دو ويژگي مهم دستگاه واترجت صنعتي

۵ بازديد

نما شويي

دو ويژگي مهم دستگاه واترجت صنعتي

دو ويژگي مهم در تمام دستگاه هاي واترجت صنعتي كه براي شستشوي نماي ساختمان  كارايي دارد، همواره به چشم مي خورد. اين دو فاكتور عبارتند از:

. دبي

دبي آب در دستگاه هاي كارواش صنعتي قابل تغيير و تنظيم مي باشد. به منظور انجام عمليات نظافت در زمان كوتاه  با در نظر گرفتن شرايط مي توان از حجم آب بيشتري در هربار پاشش استفاده كرد كه اين به معني دبي بيشتر است.

. فشار

فاكتور مهم ديگر در كارواش نماي ساختمان مربوط به فشار آب خروجي از دستگاه مي باشد. در واقع فشار آب در طول شست و شو قابل تنظيم بوده و همين مسئله امكان شستشوي عميق تر و بهتري را فراهم خواهد كرد.

در نتيجه با افزايش دبي سرعت شستشو بيشتر شده و با افزايش فشار نيز مي توان آلودگي هاي عميق تر را برطرف نمود.

مزاياي استفاده از كارواش نماي ساختمان

برخي از اين مزايا عبارتند از:

. عدم رطوبت زدگي نما

كارواش نماي ساختمان شست و شو را به شيوه مكانيزه انجام مي دهد و همين موضوع احتمال رطوبت زدگي ساختمان را به صفر مي رساند. اين موضوع براي مصالح چوبي از اهميت زيادي برخوردار است.

. كاربري آسان دستگاه

اين دستگاه ها براي راه اندازي و شروع كار نياز به تخصص زيادي نداشته و نيروي انساني كمي مي طلبد. كارواش نماي ساختمان امكان شست و شو از راه دور و پاكسازي نقاط خارج از دسترس را فراهم مي نمايد. اين امكانات به وسيله لنس هاي تلسكوپي و بلند ايجاد مي گردند و عمليات مربوط به شست و شو را تكميل خواهند كرد.

. كاهش هزينه ها

كاهش نيروي انساني براي انجام عمليات شست و شو و كاهش زمان انجام آن تاثير زيادي بر كاهش هزينه ها خواهد داشت.

. افزايش ايمني

مزيت ديگر ‌واترجت صنعتي در شستشوي نما عدم نياز به داربست است. ضمن اينكه بحث ايمني نيز به خوبي در آن رعايت شده است.

. به كارگيري مواد شوينده مناسب

كارواش نماي ساختمان يك شست و شو تضميني و با كيفيت را ترتيب مي دهد. در واقع در جريان اين شست و شو مي توان از شوينده هاي مناسب با توجه به بافت مصالح نما استفاده كرد كه از آسيب رسيدن به بافت نما جلوگيري به عمل مي آورند.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.