مزيت آببندي سنگ نماي ساختمان توسط يك راپلكار

۱۷ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

مزيت آببندي سنگ نماي ساختمان توسط يك راپلكار

راپل چيست ؟ راپلكاري فرآيند دسترسي به نقاطي از ساختمان با استفاده از طناب مي باشد. در اين روش نيروي راپلكار متخصص مي تواند با طناب به پيچ و رولپلاك سنگ نماي ساختمان ، آب بندي نما ، چسب كاري سنگ نماي ساختمان ، شستشوي نما و ديگر فعاليت هاي به اين شكل بپردازد. در اين حالت راپلكار مي تواند به راحتي به نقاطي كه حتي با داربست هم نمي توان به آن دست يافت،دسترسي داشته باشد. همچنين انعطاف در آب بندي نماي ساختمان يكي از مهمترين المانهاييست كه مي بايست رعايت شود. بنابراين راپل بهترين گزينه براي آب بندي كردن سنگ نماي ساختمان است.

چه زماني نياز است كه نماي ساختمان آببندي شود؟

معمولا نم پس دادن سنگ هاي نما با بوي نم به داخل ساختمان شروع مي شود. در مراحل بعدي كم كم توده هاي آب به ديوار ها سرايت كرده و ديوار خيس مي شود. همچنين ممكن است نم به صورت توده دايره اي شكل و زرد رنگ خود را نشان دهد. سقوط سنگ هاي نما نيز مي تواند  عاملي بر نم دادن و نفوذ آب در سنگ باشد.

آب بندي نماي كامپوزيت

نماهاي كامپوزيت به شدت در برابر ورود آب به داخل ساختمان نامقاومند! براي همين امر از چسب هايي با خاصيت پليمري استفاده مي شود. اين چسب هاي صنعتي به لعت وجود ريزدانه هاي آزمايشگاهي در برابر اشعه uv كاملا مقاومند. همچنين آب نمي تواند مقاومت اين چسب ها را در نماهاي كامپوزيت از بين ببرد. بنابراين پس از آب بندي نماي كامپوزيت ، لازم است كه نماي ساختمان با مواد مخصوص شسشو شود و به نسبت پروژه اي طولانيست. اما پس از آب كاري نماي كامپوزيت مي توانيد خاطر جمع باشيد كه چندين سال برايتان كار خواهد كرد.

آب بندي نماي شيشه اي

نما هاي شيشه اي به شدت در برابر كثيفي و گردو خاك قرار مي گيرند. از آنجايي كه آب بندي نماي شيشه اي نيز مانند آب بندي نماي كامپوزيت است،بنابراين لازم است كه شيشه به طور كامل پاك سازي و شسته شود. در غير اينصورت چسب گيرايش خود را نخواهد داشت و دوام كمتري در پي دارد. البته چسب كاغذي نيز در نماهاي شيشه اي مي تواند تا حد زيادي به دوارم آب بندي نما كمك كند و از ورود و خروج هوا جلوگيري نمايد.

مزاياي آب بندي نما

  • جلوگيري از نفوذ آب باران و برف به داخل ساختمان و ديواره هاي ساختمان
  • جلوگيري از نفوذ گرما و سرما به داخل ساختمان
  • شسته شدن نما و پاك سازي از شوره زدگي ناشي از باران آلوده
  • جلوگيري از ورود گرد و خاك و آلودگي به داخل ساختمان
  • افزايش عمر نماي ساختمان و جلوگيري از پوسيدگي سنگ نما

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.