مراحل كلي پيچ و رولپلاك نما

۶ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

مراحل كلي پيچ و رولپلاك نما

مراحل پيچ و رولپلاك نماي ساختمان به شكل زير است:

در هر ۵۰ سانتي متر از نماي ساختمان نصب مي شود.

اگر عرض نما كمتر از ۵۰ سانتي متر باشد برروي پيچ و رولپلاك نما هر يك از پلاك ها دوپيچ زده مي شود.

براي ثابت نگه داشتن نما هاي سنگي كه عرض آنها باريك تر از ۱۰سانتي متر باشد.

 ابتدا توسط يك دريل معمولي سنگ را سوراخ مي كنند. زماني كه به بتن زير سنگ رسيدند توسط يك دريل چكشي با دقت بالا بتن را سوارخ كرده و سنگ را توسط پيچ و رولپلاك نما محكم مي كنند. توسط بتونه اي همرنگ سنگ نماي ساختمان روي تمامي پيچ و  رولپلاك نما مي زنند تا روي زيباي ظاهري ساختمان تاثير منفي نگذارد.

 اگر قسمتي از سنگ نماي ساختمان ريزش كرده باشد به صورت زير عمل مي كنند:

در روش پيچ و رولپلاك نما ابتدا محلي كه سنگ نما ريزش كرده را تميز مي كنند وتمامي نخاله هاي به جا مانده از سنگ نما را بدون اينكه به ساير سنگ هاي نما آسيبي برسد جمع ميكنند. سپس پشت سنگ جديد توسط ابزا سنگ فرز شكاف داده مي شود و با چسب هاي مخصوص سراميك، پودر سنگ و سيمان سفيد پر مي شود. در نهايت با دقت در محل مورد نظر نصب مي شود.

در مرحله بعد از يك پيچ ۸ سانتي متري كه براي اطمينان از استحكام آن استفاده مي كنند. در نهايت با استفاده از چسب هاي مخصوص سراميك، پودر سنگ و سيمان سفيد بسته به نوع متريال نما درز هاي باقي مانده مي پوشانند تا مانع از نفوذ آب به پشت سنگ نماي جايگزين شود و با استفاده از پيچ و رولپلاك نما آن را مستحكم مي كنند.

*در آخر مي توان به اين نتيجه رسيد كه پيچ و رولپلاك نما ساختمان  با تمام ويژگي هايي كه دارد باعث مقرون به  صرفه بودن و امنيت بسيار بيشتر براي همه است. از طرفي دردسرهاي مربوط به نصب و جمع آوري داربست را نداشته و در زمان بسيار كوتاه تر نسبت به روش هاي پيشين قابل اجراست از طرفي عمر كار انجام شده در قسمت هايي كه از اين روش براي محكم كردن سنگ نما استفاده كرده اند به شدت افزايش يافته و در ادامه نياز به هزينه هاي دوباره براي متريال و نيرو و ساير خدمات نيست.

*اگر تصميم به استفاده از روش پيچ و رولپلاك نما داريد، گروه تهران پارس راپل از بزرگترين مجريان كار در ارتفاع است. خدمات ما شامل پيچ و رولپلاك نما ي ساختمان. شستشوي نما. رنگ نما. نورپردازي نما. سيمان كاري. رفع شوره نما. زدن نانو. رزين. نصب سنگ. نصب توري مرغي براي رفع مزاحمت پرندگان. بازديد سازه هاي صنعتي…مي باشد كه اعضاي گروه ما همه اين خدمات را  با گذراندن دوره هاي تخصصي كار در ارتفاع يا irete  زير نظر مربيان مجرب داخلي وخارجي طي كرده است.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.