير كند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمي نه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي  كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي  توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

نما شويي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.