نماشويي بدون داربست و با طناب

۷ بازديد

نماشويي

نماشويي بدون داربست و با طناب

نماشويي با طناب امروزه به عنوان مهمترين روش در حوزه نماشويي ساختمان مطرح است كه شامل رويكرد هايي جهت بهينه سازي زمان و هزينه ها مي باشد. نماشويي با طناب بنا به تعريف عبارت است از مولفه هايي نظير افزايش سطح دسترسي به نما، سرعت بخشيدن به پروسه شستشو و كاهش هزينه هاي اضافي مي باشد. با ورود راپل، صنعت نماشويي دچار تحولي عظيم گرديد كه همه روزه بر اهميت و جنبه هاي ان افزوده مي شود.

اين روش در واقع از فعاليت كوه نوردي الهام گرفته شده است و فني كاران را قادر مي سازد تا بدون كوچكترين نگراني در هر ارتفاعي به صورت طولاني مدت مشغول به فعاليت شوند. خدمات مرتبط با نماشويي به دو روش قابل دريافت مي باشد. شيوه نخست نماشويي با داربست بوده كه در گذشته نيز بسيار رايج بوده است. در اين شيوه تمامي مراحل و اقدامات جهت شستشو و پاكسازي الودگي هاي نما بر روي داربست انجام مي شود.

نماشويي ساختمان با طناب و بدون داربست شيوه دومي است كه در اين حوزه مطرح مي باشد و به دليل مزاياي فراواني كه براي كارفرما و مجري دارد، ميزان تقاضاي بيشتري دارد. اين روش از اوايل دهه هشتاد مورد استفاده شركت ها قرار گرفت و به زودي توانست به عنوان موثرترين و ارزان ترين راه حل مطرح شود. از انجاكه روش استفاده از طناب موجب كاهش صدمات ناشي از كار گرديد، ارامش خاطر كارفرمايان، شركت هاي بيمه و مجري را به همراه اورد. استفاده از طناب و كمربند ايمني براي كليه مشاغل كار در ارتفاع نيز به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

 

نماشويي بدون داربست به لحاظ زماني، هزينه ها و كيفيت پايان كار داراي ابعاد بهينه تري نسبت به شيوه استفاده از داربست است. نحوه كار بدين صورت است كه نماشور با استفاده از طناب هاي اصلي و كمكي با جابجايي عمودي و افقي در قسمت هاي مختلف نماشويي را اجرايي مي كند.

نماشويي با داربست

در اين مدل نماشويي بعد از توافق طرفين و موافقت كارفرما براي نصب داربست ، يك تيم فني باتجربه ، داربست را بر روي نماي ساختمان نصب مي كنند. بعد از نصب داربست بر روي نما نوبت به تيم كاري ما مي رسد تا شست شوي نما را اغاز كند، از اهميت هاي داربست در نماشويي مي توان به امنيت ان اشاره كرد و فضاي امني كه براي نماشور ايجاد مي كند.

زماني كه نماشويي با داربست اجرايي مي شود، افراد در ارتفاع هاي مختلف مي توانند با اسودگي خاطر كار كنند و تسلط كافي را بر روي نما داشته باشند و هيچ گونه كثيفي را باقي نگذارند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.