همه چيز درباره نماشويي بدون داربست

۵ بازديد

نماشويي

همه چيز درباره نماشويي بدون داربست

نماي بيروني يك ساختمان اولين بخشي است كه مورد توجه مراجعين قرار مي گيرد، صرف نظر از اينكه ساختمان اداري است يا مسكوني، هتل و رستوران يا يك سالن آمفي تئاتر است، نظافت و شستشوي نماي ساختمان  به موقع، اصولي و صحيح نما علاوه بر ايجاد ظاهري زيبا و جلب نظر مراجعه كننده، از آسيب به بافت و كاهش طول عمر نماي ساختمان جلوگيري به عمل مي آورد. اما آنچه در تصور بسياري از افراد در خصوص نماشويي وجود دارد، قرارگيري در ارتفاع بالا و يا متصل شدن به يك طناب و در يك كلام ريسك و مخاطرات زيادي است كه كاربر بايد براي انجام عمليات شستشو بپذيرد. نماشويي بدون داربست يك روش نوين و تخصصي است كه به وسيله آن تنها با استفاده از يك دستگاه كاملا مكانيزه مي توان به شستشوي نما تا ارتفاع مشخص پرداخت.

عمليات نماشويي شامل چه مواردي مي گردد؟

در فرايند نماشويي، لازم است تا تمامي آلودگي ها و گرد و غبار كه به دلايل مختلفي از جمله نزولات جوي نظير بارش باران و وزش باد، مجاورت با مراكز صنعتي نظير كارخانه ها، قرارگيري در بخش هاي شلوغ شهري و دوده حاصل از وسايل نقليه عمومي، فضولات پرندگان و… بر نماي ساختمان قرار گرفته، پاك گردد. چوب، كامپوزيت، شيشه، فلزات و انواع سنگ ها از جمله مواد به كار رفته در نماي ساختمان ها به شمار مي آيند كه اين تنوع بالا نشان دهنده لزوم استفاده از يك دستگاه مناسب است كه بدون آسيب و يا ايجاد خط و خش بر نما به شستشوي آن بپردازد. با استفاده از نماشويي بدون داربست و تنها با خريد و تهيه يك دستگاه نماشور مكانيزه مي توان به اين مهم دست يافت.

نماشويي بدون داربست و طناب

اجزا اصلي دستگاه شستشوي نما بيروني شامل يك پمپ، سيستم فيلتراسيون، دسته تلسكوپي، انواع برس و پد بوده تا امكان دسترسي آسان به تمام بخش هاي نما فراهم آيد. آب بعد از ورود به دستگاه ابتدا بايد از سيستم فيلتراسيون عبور كند و سپس از طريق پمپ به ارتفاع مورد نظر ارسال شود. به وسيله اين دستگاه مي توان عمليات شستشوي نما بدون داربست و طناب را تا ارتفاع ۲۱ متري با بهترين كيفيت و مناسب ترين سرعت انجام داده و از خطرات قرارگيري در ارتفاع ايمن ماند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.