لزوم پيچ و رولپلاك نما با طناب

۶ بازديد

پيچ و رول پلاك نماي ساختمان

لزوم پيچ و رولپلاك نما با طناب

پيچ رولپلاك سنگ نما  با داربست چون هزينه بالايي دارد و احتمال سقوط در ارتفاع بسيار است وباعث زخمي و خط انداختن درنما ها ميشود وهمچنين در بسياري از مواقع به خاطر اينكه موقعيت محيطي اجازه نصب داربست را نمي دهد ، در اين شرايط پيچ و رولپلاك نما به روش كار با طناب و بدون داربست بهترين گزينه است و مشكل سد معبر و شهرداري و مجوز را ندارد.

در نماهاي ساختماني، براي تعمير و بازسازي سنگ نما به علت هاي مختلفي درحال ريزش و سقوط  سنگ و باعث مشكلاتي كه منجر به حادثه مي شود ،پروسه پيچ ورول پلاك به ذهن مي رسد تا سنگهاي نماي ساختمان درحال ريزش را اسكوپ كنند. نماي ساختمان هايي كه نياز به نصب سنگ واسكوپ دارند با روش كار در ارتفاع با طناب اجرا مي شود.

نماي ساختمان ها با طراحي هاي مختلف و نوع سنگ اجرايي درآنها بسيار متفاوت است كه ما شما را با انواع سنگ نما اجرا شده در ساختمان ها اشنا مي كنيم. نماي سنگ تراورتن، گرانيت، سنگ هاي عباس آباد، سنگ هاي تيشه اي، مرمر، سنگ مصنوعي آنتيك ، سنگ هاي چيني و غيره. .....

تراوتن و رنگ هاي مختلف آن متداول ترين نوع سنگ و كاربرد ان در نماي ساختمان ها زياد است.

سنگ هاي گرانيت به علت اهن وكربن بالاي اين سنگ داراي محبوبيت بسيار بالايي از محكمي و استقامت درسنگ ها است.

سنگ عباس آباد به علت نرمي وتردي و انعطاف درنماي ساختمان ها استفاده مي شود.

سنگ تيشه اي داراي برجستگي وشيارهاي بسيار وقطر زياد داراي مقاومتي متوسط مي باشد.

سنگ مرمر چون داراي رگه هاي بسيار است و رنگي سرد دارد داراي شكنندگي بيشتر در مقابل ضربه مي باشد.

سنگ هاي انتيك كه در ابعاد ۵ سانت در۲۰ در بازار موجود است و داراي برآمدگي هايي در سطح سنگ است و با رنگ هاي مختلف موجود است براي زيبايي نما در نماي ساختمان ها به كار مي رود.

قيمت پيچ و رولپلاك سنگ نما

قيمت پيچ و رولپلاك سنگ نما با توجه به شرايط مختلفي از قبيل متراژ كار، نوع سنگ به كار رفته، استفاده از پيچ و رولپلاك نماي ساختمان بدون داربست در قاب پنجره يا موارد ديگر تعيين مي شود. در نظر داشته باشيد كه هر چه متراژ مورد نظر براي محكم سازي سنگ نما بيشتر باشد امكان تخفيفات از جانب نصابان نيز بالا مي رود. اگر قصد داريد از مناسب ترين  قيمت پيچ و رولپلاك سنگ نما برخوردار شويد حتما استفاده از  از پيچ و رولپلاك نما تهران را در اولويت قرار دهيد.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.