بهترين زمان براي شستشوي نما

۶ بازديد

نما شويي

بهترين زمان براي شستشوي نما

شايد تصور مي كنيد كه در هر فصلي امكان استفاده از سرويس نماشويي وجود دارد. از نظر تكنيكي اين كار امكان پذير است اما از نظر ايمني نبايد شستشوي نما را در فصول سر سال انجام داد. نفوذ آب به داخل درز سنگ و فضاي خالي نماي ساختمان، در زمستان يخ مي زند و مشكلاتي از قبيل سقوط سنگ يا شكستن شيشه را به همراه دارد. جهت جلوگيري از خسارت و حفظ ايمني حتما سفارش هاي نماشويي را در تابستان و روزهاي گرم سال انجام دهيد.

شستشوي نماي ساختمان در تهران

شستشوي نماي ساختمان مختص ساختمان هاي قديمي نيست. اغلب ساختمان هاي نوساز نياز به نماشويي دارند. در حين انجام پروژه ساختماني و انجام سنگ كاري نما، سيمان باقي مانده در سنگ كاري بايد تميز شود و اين كار در نماشويي به خوبي انجام مي شود.چنانچه سيمان و چسب اضافي در عمليات ساخت نما، تميز نشود، به مرور سخت شده و نماي ساختمان را زشت نشان مي دهد. لازم است تا همه ساختمان هاي نوساز از خدمات نماشويي جهت پاك كردن مواد اضافي ساخت و ساز و خاك گيري نماي ساختمان استفاده كنند. به اين ترتيب درخشش نماي ساختمان بيشتر شده و نما چشمگيرتر خواهد شد.

ليست قيمت شستشوي نماي ساختمان

شستشوي نماي ساختمان هزينه بر است. اين هزينه به طور توافقي بين واحدهاي يك ساختمان تقسيم مي شود. به اين ترتيب سهم پرداختي هر واحد از هزينه نماشويي مقدار بسيار كمتري خواهد شد. نرخ نماشويي بستگي به بزرگي ساختمان، جنس نما و تكنيك شستشو بستگي دارد. روش هاي نماشويي متفاوتي براي تميز كردن نماي بيروني ساختمان وجود دارد. شيوه اجراي كار در هر روش كتفاوت است ولي نتيجه هميشه بهتر از چيزي است كه تصورش را مي كرديد.

انواع نما و روش هاي نماشويي در تهران

انواع مختلفي از نماي ساختمان وجود دارد كه هر كدام نياز به شستشوي ويژه اي دارند عمده مواد به كار رفته در نما عبارتند از : نماي شيشه اي-نماي كامپوزيت -نماي رنگ شده و آستر شده -نماي سراميك يا كاشي-نماي آجري-نماي سنگ و… . متريال ساخت نما در نظافت آن تاثيرگذار است. اما در همه سفارش هاي شستشوي نماي ساختمان از ۳ شيوه متداول براي اجراي كار استفاده مي شود.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.