پيچ كردن نما ,پيچ كردن ساختمان ,اسكوپ نما بدون داربست

۸ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

پيچ كردن نما ,پيچ كردن ساختمان ,اسكوپ نما بدون داربست

پيچ و رولپلاك نماي ساختمان ، محكم سازي سنگ نما و اسكوپ نما با عمل پيچ كردن نما بوسيله پيچ هاي ۵ سانت گالوانيزه انجام مي شود. پيچ كردن نما اين قابليت را دارد كه سنگ نما را ثابت كرده و در جاي خود فيكس نگهداري كند.

پيچ هاي مصرفي كاملا ضد زنگ مي باشد

رولپلاك هاي مصرفي از جنس مرغوب باز شونده در ملات پشت سنگ مي باشد.

پيچ و رولپلاك نما بدون داربست با طناب راپل:

براي پيچ رولپلاك سنگ ساختمان ها در گذشته از داربست و يا در نهايت از بالابرهايي كه برد آنها تا ۱۹ متر بيشتر نيست استفاده مي كردند. امروزه و با گذشت زمان و پيشرفت علم و تكنولوژي روش جديدي در صنعت كار در ارتفاع ايجاد شد. اين روش با استفاده از طناب هاي مخصوص كه توانايي و قدرت نگهداري تا ۲ تن را دارد انجام مي شود. كار در ارتفاع و راپل يعني هيچ دخالتي و استفاده از داربست  نمي شود. سيستم دسترسي با طناب بسيار پيشرفته و به محض ورود به ساختمان مي توان كار را شروع كرد.

اتلاف وقتي در اين روش نمي باشد

ايمني كار با طناب براي پيچ كردن نما و اسكوپ سنگ ساختمان و نماشويي برجها بسيار بالا بوده چرا كه تمامي ابزار راپل داراي استانداردهاي جهاني بوده و از ايمني بالايي برخوردار است.

فاصله و اندازه زدن پيچ در نما:

سوراخكاري و اندازه پيچ كردن نما استاندارد در هر سنگ گرانيت و سنگ تراورتن كه عرض آنها ۴۰ سانت ميباشد ,هر ۴۰ سانت يك پيچ زده مي شود. براي سنگ هاي مرمر و سنگهاي با عرض كم هر ۵۰ سانت يك پيچ بكار مي رود.

همرنگ سازي روي پيچ نما:

بعد از اتمام سوراخكاري و بستن پيچها دو عمل براي همرنگ سازي پيچ با سنگ انجام مي شود. يا مي توان سر پيچها را رنگ كرد و يا مي توان در حين سوراخكاري سنگ را خزينه كرد ,تا بشود بتونه سر پيچ ها بزنيم.

چه سنگ هايي از نماي ساختمان ها معمولا ريزش ميكند؟

معمولا سنگ هايي از نماي ساختمان ميريزد كه با عرض كم روي نما و به صورت ابزار طراحي مي شود. اين نوع سنگها معمولا اسكوپ نمي شود چرا كه وقتي پشت آنها را ميخواهند با سنگ فرز برش بزنند مي شكند. البته سنگ هايي كه اسكوپ مي كنند هم از نما ميريزد! علت اصلي ريزش سنگ از نما مخصوصا سنگهاي اسكوپ شده اينست كه از سيم گالوانيزه استفاده نمي شود. و يا اينكه اگر ساختمان نشست كند هر چند كه اسكوپ سنگ انجام شده باشد باز هم بر اثر فشار زياد سنگ از اسكوپ جدا مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.