شستشوي نماي ساختمان در تهران با واتر سند بلاست :

۵ بازديد

نما شويي

شستشوي نماي ساختمان در تهران با واتر سند بلاست :

واتر سند بلاست جهت پاكسازي نماي ساختمان هايي كه سطوحي با جرم هاي سخت و رسوب شده دارند مورد استفاده است. در شستشوي نماي ساختمان در تهران با جنس سيماني،آجري و … كه با واتر جت تميز نمي شوند كاربري دارد.

همچنين از ديگر كاربري هاي دستگاه واتر سندبلاست مواردي چون تميز كاري و ايجاد بستر رنگ آميزي ( پاكسازي رسوبات آهكي و رنگ زدايي ) ميتوان نام برد.

بسته به جرم سطوح و رسوبات از سيليس با دانه بندي هاي مخصوص به فراخور سطح مربوطه استفاده مي شود . آب كه با فشار بسيار بالا به سمت نازل حركت مي كند موجب مكش دانه هاي سيليس از راه شيلنگ مي گردد ،لذا شاهد خروج تركيبي از سيليس و آب از نازل خواهيم بود.

واتر به معني آب ،سند به معني ماسه (سيليس) و بلاست به معني پاشيدن مي باشد . در اين پروسه دانه هاي سيليس از طريق فشار آب توسط دستگاه 400 بار (واتر جت يا واتر سند بلاست) تامين مي شود. به سطوح مد نظر پاشيده مي شود كه طي اين فرآيند كليه چربي و گرد و غبار و رسوبات موجود بر روي سطوح تميز شده و سطحي به دور از هر گونه آلودگي خواهيم داشت.

پاكسازي نماي ساختمان با طناب

نماشويي و پاكسازي نماي ساختمان هاي شيشه اي، كامپوزيت، سنگ ، آجر و … با مواد شوينده‌ آلماني با خاصيت رسوب زدايي و از بين برنده جرم و چربي و دوده از سطوح نماي ساختمان صورت مي گيرد و نماي زيبا و شفاف ارائه مي دهد.

در شهرهاي بزرگ مانند تهران روز به روز بر تعداد ساختمانهاي بلند و برجها افزوده ميشود و در كنار آن آلودگي هوا و دود و همچنين گرد و غبار افزايش پيدا كرده و پاكسازي نماي ساختمان از اين آلودگي ها بسيار دشوار ، زمانبر و هزينه بردار شده است. با توجه به نياز مبرم جهت نظافت و شستشوي نماي ساختمان بدون داربست و با هزينه مناسب پاكسازي نماي ساختمان با استفاده از طناب در تهران مرسوم شده است.

قيمت پاكسازي نماي ساختمان

تعرفه نماشويي به موارد بسياري وابسته مي باشد كه در اينجا به آنها اشاره خواهيم كرد ولي در اكثر مواقع بازديد در محل براي تخمين هزينه نماشويي لازم خواهد بود. موضوع اصلي ارتفاع ساختمان مي باشد كه روش انجام كار و به دنبال آن هزينه شست و شوي نماي ساختمان را مشخص مي كند.  نوع سنگ نما نيز در تعيين قيمت نماشويي اثرگذار بوده است. چرا كه با توجه به نوع مصالح به كار گرفته شده مواد مناسب پاكسازي نماي ساختمان نيز مشخص و هزينه آن اعلام مي گردد از جمله موارد ديگر در دسترس بودن آب و برق سه فاز در محل ساختمان بسيار مهم است.

كلام آخر

شركت تهران پارس راپل در زمينه كار در ارتفاع، پيچ و روپلاك نماي ساختمان و شستن نماي ساختمان فعاليت مي كند. در صورت نياز به همكاري با اين شركت مي توانيد با شماره هاي داخل سايت تهران پارس راپل تماس بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.